USD
EUR
RUB

Ո՞ւմ, ե՞րբ եւ որքա՞ն ներել. ինչ է ասում Աստվածաշունչը

Ինչպես Սուրբ Գրքում է ասվում. «Թող քեզ անիծողը անիծյալ լինի, օրհնողը՝ օրհնյալ», իսկ Տերը հավելում է թե. «օրհնեցեք ձեզ անիծողներին»: Ապա մենք մեզ անիծողներին՝ օրհնում ենք՝ նրանց դարձն ակնկալելով, մինչև չափազանցության սահմանը, ապա հետո հանձնում Աստծո դատին, որ «Քեզ ու Քո ժողովրդին անիծողը ինքն իր դատաստանը պիտի գտնի կրկնակի պատժով», քանի որ համառորեն անիծողը քո ու քո ժողովրդի կորուստն է որոնում և ոչ թե դարձը:

Աստված անսահման ներում երբևէ չի՛ խոստացել և ո՛չ էլ պատվիրել: Այլ որ «մեղավորը իր փրկությունը գտնի իր ապաշխարությամբ՝ Քրիստոսի «մինչև եօթանասուն անգամ եօթը»՝ «մեծ ներումները» հենարան-հովանի դարձնելով:

ՄԵՋԲԵՐՈՒՄ. Այն ժամանակ Պետրոսը մոտեցաւ նրան ու ասաց. «Տե՛ր, քանի՞ անգամ, եթե եղբայրս իմ դեմ մեղանչի, պետք է ներեմ նրան. մինչև յո՞թն անգամ»: Հիսուս նրան ասաց. «Քեզ չեմ ասում, թե՝ մինչև յոթն անգամ, այլ՝ մինչև յոթանասուն անգամ յոթը»: Մատթեոս 18-ից:

Տեսնում ենք, որ ներման սահման կա, ներումն անսահման չէ: Եւ Քրիստոսի ներման մեծությունը՝ եղբոր դեպքում է . «մինչև յոթանասուն անգամ յոթը»:
Այն քարոզիչները ովքեր ասում են թե «մինչև յոթանասուն անգամ յոթը» անսահման է նշանակում- սուտ են ասում: Այլ սա եղբոր դեպքում սահման է և մեծ սահման:
Եվ ո՛չ թե հակառակորդի դեպքում: Մեծ ներումները հակառակորդին չեն վերաբերում: Հակառակորդի դեպքում Սաղմոսի խոսքն է. «Քեզ օրհնողը օրհնություն պիտի ժառանգի, անիծողը՝ անեծք»: Որով և դատավարում է Աստված մեր հակառակորդներին:

Հայոց դատաստանագրքերում այս իսկ իմաստությամբ են օրենքները գրված. «Հակառակորդին /այլազգուն/ օրենքի ողջ խստությամբ, իսկ եղբորը քրիստոնեական ներման չափանիշներով դատաստան»:

Այս ասում եմ, որովհետև մեր ազգի մեջ կան ոմանք, մանավանդ դիվահար կանայք, որ առավոտից երեկո հայհոյում և անիծում են մեր ազգը: Նմանները եղբայր կամ քույր չեն, այլ նրանց համար Աստծո դատաստանը պիտի խնդրենք, փնտրե՛նք և կամենա՛նք, քանի՞ որ Քրիստոսի մեծ ներումները անարգեցին:

Աստվա՛ծ մեզ զատի բոլո՛ր հակառակորդներից և հետևում տա այս խնդիրների լուծմանը: Ամե՛ն:

Մաքսիմ Ոսկանյան

Լրահոս
Տխուր հեռու Այնտեղ, ուր հատվում են զուգահեռները Մի դատեք, որ Աստծուց չդատվեք Հայ տենորը դարձել է Տեներիֆեում մեր յուրատեսակ դեսպանը Սպենդիարյանի տուն-թանգարանի այցելուներն այսուհետ կարող են «վիրտուալ» նվագախումբ ղեկավարել Աղտոտ մեղքից բազում ախտեր Դու ես միակը Պույ-պույ մկնիկը Արմեն Ամիրյան․ «կինոյի մահանալու մասին լուրերը խիստ չափազանցված են» Կռնատ աղջիկը Ամեն մարդ կյանքում ձգտում է ունենալ երեք կարևոր արժեքներ՝ ՃՇՄԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆ, ԲԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԳԵՂԵՑԿՈՒԹՅՈՒՆ Մերոնք ներկայացվել են «Գրեմմիի» Հոգևոր ծառայության դժվարին ոլորաններում դիմացինի ցավին վշտակից և հաջողություններին ուրախակից մանկատան սաներ Երաժշտական դպրոցների վարձերը հնարավոր է թանկանան Ազգային կինոկենտրոնի գեղխորհրդի անդամներին ստիպում են «ստորացուցիչ պարտավորագիր» ստորագրել. մեկնաբանում է Արսեն Բաղդասարյանը Նախ Բարձրյալի, հետո ձեր ներողամտությունն եմ հայցում Մայր Աթոռում տեղի ունեցավ «Լավագույն ուսուցիչ» մրցանակաբաշխությունը Բնապահպանություն Ձյուն-ձյուն Յուրաքանչյուր վախից կարելի է ազատվել Նրա միջոցով «Զվարթնոց» վոկալ քառյակը տուրիզմ է զարգացնում Գեներալը, ներքինին և «Ազգ փրկելը» Քեզ ունեմ իրականում Քեզ ունեմ իրականում Իմ սիրտ հարատև Երևանի գիշերներում Ծիտն ու որբերը Հայ նկարիչները հանուն բանակի «կհասնեն» Նյու Յորք Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Վրաստանի և Հարավային Կովկասի Ավետարանական-Լյութերական եկեղեցու եպիսկոպոսին Ներիր Տիգրան Համասյանն ու «Հավատամքը» համատեղ համերգ կունենան Ովքեր են Աստծո որդիները. Աստվածաշունչը մեկնում է Ամերիկյան աշխարհահռչակ HBO հեռուստատեսային ցանցը կգնի և կցուցադրի «Վերջին բնակիչը» ֆիլմը Արևելյան Եվրոպայում Վանաձորի կերպարվեստի թանգարան. Վայր, որտեղ բոլորը խոնարհվում են «Մանկական վշտի» առջև Եվ բերեմ սերմեր Վերջին արարը Տոնախմբվեց ՀՀ ԶՈւ Հոգևոր առաջնորդության հիմնադրման 20-ամյակը Հողի չորս որդիները Հայաստանցի մեներգիչը հավակնում է դառնալ «Բրիտանական օպերային թատրոնի տարվա բեկում»-ը Հացին երգը
website by Sargssyan