USD
EUR
RUB

Պոլիտեխնիկը պատճառ դարձավ, որ երաժիշտ դառնամ. Երվանդ Երզնկյանը նշում է 70-ամյակը

 
 

ՀՀ ժողովրդական արտիստ, Հայաստանի հեռուստատեսության և ռադիոյի էստրադային-սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Երվանդ Երզնկյանը նշում է իր 70-ամյակը:  Այս մասին տեղեկացնում է Panorama.am-ը։

Մաեստրոյի հոբելյանի և Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի էստրադային-ջազային երաժշտության ամբիոնի 20-ամյակի առթիվ նոյեմբերի 15-ին Արամ Խաչատրյան համերգասրահում կկայանա տոնական համերգ, որին կմասնակցեն Սոնա Ռուբենյանը, Էմմա Աստարյանը, Արամոն, Էմմա Պետրոսյանը, Սոնա Շահգելդյան, Քրիստինե Պեպելյանը, Մաշա Մնջոյանը և ուրիշներ:

Նոյեմբերի 14-ին լրագրողների հետ հանդիպմանը Երզնկյանն անկեղծացավ՝ երաժիշտ դառնալու պատճառ է դարձել պոլիտեխնիկում սովորելը:

«Ես մեծացել եմ երաժիշտների և դերասանների տանը: Ծնողները հաճախ չեն ուզում, որ երեխան էլ դառնա երաժիշտ, թեպետ կան նաև ծնողներ, որոնք ասում են՝ չէ, սա դինաստիա է, պիտի անպայման շարունակվի: Այդ հասակում չես ուզում գամմաներ նվագել, ուզում ես ֆուտբոլ խաղալ, այդպես էլ եղավ ինձ հետ: Ես, ճիշտ է, ավարտեցի յոթնամյակը, բայց ավարտելուց հետո ասացի՝ էլ երաժշտությամբ չեմ զբաղվի»,- պատմեց նա:

«Մաթեմատիկայից ուժեղ լինելով»՝ Երզնկյանը դիմել է Պոլիտեխնիկական համալսարան, այնտեղ ստեղծել են «Երազնողները» ռոք խումբը, որի մասին 50 տարի առաջ նկարահանված ֆիլմը գտնվեց վերջերս: Կյանքի հետագա ընթացքը տրամաբանորեն պարզ էր ու հասկանալի՝ բանակ-կոնսերվատորիա: Մաեստրոն նշեց՝ որոշակի գիտելիքներ ունենալով՝ ավելի հեշտ էր կոնսերվատորիայում սովորելը, բայց նաև դժվար էր, քանի որ ուներ ընտանիք, որին պահել էր պետք:

Երզնկյանն իր ուսանողներին դաստիարակում է ոչ միայն երաժշտական միջավայրում, այլև՝ որպես մարդ: Նա վստահ է՝ որակյալ երաժշտությունն իր հասցեատերն ունի:

«Պապսա լսողներն ամեն տեղ շատ են, իսկ Հայաստանում կա մի զանգված, որը ջազ է լսում: Եթե ջազ ես նվագում, պիտի լինեն մարդիկ, որ այն լսեն: Եթե երաժիշտները երկրից դուրս են գալիս, դա պետք չէ տրագեդիա դարձնել: Երաժշտությունն այնպիսի բան է, որ պահանջում է լայն աշխարհընկալում, այն փոխվում է, երբ մի անգամ դուրս ես գալիս»,- ասաց նա:

Երզնկյանը նաև ընդգծեց օրինաչափ մի հակասություն՝ որքան վատ ենք ապրում, այնքան շատ տաղանդներ են ծնվում մեր երկրում:

Լրահոս
Չար մշակների առակը (Մատթ. 21:33-41; Մարկ. 12 1-9; Ղուկ. 20:9-16) Սրտի խորքից խոսք քեզ հետ Հայաստանում Եվրոպական ժառանգության օրերի այս տարվա խորագիրն է «Կիսվելու արվեստը» Վահան Տերյան․ Բանաստեղծություններ... Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը նոր համերգաշրջանի մեկնարկը տալիս է նոր կարգավիճակում Մեկնարկում է «Թատերական Լոռի» 24-րդ միջազգային թատերական փառատոնը Խաչքարի օրհնություն և օծում Նորվեգիայի Կրագերո քաղաքում Երևանում և Գյումրիում կներկայացվի «Սասունցիների պարը» բալետը Օր` առանց սահմանի Եկո՜ւր, տաղտկալից կյանքըս խաղաղե Մի հուսահատվեք երբ ձեր ցանկությունները չեն կատարվում Սուրբ Աթանաս Մեծ Առաջին անգամ հանրայնացվում է Մարինա Սպենդիարովայի արխիվը ՀՀ անկախության 27-րդ տարեդարձին նվիրված պաշտոնական ընդունելություն Թբիլիսիում Չինաստանը կօգնի Սիրիային վերականգնել մշակութային ժառանգության օբյեկտները Ազգ փառապանծ Հայրենի հող Երկիր հայրենի ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ ՈՒՂԵՐՁԸ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԻ ԱՌԻԹՈՎ Բանտում ստեղծագործողի ուսուցիչները ներկա են եղել նրա ցուցահանդեսի «Տմբլաչի Խեչանը»՝ արցախյան բարբառով «Շողակն» անսամբլ. Տիկ զարկեմ Տոնական համերգ «Զվարթնոցում» Մայրիկիս «Պար առանց սահմանների» ծրագրի զարգացման հետագա ուղիները Աղքատ Ղազարոսի առակը (Ղուկ. 16:19-31) Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբի առաջիկա համերգի տոմսերը գրեթե սպառված են Նյու Յորքի «Մետրոպոլիտեն» թանգարանում կբացվի «Հայաստան» (Armenia!) ցուցահանդեսը Տիգրան Համասյանը «Գյումրիի համար» ալբոմից երգեր կկատարի Երևանում Ս. ԱՐԻՍՏԱԿԵՍ Ա ՊԱՐԹԵՎ Ավետիք Իսահակյան․ Այդ ոչինչը ես եմ Կորուստներդ խլող չկա Չալոն Հաճախ շրջագայող հայ լուսանկարիչը «հյուրախաղերի» է մեկնում այն երկիր, որը գնահատում է լուսանկարչական արվեստը Մեծամորում հայտնաբերվել է մ.թ. II-III դարերով թվագրվող տղամարդու թաղում Սերգեյ Սմբատյանը Հռոմում կղեկավարի համերգ՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Տիգրան Հեքեքյանը ահազանգում է` հերթական հուշարձան շենքը հատուկ խարխլել են Մահացել է գրականագետ և քննադատ Կարեն Ստեփանյանը Գուրգեն Մահարի Գնացքն առաջ է սուրում
website by Sargssyan