USD
EUR
RUB

Պոլիտեխնիկը պատճառ դարձավ, որ երաժիշտ դառնամ. Երվանդ Երզնկյանը նշում է 70-ամյակը

 
 

ՀՀ ժողովրդական արտիստ, Հայաստանի հեռուստատեսության և ռադիոյի էստրադային-սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Երվանդ Երզնկյանը նշում է իր 70-ամյակը:  Այս մասին տեղեկացնում է Panorama.am-ը։

Մաեստրոյի հոբելյանի և Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի էստրադային-ջազային երաժշտության ամբիոնի 20-ամյակի առթիվ նոյեմբերի 15-ին Արամ Խաչատրյան համերգասրահում կկայանա տոնական համերգ, որին կմասնակցեն Սոնա Ռուբենյանը, Էմմա Աստարյանը, Արամոն, Էմմա Պետրոսյանը, Սոնա Շահգելդյան, Քրիստինե Պեպելյանը, Մաշա Մնջոյանը և ուրիշներ:

Նոյեմբերի 14-ին լրագրողների հետ հանդիպմանը Երզնկյանն անկեղծացավ՝ երաժիշտ դառնալու պատճառ է դարձել պոլիտեխնիկում սովորելը:

«Ես մեծացել եմ երաժիշտների և դերասանների տանը: Ծնողները հաճախ չեն ուզում, որ երեխան էլ դառնա երաժիշտ, թեպետ կան նաև ծնողներ, որոնք ասում են՝ չէ, սա դինաստիա է, պիտի անպայման շարունակվի: Այդ հասակում չես ուզում գամմաներ նվագել, ուզում ես ֆուտբոլ խաղալ, այդպես էլ եղավ ինձ հետ: Ես, ճիշտ է, ավարտեցի յոթնամյակը, բայց ավարտելուց հետո ասացի՝ էլ երաժշտությամբ չեմ զբաղվի»,- պատմեց նա:

«Մաթեմատիկայից ուժեղ լինելով»՝ Երզնկյանը դիմել է Պոլիտեխնիկական համալսարան, այնտեղ ստեղծել են «Երազնողները» ռոք խումբը, որի մասին 50 տարի առաջ նկարահանված ֆիլմը գտնվեց վերջերս: Կյանքի հետագա ընթացքը տրամաբանորեն պարզ էր ու հասկանալի՝ բանակ-կոնսերվատորիա: Մաեստրոն նշեց՝ որոշակի գիտելիքներ ունենալով՝ ավելի հեշտ էր կոնսերվատորիայում սովորելը, բայց նաև դժվար էր, քանի որ ուներ ընտանիք, որին պահել էր պետք:

Երզնկյանն իր ուսանողներին դաստիարակում է ոչ միայն երաժշտական միջավայրում, այլև՝ որպես մարդ: Նա վստահ է՝ որակյալ երաժշտությունն իր հասցեատերն ունի:

«Պապսա լսողներն ամեն տեղ շատ են, իսկ Հայաստանում կա մի զանգված, որը ջազ է լսում: Եթե ջազ ես նվագում, պիտի լինեն մարդիկ, որ այն լսեն: Եթե երաժիշտները երկրից դուրս են գալիս, դա պետք չէ տրագեդիա դարձնել: Երաժշտությունն այնպիսի բան է, որ պահանջում է լայն աշխարհընկալում, այն փոխվում է, երբ մի անգամ դուրս ես գալիս»,- ասաց նա:

Երզնկյանը նաև ընդգծեց օրինաչափ մի հակասություն՝ որքան վատ ենք ապրում, այնքան շատ տաղանդներ են ծնվում մեր երկրում:

Լրահոս
Ներս Աշխարհը լույս է, աշխարհը սիրելու մասին Կառավարությունը չի ուզում գրահրատարակչությունն ԱԱՀ-ից ազատել Կազմվել է հաջողված ֆիլմեր նկարահանած ռեժիսորների ցանկը Երևանի Մնջախաղի թատրոնը որպես հատուկ հյուր մասնակցելու է միջազգային փառատոնի Մշակութային ժառանգության եվրոպական տարին Հայաստանում հայտարարվում է բացված. միջոցառումներ Բյուրական արվեստի ակադմեիայում Գրիգոր Նարեկացի «Մատյան Ողբերգության» - մաս 9 Մի պահանջ եմ ունեցել՝ չխանգարել. Ռուբեն Բաբայան Նոր մշանակում Ինչ-որ մեկը Կաթողիկոսությունն ըստ եկեղեցու նվիրապետական կարգի Մաման Մորս համար գազել Ռամկավար ազատական կուսակցության կեդրոնական վարչությունն՝ ի դեմս ատենադպիր Սեւակ Հակոբյանի եւ ատենապետ Սերխիո Նահապետյանի, կոչով են հանդես եկել, որում մասնավորապես ասված է. Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. ԳԱՐԵԳԻՆ Բ ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ 1999-2011 ԹԹ. Շիրակի մարզպետը զարմացրեց նախարար Մակունցին․ նա շփոթել էր հիվանդանոցների շենքերը Հին ու նոր Մինասը՝ Հայաստանի Ազգային պատկերասրահում Մահացել է դիրիժոր Գենադի Ռոժդեստվենսկին Ում «քիմքին» կհարմարի ռեժիսորի «Մեղրի համը» «Սա ի՞նչ է տիկին Մակունց, կուրծք է»․ նախարարին Գյումրու երկրագիտական թանգարանում արտառոց նյութերի ծանոթացրեցին Ռոբեր Կետիկյանի ֆիլմով կմեկնարկի «Ոսկե ծիրան»-ը Մշակույթի նախարարն այցելել է հիվանդանոցում գտնվող Երվանդ Մանարյանին Գրիգոր Նարեկացի «Մատյան Ողբերգության» - մաս 8 Սիրտ իմ Քրքրված սիրտը իմ Հին, հին «Հայր մեր» աղոթքի մեկնությունը Բնության շահագործման վտանգները Deutsche Grammophon-ի արտիստ Մեհաե Ռյոն սիրով կվերադառնա Հայաստան Ստեփան Շաքարյանն ուզում է նախարարին խորհուրդ տալ «Մեղրի համը» ներկայացումը կրկին բեմում է Ո՞վ կպոխարինի Վաչե Հովեյանին Նիկոլ Փաշինյանն ընդունել է Քշիշտոֆ Պենդերեցկուն և նրա տիկնոջը Երևանի լքված գործարանը՝ ցուցասրահ Առաջին մասնակցություն Դեպարդիեն և Ռիշարը ցանկանում են Մորդովիայի մասին ֆիլմ նկարահանել ՀՀ վարչապետն այցելեց Մոսկվայի հայկական եկեղեցի Գրիգոր Նարեկացի «Մատյան Ողբերգության» - մաս 7 Նախընտրական խոստումներ Գարուն ա
website by Sargssyan