USD
EUR
RUB

Պոլիտեխնիկը պատճառ դարձավ, որ երաժիշտ դառնամ. Երվանդ Երզնկյանը նշում է 70-ամյակը

 
 

ՀՀ ժողովրդական արտիստ, Հայաստանի հեռուստատեսության և ռադիոյի էստրադային-սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Երվանդ Երզնկյանը նշում է իր 70-ամյակը:  Այս մասին տեղեկացնում է Panorama.am-ը։

Մաեստրոյի հոբելյանի և Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի էստրադային-ջազային երաժշտության ամբիոնի 20-ամյակի առթիվ նոյեմբերի 15-ին Արամ Խաչատրյան համերգասրահում կկայանա տոնական համերգ, որին կմասնակցեն Սոնա Ռուբենյանը, Էմմա Աստարյանը, Արամոն, Էմմա Պետրոսյանը, Սոնա Շահգելդյան, Քրիստինե Պեպելյանը, Մաշա Մնջոյանը և ուրիշներ:

Նոյեմբերի 14-ին լրագրողների հետ հանդիպմանը Երզնկյանն անկեղծացավ՝ երաժիշտ դառնալու պատճառ է դարձել պոլիտեխնիկում սովորելը:

«Ես մեծացել եմ երաժիշտների և դերասանների տանը: Ծնողները հաճախ չեն ուզում, որ երեխան էլ դառնա երաժիշտ, թեպետ կան նաև ծնողներ, որոնք ասում են՝ չէ, սա դինաստիա է, պիտի անպայման շարունակվի: Այդ հասակում չես ուզում գամմաներ նվագել, ուզում ես ֆուտբոլ խաղալ, այդպես էլ եղավ ինձ հետ: Ես, ճիշտ է, ավարտեցի յոթնամյակը, բայց ավարտելուց հետո ասացի՝ էլ երաժշտությամբ չեմ զբաղվի»,- պատմեց նա:

«Մաթեմատիկայից ուժեղ լինելով»՝ Երզնկյանը դիմել է Պոլիտեխնիկական համալսարան, այնտեղ ստեղծել են «Երազնողները» ռոք խումբը, որի մասին 50 տարի առաջ նկարահանված ֆիլմը գտնվեց վերջերս: Կյանքի հետագա ընթացքը տրամաբանորեն պարզ էր ու հասկանալի՝ բանակ-կոնսերվատորիա: Մաեստրոն նշեց՝ որոշակի գիտելիքներ ունենալով՝ ավելի հեշտ էր կոնսերվատորիայում սովորելը, բայց նաև դժվար էր, քանի որ ուներ ընտանիք, որին պահել էր պետք:

Երզնկյանն իր ուսանողներին դաստիարակում է ոչ միայն երաժշտական միջավայրում, այլև՝ որպես մարդ: Նա վստահ է՝ որակյալ երաժշտությունն իր հասցեատերն ունի:

«Պապսա լսողներն ամեն տեղ շատ են, իսկ Հայաստանում կա մի զանգված, որը ջազ է լսում: Եթե ջազ ես նվագում, պիտի լինեն մարդիկ, որ այն լսեն: Եթե երաժիշտները երկրից դուրս են գալիս, դա պետք չէ տրագեդիա դարձնել: Երաժշտությունն այնպիսի բան է, որ պահանջում է լայն աշխարհընկալում, այն փոխվում է, երբ մի անգամ դուրս ես գալիս»,- ասաց նա:

Երզնկյանը նաև ընդգծեց օրինաչափ մի հակասություն՝ որքան վատ ենք ապրում, այնքան շատ տաղանդներ են ծնվում մեր երկրում:

Լրահոս
Հայ ուխտավորին «Ապրելու վճիռ» Գիվի Շահնազարի հոբելյանական երեկոն «Հովհաննես Թումանյանի տուն» կենտրոնում Եկեղեցին Հայկական Ջորջ Մարտինը խոստացել է «Գահերի խաղի» շարունակությունը Ժողովուրդը չի կարող ղեկավարել պետությունը. Հենրիկ Էդոյան Անապատի նկարիչը Մեր պատմիչները և մեր գուսանները Տոն Ս. Հակոբ Մծբնա Հայրապետի, Մարուգե ճգնավորի և Մելիտոս եպիսկոպոսի «Մարդի՛կ, ուշքի եկեք» Ստամբուլում առաջին անգամ բացվել է Սերգեյ Փարաջանովին նվիրված ցուցահանդես Արշակ Չոպանյան․ Հայկական դյուցազներգությունը Հայից Հայ․ Արա Շիրազ Սա այն թթխմորն է, որ այսօր հրամցնում են մեզ Երաժշտասերները վայելեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Համազգային թատրոնի դերասանները դադարեցնում են գործադուլը Սպիտակի նախկին գլխավոր ճարտարապետը հեռվից հեռու էլ տեղյակ է խնդիրներին Ռեժիսոր Հովհաննես Գալստյանը որոշել է դադարեցնել հացադուլը Ռազմիկ Դավոյան Համբերություն Հայրենիքում Կյանքը ափի մեջ. Մրո Ալեքսեյ Շորին շնորհվեց Երևանի պետական կոնսերվատորիայի պատվավոր դոկտորի կոչում Արմենուհի Մանուկյան. «Հայաստանի առաջին տիկնիկային թատրոնը պետք է ունենա իր շենքը» Նախկին նախարարի հետ շփումներից հետո նախարարների բանավոր խոսքին չեմ հավատում. Ռեժիսոր Հովհաննես Գալստյան Մոսկվայում տեղադրվելու է Շառլ Ազնավուրի հուշարձանը Հայր մեր.Կոմիտասեան Վերդիի «Ռեքվիեմի» ցնցող մեկնաբանությունը օպերային թատրոնում ՝ ի հիշատակ երկրաշարժի զոհերի Պարույր Սևակի մտքերից Վիգեն Չալդրանյանը դեռևս անդրդրվելի է. Համազգային թատրոնի դերասան «Թուրքիայի նախագահին նամակով խնդրեցի ընդունել Ցեղասպանությունը» Queen խմբի հիթը դարձել է 20-րդ դարից եկած ամենահայտնի երգը Նոր նշանակումներ Նախագահ Արմեն Սարգսյանն այցելել է հացադուլ հայտարարած կինոռեժիսորին Հայաստան Երբեք չմեռնես. Հովհաննես Գրիգորյան. մաս 1-ին Համերգային երեկո՝ նվիրված Հայկանուշ Դանիելյանին «Ինքներդ վրեժխնդիր մի՛ եղեք» Շերլոք Հոլմսի մասին պատմող բոլոր ստեղծագործությունները բնագրից առաջին անգամ թարգմանվել են հայերեն Հանձնվել է այլընտրանքային Նոբելյան մրցանակը
website by Sargssyan