USD
EUR
RUB

«Փողոցի» լուսանկարիչը հասել է օպերա

 
 

«Առավոտը» Դոնիցետիի «Պողիկտոս» օպերայի վերականգնման աշխատանքների ընթացքում հանգամանորեն ներկայացրել էր այս ստեղծագործության «երեւանյան» պատմությունը (11.10.2017):

Հիշեցնենք, որ Տիգրան Լեւոնյանի բեմադրությամբ «Պողիկտոսի» պրեմիերան (բեմադրող դիրիժոր՝ Օհան Դուրյան) Ազգային օպերային թատրոնում կայացել է 1993թ.: Օպերան 1995թ. ներկայացվել է Մեծ թատրոնում, իսկ 1998-ին՝ Իսպանիայի Մերիդա քաղաքում անցկացվող օպերային արվեստի միջազգային փառատոնում:

Առիթի դեպքում հիացմունքով է հիշվում այս օպերայի բեմադրությունը «Զվարթնոց» հայկական վաղմիջնադարյան ճարտարապետական հուշարձանի տարածքում: Օրերս «Պողիկտոսը» երկրորդ կյանք ստացավ (դիրիժոր՝ Հարություն Արզումանյան):

Վերականգնման ռեժիսորն է Ժաննա Թամիզյանը, որը Տիգրան Լեւոնյանի կողքին մասնակցել է ռեժիսորի թվով 9 օպերաների բեմադրական աշխատանքներին:

«Առավոտը» որոշեց այս անգամ վերականգնված ներկայացումը «պատկերել» լուսանկարներով, որոնք «խոսում» են եւ հագուստի դիզայնի (հեղինակ՝ Մերի Սարգսյան), եւ դեկորների (հեղինակ՝ Եվգենի Սաֆրոնով), եւ պարերի բեմադրության (խորեոգրաֆ՝ Վիլեն Գալստյան) միջոցով: 

Իսկապես փայլուն էին երգչախմբի (գլխավոր խմբավար՝ Կարեն Սարգսյան) եւ նվագախմբի կատարումները: Իսկ մենակատարների՝ սոպրանո Անահիտ Մխիթարյան, տենոր՝ Սարգիս Աղամալյան, բարիտոն Առնոլդ Քոչարյան, բաս Հայկ Տիգրանյան, տենոր Տիգրան Կոնինյան, տենոր Արմեն Զաքյան, բարիտոն Սարգիս Հովակիմյան, ներկայացրած արվեստի մասին մեջբերենք Երեւանում գտնվող բելգիացի հանրահայտ տենոր Աքսել Էվըրարթի կարծիքը՝ ես ընկել եմ ձայների դրախտ:

Լուսանկարների հեղինակ Տիգրան Առաքելյանը մեզ հետ զրույցում հավաստիացրեց, որ շուրջ մեկ տարի է, ինչ աշխատում է միայն օպերաներից եւ բալետներից կադրեր անմահացնելով: «Ծնողներս դասական երաժշտության երկրպագուներ են: 12 տարեկանից ինձ ձգել է ոչ միայն դասական երաժշտությունը, մասնավորապես՝ օպերային եւ բալետային ներկայացումները, այլեւ ցանկություն է առաջացել լուսանկարել արտիստների կուլիսային կյանքը»,- հավելեց լուսանկարիչը:

Դիտարկմանը՝ սովորաբար անվանի լուսանկարիչներն իրենց կարիերան սկսում են փողոցից, Տիգրան Առաքելյանը պատասխանեց. «Ես էլ բացառություն չեմ»:

ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ

Լրահոս
Արթիկում որմնանկար է հայտնաբերվել Ես Հայաստան, ես քարե․․․ Ամեն. Հայր Սուրբ. Ֆեդերիկո Մոնդելչի Մահվան տեսիլ Դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ Ֆորշ․ Կառապան Սերգեյ Սմբատյանը ներկայացրեց Սիմֆոնիկ նվագախմբի առաջիկա ծրագրերը Մոսկվայում հոսպիտալացվել է Արմեն Ջիգարխանյանը. նրա վիճակը միջին ծանր է Երկու տների առակը «Գուցե գլխումս մի երկ ծագի, որտեղ իր տեղը կունենա հայկական մեղեդին» Վերականգնումից հետո բացվել է Տաթևի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Պետրոս Դուրյան․ «Դրժել» Ունենալու ենք հիանալի հյուրեր. «Ռեանիմանիայի» տնօրեն Ստրասբուրգի Մայր տաճարում ելույթ ունեցավ «Նաղաշ» համույթը Զար զընգը, Կոմիտաս վարդապետ Տասը կույսերի առակը Պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի այս տարվա համերգաշրջանը կառանձնանա «Մայքլ Ջեքսոն» նախագծով Հայաստանի վարպետները ներկայացրին ձեռագործ իրեր Պողոս Ադրիանապոլսեցի՝ «Խրատի թանգարան» Արցունքներս Պարապություն «Առաւօտ լուսոյ»․ «Գեղարդ» երգչախումբ Հովհաննես Բադալյան․ «Գարեգին Նժդեհ» «Չախու» Ռաֆայել Պատկանյան.«Արաքսի արտասուքը» «Սպարտակը» կցուցադրվի Աթենքի հնագույն ամֆիթատրոնում Համերգ՝ նվիրված «Նեմեսիս» գործողության մասնակիցներին Նիկոլա Ազնավուր. Իմ հայրը գերմարդ էր Հայաստանյան պրեմիերա՝ Յուրի Բաշմետի և «Մոսկվայի մենակատարներ»-ի համերգին Մոնթե Մելքոնյան Տէր ողորմեա. Հայր Աղան Երնջակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանին Ո՞ւր Մնաց Օրօր Մանրադիտակային քանդակների հեղինակների աշխատանքները՝ կողք-կողքի Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի ժամանակավոր ցուցադրությունների սրահում բացվեց նոր երկու ցուցադրություն՝ «Ապրելու կամքը և փրկելու առաքելությունը» և «Գրիգոր Ճօլօլեան. Փարիզի հայ լուսանկարիչը» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ նորաօծ եկեղեցականների հետ Ալեքսանդր Կոտի «Սպիտակ» ֆիլմը Հայաստանի կողմից ներկայացվել է «Օսկար»-ի Թուրք լրագրող. «Ինչու՞ չկա Կոմիտասի հուշարձանը իր ծննդավայր Քյութահյայում. նրա համար, որ հա՞յ է». Էրմենիհաբեր
website by Sargssyan