USD
EUR
RUB

«Շոպենիանա» բալետը վերադարձել է

 
 

«Շոպենիանա» բալետը կրկին Օպերային թատրոնի բեմին է. նոյեմբերի 23-ին տեղի ունեցավ ներկայացման վերականգնված պրեմիերան՝ Մ. Ֆոկինի բեմադրությամբ:

Ներկայացումից առաջ թատրոնում կազմակերպվեց ճանաչողական շրջայց և հանդիպում թատրոնի փորձավարների հետ: Նրանք պատմեցին ներկայացման մասին, պատասխանեցին ներկաների հարցերին: Նմանատիպ երկխոսությունը նպատակ ունի ապահովելու հանդիսատեսի և ստեղծագործական անձնակազմի հետ անմիջական շփումը:

«3-4 տարի առաջ «Շոպենիանա»-ն վերականգնել էինք: Այն ներկայացվեց մի քանի անգամ, հետո դուրս եկավ խաղացանկից: Հույս ունենք, որ այս անգամ երկար ժամանակ կմնա բեմին»,- նշեց Էլվիրա Մնացականյանը:

Փորձավարները կարևորեցին դասական ստեղծագործությունների դերը հատկապես երիտասարդ արվեստագետների կայացման գործում: ««Շոպենիանա»-ն այն ներկայացումն է, որից կարելի է շատ բան սովորել: Սա դասական բալետի հիմքն է:

Բնականաբար, այն պետք է լինի բոլոր թատրոնների խաղացանկում: Այս ներկայացումը շատ է օգնում հետագայում»,- ասաց Էմմա Նահապետյանը: Գլխավոր դերերում հանդես եկան Մերի Հովհաննիսյանը, Միլիտոն Կիրակոսյանը, Տաթևիկ Բոլշիկյանը, Արշալույս Մարգարյանը։Դիրիժորը Հարություն Արզումանյանն է:

«Շոպենիանան» Ֆրեդերիկ Շոպենի երաժշտության հիման վրա ստեղծված բալետային սյուիտ է: Մեկ գործողությամբ բալետային ներկայացումն առաջին անգամ ներկայացվել է 110 տարի առաջ Սանկտ Պետերբուրգի Մարինյան թատրոնում:

Ստեղծագործությունը չունի հստակ և զարգացող սյուժե. ամեն ինչ տրամաբանորեն ենթարկված է երաժշտական մտքին և իմաստին: Ներկայացումը մեծ նշանակություն ունի համաշխարհային բալետային արվեստի պատմության մեջ: Այն հնարավորություն տվեց բալետային ներկայացումներում օգտագործելու դասական երաժշտական ստեղծագործություններ, որոնք պարի միջոցով արտահայտվելու համար չէին ստեղծվել: Երեկոյի ընթացքում ցուցադրվեցին նաև «Կարմեն-Սյուիտ» և «Լորկիանա» բալետային ներկայացումները:

Թամարա ԳԱՍՊԱՐՅԱՆ

 

Լրահոս
Չար մշակների առակը (Մատթ. 21:33-41; Մարկ. 12 1-9; Ղուկ. 20:9-16) Սրտի խորքից խոսք քեզ հետ Հայաստանում Եվրոպական ժառանգության օրերի այս տարվա խորագիրն է «Կիսվելու արվեստը» Վահան Տերյան․ Բանաստեղծություններ... Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը նոր համերգաշրջանի մեկնարկը տալիս է նոր կարգավիճակում Մեկնարկում է «Թատերական Լոռի» 24-րդ միջազգային թատերական փառատոնը Խաչքարի օրհնություն և օծում Նորվեգիայի Կրագերո քաղաքում Երևանում և Գյումրիում կներկայացվի «Սասունցիների պարը» բալետը Օր` առանց սահմանի Եկո՜ւր, տաղտկալից կյանքըս խաղաղե Մի հուսահատվեք երբ ձեր ցանկությունները չեն կատարվում Սուրբ Աթանաս Մեծ Առաջին անգամ հանրայնացվում է Մարինա Սպենդիարովայի արխիվը ՀՀ անկախության 27-րդ տարեդարձին նվիրված պաշտոնական ընդունելություն Թբիլիսիում Չինաստանը կօգնի Սիրիային վերականգնել մշակութային ժառանգության օբյեկտները Ազգ փառապանծ Հայրենի հող Երկիր հայրենի ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ ՈՒՂԵՐՁԸ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԻ ԱՌԻԹՈՎ Բանտում ստեղծագործողի ուսուցիչները ներկա են եղել նրա ցուցահանդեսի «Տմբլաչի Խեչանը»՝ արցախյան բարբառով «Շողակն» անսամբլ. Տիկ զարկեմ Տոնական համերգ «Զվարթնոցում» Մայրիկիս «Պար առանց սահմանների» ծրագրի զարգացման հետագա ուղիները Աղքատ Ղազարոսի առակը (Ղուկ. 16:19-31) Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբի առաջիկա համերգի տոմսերը գրեթե սպառված են Նյու Յորքի «Մետրոպոլիտեն» թանգարանում կբացվի «Հայաստան» (Armenia!) ցուցահանդեսը Տիգրան Համասյանը «Գյումրիի համար» ալբոմից երգեր կկատարի Երևանում Ս. ԱՐԻՍՏԱԿԵՍ Ա ՊԱՐԹԵՎ Ավետիք Իսահակյան․ Այդ ոչինչը ես եմ Կորուստներդ խլող չկա Չալոն Հաճախ շրջագայող հայ լուսանկարիչը «հյուրախաղերի» է մեկնում այն երկիր, որը գնահատում է լուսանկարչական արվեստը Մեծամորում հայտնաբերվել է մ.թ. II-III դարերով թվագրվող տղամարդու թաղում Սերգեյ Սմբատյանը Հռոմում կղեկավարի համերգ՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Տիգրան Հեքեքյանը ահազանգում է` հերթական հուշարձան շենքը հատուկ խարխլել են Մահացել է գրականագետ և քննադատ Կարեն Ստեփանյանը Գուրգեն Մահարի Գնացքն առաջ է սուրում
website by Sargssyan