USD
EUR
RUB

Տարածական երկխոսությամբ՝ Զվարթնոց-Օպերա

 
 

Վահան Արծրունու Մաշտոց-Կոմիտաս համերգային նախագիծը, որի ականատեսը, վկան և վայելողը պիտի լինեինք դեռևս ամռանը՝ երկնային զվարթունների Զվարթնոց տաճարում, չկայացավ, չստացվեց, արժանանալով մեկ այլ՝ տաճարում, օպերայի և բալետի ակադեմիական թատրոնի շենքում կայանալու, լինելու ճակատագրին:
Այս մասին տեղեկացնում է Aravot.am-ը։

Ալեքսանդր Թամանյանը, ասում են, հաճախ էր սիրում կրկնել, որ օպերայի շենքը տարածական երկխոսություն է Զվարթնոցի եւ Հռոմի Կոլիզեյի միջեւ։ Երեկ Արամ Խաչատրյան համերգասրահում երբ նստած լսում էինք «Մաշտոց. սրբազան մարգարիտները»՝ Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոցի 5-րդ դարի շարականները՝ Վ. Արծրունու մեկնությամբ և «Կոմիտաս տասը հայտնություն» երգաշարը՝ գրված Կոմիտասի բանաստեղծությունների հիման վրա՝ Վահան Արծրունու երաժշտությամբ, ասես Զվարթնոցում բաց երկնքի տակ ունկնդրելիս լինեինք: Հաստատ այդ մաքուր, թափանցիկ օդը, էներգետիկան զգում էր երեկվա ունկնդիրը՝ Թամանյանի նախանշած Զվարթնոց-Օպերա տարածական կապով ու երկխոսությամբ:

Ի դեպ, Մաշտոց-Կոմիտաս համերգային նախագծի լուսանկարչական արձագանքը բոլոր հեռազգացողություններիս վկայությունն էր. փաստը, որ մասնագետի աչք-օբյեկտիվը չափազանց զգայուն ընկալել և փաստագրել էր: Մեր շենշող զվարթունների՝ Մաշտոցի և Կոմիտասի հոգևոր և աշխարհիկ ստեղծագործությունների արծրունիական մերօրյա մեկնությունը իրապես երևույթ է և հայտնություն, որը հավուր պատշաճի երևութականացման ճանապարհ պիտի անցնի:

Ա. Ե.

Լրահոս
Դիլիջանի երեխաները և «կորած» եկեղեցիները Հովհաննես Շիրազ․ Հանճարեղ խելագարը Հայոց ցեղասպանության մասին վավերագրական ֆիլմի ու գրքի շնորհանդես «Սոսե» կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրում Առաջին անգամ ներկայացվեց «Խաչատրյան նոն-ստոպ» համերգային ծրագիրը Դանիայի պատկերասրահի հավաքածուն՝ հանրային տիրույթում Անպտուղ թզենու մասին առակը Լուսինե Զաքարյան․ Միակ պահպանված հարցազրույցը Եգիպտոսում գտել են դամբարաններ՝ մումիֆիկացված կենդանիներով Համերգ՝ նվիրված Կամերային նվագախմբի հիմնադիր Զարեհ Սահակյանցի 85-ամյակին Գերմանաբնակ հայուհի Կարմենը երաշխավորել է գերմանաբնակ ռուսազգի Էսկամիլիոյին Եվրոպայի լավագույն ֆիլմ-2018-ի հավակնորդները Աղոթք օրվա ավարտի Սբ. Անտոն Մեծ - Խրատներ 5.1-15 Էրմիտաժը «զավթել» է առեւտրի կենտրոնը ՃՇՀԱՀ-ը հերթական անգամ ձեռնամուխ է եղել պատմության հավաքագրմանը և հրատարակմանը Վարդան Հակոբյան Ինչու Քրիստոնյաներն Ամեն Կիրակի Պետք Է Մասնակցեն Սուրբ Պատարագին Հատկացումների համար կա օրենքով նախատեսված ընթացակարգ. Մշնախի պարզաբանումը՝ Թովմաս Պողոսյանի ահազանգին Հայկ Մելիքյան. հայ եւ արտասահմանցի ժամանակակից կոմպոզիտորների երկերի տարածող զուսպ դաշնակահարը Միշտ նույն խոհերի շշուկին հլու Ի խորոց սրտի խօսք ընդ Աստուծոյ «Անկախության և ազատության հոգևոր խորհուրդը».Տ.Ասողիկ ք.Կարապետյան Բարձր առնեմ զՔեզ Այվազովսկու պակերասրահը մնում է Ղրիմի սեփականությունը Նորին Սրբությունն աղոթում է զոհված չորս քաջարի զինվորականների հոգու հանգստության համար Արվեստակիրներ. Արթուր Գրիգորյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ԵՊՀ Արևելագիտության ֆակուլտետի պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմին և ուսանողներին Ջազային անմոռանալի հրավառություն՝ Երեւանում Ֆլեյտահար Ալեքսեյ Մազուրը՝ առաջին անգամ Հայաստանում Միխայիլ Պիոտրովսկի. «Թանգարանը պահեստ չէ» ԱՄՆ-ում ցուցադրելու են Հայաստանի կողմից «Օսկարի» առաջադրված «Սպիտակ» ֆիլմը Խղճիդ հետ զրույց արա Ալեքսանդր Չաուշյան․ Չակերտներ «Գրեթե ամեն օր ստանում ենք բոթ, որ հերթական գրադարանն է փակվել» Մեկնարկում է «ԴասA» նախագիծը. հեղափոխական մոտեցում մշակութային կրթության ոլորտում Ռուբեն Սևակ- Վարդուհի Վարդերեսյան Սերը ծաղկում, վավերացվում և սրբացվում է ընտանիքում Լոնդոնում ցուցադրվել է Քադիր Աքընի՝ ցեղասպանության մասին պատմող «RED» ֆիլմը. Ermenihaber Մեկնարկում է «Ռոլան» մանկապատանեկան ֆիլմերի միջազգային փառատոնը Կոմիտաս․ Քելե, Քելե «Երբեք չմեռնես․․․»
website by Sargssyan