USD
EUR
RUB

«Հիշողության ձեղնահարկ»-ի պատմությունը. ցուցահանդես

 
 

Ավելի քան երեսնամյա պատմություն է ամփոփված լուսանկարիչ Գագիկ Գասպարյանի աշխատանքներում: Դեկտեմբերի 6-ին Երևանում բացվեց լուսանկարչի հեղինակային ցուցահանդեսը՝ «Հիշողության ձեղնահարկ» խորագրով: Ցուցահանդեսին ներկայացված են ժապավենային 50 աշխատանք:

Հեղինակն այս ցուցահանդեսը նվիրել է իր որդու՝ Մուշի հիշատակին: Արվեստաբան Եվգենյա Քալանթարյանի գնահատմամբ՝ ցուցահանդեսը հնարավորություն է՝ հաղորդակցվելու գեղեցիկ պահ-տպավորությունների հետ: Նրա խոսքով՝ դա ուղղակի ցուցահանդես չէ, ներկայացված յուրաքանչյուր աշխատանք ասես ապրած կյանքի մի դրվագ լինի, որոնք եթե դրվեն իրար կողք, կստացվի մի հսկայական ճանապարհ, տարիների ճանապարհ:

«Լինի դա բնանկար, դիմանկարներ, ամեն մեկը զգացված է, հետաքրքիր է դրված թե լույսը, թե ռակուրսը: Ամենակարևորն այն է՝ ինչ ես տեսնում: Այս բոլոր աշխատանքներում կա ընդգծված զգայականություն, որը հնարավոր չէ՝ անհաղորդ թողնի դիտողին»,- ասաց նա:

Քալանթարյանը նշեց, որ բոլոր աշխատանքները ստեղծում են հոգու հետ ներդաշնակության ֆոն, որը մեզանից յուրաքանչյուրը զգում է՝ նայելով այդ աշխատանքները: Արվեստաբանի խոսքով՝ 30-ից բարձր տարիքի յուրաքանչյուր անձ այս լուսանկարներում գտնում է իր ապրած, իր գտած ու վերագտած մանկությունը:

Panorama.am-ի հետ զրույցում Գասպարյանը նշեց, որ ցուցահանդեսն ավելի վաղ պիտի բացվեր, սակայն դեպքերն այլ կերպ ընթացան, ուստի հետաձգվեց:

«Ժապավենային լուսանկարչությունն ինձ ավելի հարազատ է: Ես թեպետ անհրաժեշտ տեխնիկան ունեմ, բայց արդեն ժապավենը չկա, թուղթ չկա: Հիմա ավելի հեշտ է, բայց … : Իմ մեծ արխիվից ընտրել եմ 50 նկար: Դժվար էր ընտրելը, կրճատելով իջա, նույնիսկ այնպիսի գործեր, ինչպես, օրինակ, Սինյոր Պապագատտոն կամ նման այլ նկարներ հանեցի ցուցակից»,- ասաց նա: Հեղինակը ցուցադրությանը պատրաստվելիս ընտրել է նկարներ՝ բոլոր ոճերի համամասնությունը պահելով, ամեն ոճից նվազագույն քանակ ընտրելով, որ շեշտը մի շարքի վրա չդրվի:

Գասպարյանի լուսանկարները սև-սպիտակ են: Նա նշեց, որ սև-սպիտակն իրեն ավելի հարազատ է, ավելի լեցուն է, խոսուն ու բնորոշիչ:

«Գույներով հեշտ է, գույն նկարելը շատ հեշտ է, իսկ սև-սպիտակի դեպքում պիտի կարողանաս ճիշտ լույս ընտրել: Գունավորն ինչպես էլ նկարես՝ լավ է լինում»,- ասաց նա: Հարցին՝ ինչո՞վ է պայմանավորված խորագրի ընտրությունը, հաճա՞խ է լինում «հիշողության ձեղնահարկում», լուսանկարիչը պատասխանեց. «Դե մեր ամբողջ կյանքը հիշողություն է»:

Լրահոս
Դիլիջանի երեխաները և «կորած» եկեղեցիները Հովհաննես Շիրազ․ Հանճարեղ խելագարը Հայոց ցեղասպանության մասին վավերագրական ֆիլմի ու գրքի շնորհանդես «Սոսե» կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրում Առաջին անգամ ներկայացվեց «Խաչատրյան նոն-ստոպ» համերգային ծրագիրը Դանիայի պատկերասրահի հավաքածուն՝ հանրային տիրույթում Անպտուղ թզենու մասին առակը Լուսինե Զաքարյան․ Միակ պահպանված հարցազրույցը Եգիպտոսում գտել են դամբարաններ՝ մումիֆիկացված կենդանիներով Համերգ՝ նվիրված Կամերային նվագախմբի հիմնադիր Զարեհ Սահակյանցի 85-ամյակին Գերմանաբնակ հայուհի Կարմենը երաշխավորել է գերմանաբնակ ռուսազգի Էսկամիլիոյին Եվրոպայի լավագույն ֆիլմ-2018-ի հավակնորդները Աղոթք օրվա ավարտի Սբ. Անտոն Մեծ - Խրատներ 5.1-15 Էրմիտաժը «զավթել» է առեւտրի կենտրոնը ՃՇՀԱՀ-ը հերթական անգամ ձեռնամուխ է եղել պատմության հավաքագրմանը և հրատարակմանը Վարդան Հակոբյան Ինչու Քրիստոնյաներն Ամեն Կիրակի Պետք Է Մասնակցեն Սուրբ Պատարագին Հատկացումների համար կա օրենքով նախատեսված ընթացակարգ. Մշնախի պարզաբանումը՝ Թովմաս Պողոսյանի ահազանգին Հայկ Մելիքյան. հայ եւ արտասահմանցի ժամանակակից կոմպոզիտորների երկերի տարածող զուսպ դաշնակահարը Միշտ նույն խոհերի շշուկին հլու Ի խորոց սրտի խօսք ընդ Աստուծոյ «Անկախության և ազատության հոգևոր խորհուրդը».Տ.Ասողիկ ք.Կարապետյան Բարձր առնեմ զՔեզ Այվազովսկու պակերասրահը մնում է Ղրիմի սեփականությունը Նորին Սրբությունն աղոթում է զոհված չորս քաջարի զինվորականների հոգու հանգստության համար Արվեստակիրներ. Արթուր Գրիգորյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ԵՊՀ Արևելագիտության ֆակուլտետի պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմին և ուսանողներին Ջազային անմոռանալի հրավառություն՝ Երեւանում Ֆլեյտահար Ալեքսեյ Մազուրը՝ առաջին անգամ Հայաստանում Միխայիլ Պիոտրովսկի. «Թանգարանը պահեստ չէ» ԱՄՆ-ում ցուցադրելու են Հայաստանի կողմից «Օսկարի» առաջադրված «Սպիտակ» ֆիլմը Խղճիդ հետ զրույց արա Ալեքսանդր Չաուշյան․ Չակերտներ «Գրեթե ամեն օր ստանում ենք բոթ, որ հերթական գրադարանն է փակվել» Մեկնարկում է «ԴասA» նախագիծը. հեղափոխական մոտեցում մշակութային կրթության ոլորտում Ռուբեն Սևակ- Վարդուհի Վարդերեսյան Սերը ծաղկում, վավերացվում և սրբացվում է ընտանիքում Լոնդոնում ցուցադրվել է Քադիր Աքընի՝ ցեղասպանության մասին պատմող «RED» ֆիլմը. Ermenihaber Մեկնարկում է «Ռոլան» մանկապատանեկան ֆիլմերի միջազգային փառատոնը Կոմիտաս․ Քելե, Քելե «Երբեք չմեռնես․․․»
website by Sargssyan