USD
EUR
RUB

«Հայերն ու իտալացիները նման են մշակույթով, արտաքինով և անկեղծ զրույցի մեջ ներքաշելու արվեստով»

 
 

Հարցազրույց իտալացի ճանաչված օպերային երգիչ Ռոբերտո Սկանդիուցիի հետ

– Մաեստրո, դուք դասվում եք իտալական վոկալ դպրոցի հսկա բասերի, այդ թվում՝ երջանկահիշատակ Էցիո Պինցայի, Չեզարե Սիեպիի եւ մյուսների թվում: Բայց, չգիտես ինչու, միջազգային մամուլը համարում է, որ համաշխարհային ձեր կարիերայի սկիզբը դրվել է ոչ թե Իտալիայում, այլ Մեծ Բրիտանիայում՝ 1991թ., Լոնդոնի «Քովեն Գարդեն» թատրոնում, որտեղ հանդես եք եկել Յակոպո Ֆիեսկոյի դերերգով՝ Վերդիի «Սիմոն Բոկանեգրա» օպերայում:

– Վաղուց եմ նկատել, որ հայերն ու իտալացիները նման են ոչ միայն մշակույթով, բնավորությամբ ու արտաքինով, այլեւ անկեղծ զրույցի մեջ ներքաշելու արվեստով: Իհարկե, դա այդպես է, բայց պետք է խոստովանեմ, որ մինչ Լոնդոնում առաջին անգամ հանդես գալը, հայրենիքում ինձ ճանաչում էին. հասցրել էի բեմ բարձրանալ Հռոմի, Միլանի, Վենետիկի, Ֆլորենցիայի թատրոններում, զուգահեռ հանդես գալով իբրեւ համերգային կատարող: Իսկ «Քովեն Գարդենում» բեմելից հետո իսկապես արձագանքը շատ մեծ էր, ինչը կարծես միջազգային պայթյուն լիներ:

– Դատելով ձեր պատասխանից՝ կարելի՞ է ենթադրել, որ դուք լավ եք ճանաչում հայերին եւ շատ եք շփվել նրանց հետ: Եթե դա այդպես է, նրանց թվում կա՞ն արվեստագետներ:

– Իմ շփումը միայն հայ արվեստագետների հետ է, որոնք մեծ թիվ են կազմում մասնավորապես վոկալ արվեստում: Ի դեպ, ունեք հիանալի վոկալ դպրոց: Չթվեմ, որ հանկարծ այս պահին որոշ անուններ չսպրդեն:

– Հավանաբար համաշխարհային օպերային գրականությունում չկա մի երկ, որտեղ բասի դերերգով հանդես եկած չլինեք…

– Համաշխարհային օպերային գրականությունն այնքան ընդարձակ է, որ դեռեւս կան օպերաներ, որոնք, չգիտես ինչու, չեն բեմադրվում: Ես այդ պարտիաները լրացնում եմ համերգային կատարումներով: Ի լրումն ասեմ, որ այսօր էլ ժամանակակից կոմպոզիտորների կողմից ստեղծվում են նույնպես բարձրարվեստ օպերաներ…

– Հանդես եք եկել դիրիժորական արվեստի այնպիսի երեւելիների ղեկավարությամբ, ինչպիսիք են Ռիկարդո Մուտին, Կլաուդիո Աբբադոն, Լորին Մաազելը, Վալերի Գերգիեւը, Ֆաբիո Լուիզին… Հիմա էլ պատրաստվում եք բեմ բարձրանալ Էդուարդ Թոփչյանի հետ:

– Ասացի, չէ՞, որ նման ենք անկեղծ զրույցի մեջ ներքաշելու արվեստով… Անշուշտ, թվարկեցիք երեւելի դիրիժորների անուններ: Հայաստան ժամանել եմ մեկ-երկու օր ուշացումով, բայց արդեն այն հանգամանքը, որ ձեր մաեստրոն՝ Թոփչյանը, մինչ նվագախմբի ու երգչախմբի հետ փորձը մեներգիչներիս հրավիրել է առանձին պարապմունքի: Դա խոսում է նրա՝ չնայած երիտասարդ տարիքին, բարձր պրոֆեսիոնալիզմի մասին:

– Զուգադիպությո՞ւն է, թե՞ ազգակցական կապ ունեք ձեր անուն-ազգանվամբ ճանաչված դաշնակահար- երգեհոնահարի եւ կինոդերասան Ռոբերտո Սկանդիուցիների հետ:

– Ոչ, ազգակցական կապ չունենք, պարզապես զուգադիպություն է:

Զրույցը՝ ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆԻ

 

Լրահոս
Վարդան Հակոբյան․ Քո սերը քո տունն է Վարդան Հակոբյան․ Կապույտը Հայտնի են Բեռլինի միջազգային կինոփառատոնի մրցանակակիրները Փառասիրության մասին «Երևանը»՝ 200 քանոնահարի կատարմամբ Ֆրանսիայի խորհրդարանը քննարկում է կրթության մասին նոր օրենքը Դանիել Վարուժան․ Հարճը Կոմիտասի քնարերգությունը Վարդգես ԱՀԱՐՈՆՅԱՆ. Ամենայն հայոց բանաստեղծը Ռեժիսորը դեռ հացադուլ է անում, իսկ Մակունցը՝ ֆռռիկներ «Տեսնել չլիներ` կույրի պես կլինեին, ճանաչել և սիրել չլիներ` անասունի պես կլինեին» Հայ Եկեղեցու ու նրա հոգևորականության վրա հարձակումների տարափը պետք է առավել միավորեն մեր հասարակությանը «Երկրագնդի վրա որևէ երկրորդ պետությունը չունի այդպիսի կոմպոզիտոր, ինչպիսին Կոմիտասն է» Հասմիկ Պապյանի և Սիմֆոնիկ նվագախմբի համատեղ համերգի հասույթը կփոխանցվի «Արմենակ Ուրֆանյան» հիմնադրամին Համո Սահյան «Վշտացել եմ ամեն ինչից» Կյանքի ծառը․ Կոմիտաս «Վալենտինոմանիա». կեղծքրիստոնեական, ապազգային և կոմերցիոն տոն «Կինոպարկում» տեղի է ունեցել Օսկարի հավակնորդ «Իշխանություն» ֆիլմի փակ ցուցադրությունը Մահացել է Ռուսաստանի ժողովրդական արտիստ Սերգեյ Զախարովը Տեառնընդառաջ Վերադարձնենք լույսի եւ ջերմության մեր պատառը Հրանտ Մաթեւոսյանին Մայր Աթոռում կատարվեց Տեառնընդառաջի նախատոնակը Ռեժիսոր. Մեր գործադիր իշխանությունը հումանիզմի տարրական չափաբաժին չունի Կալկաթայի մարդասիրական ճեմարան «Լավագույն օպերային ձայնագրություն» անվանակարգում հաղթող գործն առնչվեց հայի անվան հետ» Զարդերի վերածված Կիլիկիայի մանրանկարչությունը Լևոն Խեչոյան․ Սև գիրք, ծանր բզեզ Ժամանակի ոգով գրված գիրք՝ «Շիլափլավ եւ շիլաշփոթ» Կա դրվագ, որը հոգեբանորեն դժվար է խաղալը. Ալեքսանդր Խաչատրյանի «Գարուն ա» ֆիլմը Ապրիլյան պատերազմի մասին է. լուսանկար Երիտասարդների և սիրո բարեխոս Սուրբ Սարգսի տոնն այս տարի կնշվի փետրվարի 16- ին «Նոր սերունդ, նոր անուններ» խորագրով ցուցահանդեսը նվիրվեց Հովհաննես Թումանյանի հոբելյանին «Ավրորան» Մատենադարանին տված դրամաշնորհը կուղղի հայկական գրչության կենտրոնների ինտերակտիվ քարտեզի ստեղծմանը Պետրոս Դուրյան․ Բանաստեղծություններ Վարդգես ԱՀԱՐՈՆՅԱՆ. Ամենայն հայոց բանաստեղծը Ամերիաբանկը Հայաստանում ներկայացնում է օպերային մեծանուն երգիչ Պաատա Բուրչուլաձեին Հայ Եկեղեցու 20-րդ դարի նշանավոր գործիչներին նվիրված գիտաժողով ԱՄՆ-ում Հիսուսի՝ տաճարին ընծայման տոն կամ Տեառնընդառաջ. փետրվարի 14-ին «Նոր Թումանյանի բացահայտման փուլ պետք է սկսվի» Ազգային կինոկենտրոնի քմայքները կամ վերաձևված կանոնակարգ Այսօր մրուրն է իրեն սերուցք հորջորջում, մարմինը գլխիվայր է տեղաշարժվում
website by Sargssyan