USD
EUR
RUB

«Հայերն ու իտալացիները նման են մշակույթով, արտաքինով և անկեղծ զրույցի մեջ ներքաշելու արվեստով»

 
 

Հարցազրույց իտալացի ճանաչված օպերային երգիչ Ռոբերտո Սկանդիուցիի հետ

– Մաեստրո, դուք դասվում եք իտալական վոկալ դպրոցի հսկա բասերի, այդ թվում՝ երջանկահիշատակ Էցիո Պինցայի, Չեզարե Սիեպիի եւ մյուսների թվում: Բայց, չգիտես ինչու, միջազգային մամուլը համարում է, որ համաշխարհային ձեր կարիերայի սկիզբը դրվել է ոչ թե Իտալիայում, այլ Մեծ Բրիտանիայում՝ 1991թ., Լոնդոնի «Քովեն Գարդեն» թատրոնում, որտեղ հանդես եք եկել Յակոպո Ֆիեսկոյի դերերգով՝ Վերդիի «Սիմոն Բոկանեգրա» օպերայում:

– Վաղուց եմ նկատել, որ հայերն ու իտալացիները նման են ոչ միայն մշակույթով, բնավորությամբ ու արտաքինով, այլեւ անկեղծ զրույցի մեջ ներքաշելու արվեստով: Իհարկե, դա այդպես է, բայց պետք է խոստովանեմ, որ մինչ Լոնդոնում առաջին անգամ հանդես գալը, հայրենիքում ինձ ճանաչում էին. հասցրել էի բեմ բարձրանալ Հռոմի, Միլանի, Վենետիկի, Ֆլորենցիայի թատրոններում, զուգահեռ հանդես գալով իբրեւ համերգային կատարող: Իսկ «Քովեն Գարդենում» բեմելից հետո իսկապես արձագանքը շատ մեծ էր, ինչը կարծես միջազգային պայթյուն լիներ:

– Դատելով ձեր պատասխանից՝ կարելի՞ է ենթադրել, որ դուք լավ եք ճանաչում հայերին եւ շատ եք շփվել նրանց հետ: Եթե դա այդպես է, նրանց թվում կա՞ն արվեստագետներ:

– Իմ շփումը միայն հայ արվեստագետների հետ է, որոնք մեծ թիվ են կազմում մասնավորապես վոկալ արվեստում: Ի դեպ, ունեք հիանալի վոկալ դպրոց: Չթվեմ, որ հանկարծ այս պահին որոշ անուններ չսպրդեն:

– Հավանաբար համաշխարհային օպերային գրականությունում չկա մի երկ, որտեղ բասի դերերգով հանդես եկած չլինեք…

– Համաշխարհային օպերային գրականությունն այնքան ընդարձակ է, որ դեռեւս կան օպերաներ, որոնք, չգիտես ինչու, չեն բեմադրվում: Ես այդ պարտիաները լրացնում եմ համերգային կատարումներով: Ի լրումն ասեմ, որ այսօր էլ ժամանակակից կոմպոզիտորների կողմից ստեղծվում են նույնպես բարձրարվեստ օպերաներ…

– Հանդես եք եկել դիրիժորական արվեստի այնպիսի երեւելիների ղեկավարությամբ, ինչպիսիք են Ռիկարդո Մուտին, Կլաուդիո Աբբադոն, Լորին Մաազելը, Վալերի Գերգիեւը, Ֆաբիո Լուիզին… Հիմա էլ պատրաստվում եք բեմ բարձրանալ Էդուարդ Թոփչյանի հետ:

– Ասացի, չէ՞, որ նման ենք անկեղծ զրույցի մեջ ներքաշելու արվեստով… Անշուշտ, թվարկեցիք երեւելի դիրիժորների անուններ: Հայաստան ժամանել եմ մեկ-երկու օր ուշացումով, բայց արդեն այն հանգամանքը, որ ձեր մաեստրոն՝ Թոփչյանը, մինչ նվագախմբի ու երգչախմբի հետ փորձը մեներգիչներիս հրավիրել է առանձին պարապմունքի: Դա խոսում է նրա՝ չնայած երիտասարդ տարիքին, բարձր պրոֆեսիոնալիզմի մասին:

– Զուգադիպությո՞ւն է, թե՞ ազգակցական կապ ունեք ձեր անուն-ազգանվամբ ճանաչված դաշնակահար- երգեհոնահարի եւ կինոդերասան Ռոբերտո Սկանդիուցիների հետ:

– Ոչ, ազգակցական կապ չունենք, պարզապես զուգադիպություն է:

Զրույցը՝ ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆԻ

 

Լրահոս
Արթիկում որմնանկար է հայտնաբերվել Ես Հայաստան, ես քարե․․․ Ամեն. Հայր Սուրբ. Ֆեդերիկո Մոնդելչի Մահվան տեսիլ Դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ Ֆորշ․ Կառապան Սերգեյ Սմբատյանը ներկայացրեց Սիմֆոնիկ նվագախմբի առաջիկա ծրագրերը Մոսկվայում հոսպիտալացվել է Արմեն Ջիգարխանյանը. նրա վիճակը միջին ծանր է Երկու տների առակը «Գուցե գլխումս մի երկ ծագի, որտեղ իր տեղը կունենա հայկական մեղեդին» Վերականգնումից հետո բացվել է Տաթևի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Պետրոս Դուրյան․ «Դրժել» Ունենալու ենք հիանալի հյուրեր. «Ռեանիմանիայի» տնօրեն Ստրասբուրգի Մայր տաճարում ելույթ ունեցավ «Նաղաշ» համույթը Զար զընգը, Կոմիտաս վարդապետ Տասը կույսերի առակը Պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի այս տարվա համերգաշրջանը կառանձնանա «Մայքլ Ջեքսոն» նախագծով Հայաստանի վարպետները ներկայացրին ձեռագործ իրեր Պողոս Ադրիանապոլսեցի՝ «Խրատի թանգարան» Արցունքներս Պարապություն «Առաւօտ լուսոյ»․ «Գեղարդ» երգչախումբ Հովհաննես Բադալյան․ «Գարեգին Նժդեհ» «Չախու» Ռաֆայել Պատկանյան.«Արաքսի արտասուքը» «Սպարտակը» կցուցադրվի Աթենքի հնագույն ամֆիթատրոնում Համերգ՝ նվիրված «Նեմեսիս» գործողության մասնակիցներին Նիկոլա Ազնավուր. Իմ հայրը գերմարդ էր Հայաստանյան պրեմիերա՝ Յուրի Բաշմետի և «Մոսկվայի մենակատարներ»-ի համերգին Մոնթե Մելքոնյան Տէր ողորմեա. Հայր Աղան Երնջակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանին Ո՞ւր Մնաց Օրօր Մանրադիտակային քանդակների հեղինակների աշխատանքները՝ կողք-կողքի Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի ժամանակավոր ցուցադրությունների սրահում բացվեց նոր երկու ցուցադրություն՝ «Ապրելու կամքը և փրկելու առաքելությունը» և «Գրիգոր Ճօլօլեան. Փարիզի հայ լուսանկարիչը» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ նորաօծ եկեղեցականների հետ Ալեքսանդր Կոտի «Սպիտակ» ֆիլմը Հայաստանի կողմից ներկայացվել է «Օսկար»-ի Թուրք լրագրող. «Ինչու՞ չկա Կոմիտասի հուշարձանը իր ծննդավայր Քյութահյայում. նրա համար, որ հա՞յ է». Էրմենիհաբեր
website by Sargssyan