USD
EUR
RUB

Հայ ժողովրդի ներկա ու ապագա սպասումները՝ «մեղքերի պարանին»

 
 

Ցուցափեղկում ժամանակակից գրող Հովհաննես Երանյանի նոր գիրքն է՝ «Մեղքի պարան»-ը, իսկ պարանին՝ մարդկային վախերն ու մեղքերը: Հեղինակի կարծիքով՝ մարդիկ վախենում են ոչ այնքան այս կյանքի ժամանակավորությունից, որքան մյուս կյանքի անհայտ հավերժությունից, և հավերժական կյանքի խոստմանը հավատացողներն անհավատներից ավելի շատ են վախենում մահից: Այս մասին տեղեկացնում է Panorama.am-ը։

Դեկտեմբերի 15-ին «Մեղքի պարան» գրքի շնորհանդեսին դերասան Դավիթ Հակոբյանը նշեց, որ գեղարվեստական գրքերի արժեքը չափելու իր բանաձևն ունի. երբ կարդում է, և իրեն թվում է՝ ինքն է ասել այդ միտքը, ուրեմն՝ լավն է:

«Ոչ թե՝ ես շատ ավելի խելոք եմ, քան Համո Սահյանը, այլ պարզապես՝ այնպես է գրել, կարծես ես եմ ասել: Հովիկն էլ այդպես է գրում: Համենայն դեպս, եթե գրող լինեի, այդպես կգրեի: Հովիկին պետք է կարդալ, որպեսզի ճանաչես ինքդ քեզ, կողքիդ կանգնածին, ճանաչես հային՝ այսօրվա հային, ճանաչես մարդուն, որովհետև իր գրականությունը շատ մարդկային է և շատ մարդեղեն»,- ասաց նա:

Հեղինակի՝ Հովհաննես Երանյանի բնորոշմամբ՝ գրքում մեր իրականությունն է, մեր կյանքը, սակայն այն սոսկ իրականության վավերագրումը չէ, այլ գեղարվեստական արտացոլումը մեր ժողովրդի թե երեկվա, թե այսօրվա և թե վաղվա սպասումների, ակնկալիքների, երազանքների, նաև դժգոհությունների, թե՝ ինչն է մեզ խանգարում ավելի ինքնավստահ լինել մեր ուժերի վրա, ինչն է մեզ խանգարում մեր պետության հիմքերն առավել հզորացնել:

Երանյանը գրքում ընթերցողի առջև բացահայտել է նաև «պարանին կախված» իր մեղքերը: «Մի քանի բան կա այդտեղ բացված: Մշտապես այդ մեղքի զգացողությունը ունենում ես: Ես մի քիչ շատ եմ ամեն ինչ կապում այս կամ այն մարդու և կամ իմ մեղքի հետ, բայց կարծում եմ՝ այս աշխարհում ոչինչ պատահական չէ, հենց այնպես ոչինչ չի լինում, ցանկացած պատահականություն ինչ-որ օրինաչափության հետևանքով է, և այդ իմաստով, իհարկե, իմ մեղքերից էլ այնտեղ գաղտնազերծել եմ, որ կարող է ընթերցողը հասկանալ՝ ահա, այս արատներն ունի հեղինակը»,- ասաց նա:

Ու թեպետ գիրքը յուրատեսակ ապաշխարանք է, սակայն հեղինակը խոստովանում է՝ ի տարբերություն իր «Ամենագեղեցիկ հարվածը» վեպի, որն ամբողջությամբ ապաշխարանք էր, և որտեղ ավելի բաց տեքստով իր մեղքերի խոստովանությունն է անում, այս գրքում մեղքերի խոստովանությունն այդքան շատ չէ: «Գուցե ավելի քիչ եմ մեղքեր գործել կամ պակաս համարձակություն ունեմ՝ դրանք խոստովանելու, սակայն միևնույն է՝ անմեղ մարդ գոյություն չունի»,- ասաց նա:

Գրականագետ Արքմենիկ Նիկողոսյանը, ով գրքի խմբագիրն է, նշեց՝ այս գրքում պատումի իմաստով հեղինակ ընդհանրապես գոյություն չունի: Նրա գնահատմամբ՝ գիրքը յուրահատուկ է նաև նրանով, որ վերնագիրը մեկնակետ չէ: «Սովորաբար գրողների մեծամասնությունն աշխատում է վերնագրով գայթակղել, ընթերցողն էլ հաճախ դառնում է դրա գերին: Վերնագիրը մեկնակետ չէ, որովհետև այն իսկապես ծնվել է ամենավերջում՝ հենց տպարան գնալու վայրկյանին»,- ասաց նա:

Ըստ Նիկողոսյանի՝ յուրաքանչյուր ընթերցող այս գրքում կարող է գտնել մեղքի իր պարանը, իր բաժինը՝ մեր երկրի, մեր վիճակի, մեր ժողովրդի վիճակի մեջ, և ահա այդ գիտակցումից նա կփորձի ավելի սթափ լինել, որ կարողանա ոչ միայն ճառ ասել, այլև ռեալ ինչ-որ քար դնել մեր պետականության կայացման մեջ:

Լրահոս
Արթիկում որմնանկար է հայտնաբերվել Ես Հայաստան, ես քարե․․․ Ամեն. Հայր Սուրբ. Ֆեդերիկո Մոնդելչի Մահվան տեսիլ Դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ Ֆորշ․ Կառապան Սերգեյ Սմբատյանը ներկայացրեց Սիմֆոնիկ նվագախմբի առաջիկա ծրագրերը Մոսկվայում հոսպիտալացվել է Արմեն Ջիգարխանյանը. նրա վիճակը միջին ծանր է Երկու տների առակը «Գուցե գլխումս մի երկ ծագի, որտեղ իր տեղը կունենա հայկական մեղեդին» Վերականգնումից հետո բացվել է Տաթևի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Պետրոս Դուրյան․ «Դրժել» Ունենալու ենք հիանալի հյուրեր. «Ռեանիմանիայի» տնօրեն Ստրասբուրգի Մայր տաճարում ելույթ ունեցավ «Նաղաշ» համույթը Զար զընգը, Կոմիտաս վարդապետ Տասը կույսերի առակը Պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի այս տարվա համերգաշրջանը կառանձնանա «Մայքլ Ջեքսոն» նախագծով Հայաստանի վարպետները ներկայացրին ձեռագործ իրեր Պողոս Ադրիանապոլսեցի՝ «Խրատի թանգարան» Արցունքներս Պարապություն «Առաւօտ լուսոյ»․ «Գեղարդ» երգչախումբ Հովհաննես Բադալյան․ «Գարեգին Նժդեհ» «Չախու» Ռաֆայել Պատկանյան.«Արաքսի արտասուքը» «Սպարտակը» կցուցադրվի Աթենքի հնագույն ամֆիթատրոնում Համերգ՝ նվիրված «Նեմեսիս» գործողության մասնակիցներին Նիկոլա Ազնավուր. Իմ հայրը գերմարդ էր Հայաստանյան պրեմիերա՝ Յուրի Բաշմետի և «Մոսկվայի մենակատարներ»-ի համերգին Մոնթե Մելքոնյան Տէր ողորմեա. Հայր Աղան Երնջակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանին Ո՞ւր Մնաց Օրօր Մանրադիտակային քանդակների հեղինակների աշխատանքները՝ կողք-կողքի Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի ժամանակավոր ցուցադրությունների սրահում բացվեց նոր երկու ցուցադրություն՝ «Ապրելու կամքը և փրկելու առաքելությունը» և «Գրիգոր Ճօլօլեան. Փարիզի հայ լուսանկարիչը» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ նորաօծ եկեղեցականների հետ Ալեքսանդր Կոտի «Սպիտակ» ֆիլմը Հայաստանի կողմից ներկայացվել է «Օսկար»-ի Թուրք լրագրող. «Ինչու՞ չկա Կոմիտասի հուշարձանը իր ծննդավայր Քյութահյայում. նրա համար, որ հա՞յ է». Էրմենիհաբեր
website by Sargssyan