USD
EUR
RUB

Արտերկրում ուսանած բալետի արտիստները ցանկանում են ներուժն իրացնել հայրենիքում

Օրերս Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի եւ բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի բալետային խմբի ղեկավար, ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ Արմեն Գրիգորյանը «Առավոտին» տեղեկացրեց, որ բալետի երիտասարդ արտիստներ Նարե Սուքիասյանն ու Էդմոնդ Բաղդասարյանը ուսանելով արտերկրի հեղինակավոր մասնագիտական հաստատություններում եւ ունենալով բազում հաջողություններ, վերադարձել են հայրենիք:

Մեզ հետ հանդիպման ժամանակ երիտասարդ արվեստագետները հավաստիացրին, որ մեծ ցանկություն ունեն համալրել օպերային թատրոնի բալետային խումբը, կարիերա անել հայրենիքում, ինչի առիթով խնդրել են Արմեն Գրիգորյանին՝ առայժմ թույլատրել իրենց՝ մասնակցելու դասական պարի պարապմունքներին: Նարե Սուքիասյանն ասաց, որ ուսանել է Լիսաբոնի պարարվեստի կոնսերվատորիայում, ժամանակին Մարիինյան թատրոնի պրիմա պարուհի Իրինա Զազիալովայի ղեկավարությամբ: Այդ ժամանակահատվածում բեմ է բարձրացել հեղինակավոր այնպիսի թատրոններում, ինչպիսիք են Orient, Camoes մշակութային օջախները:

Մեր զրուցակիցը նաեւ հավելեց. «Ի սկզբանե ցանկություն եմ ունեցել ստեղծագործական կյանքս զուգահեռել նաեւ բեմադրական աշխատանքների հետ: Այդ թատրոններում ինչ-որ չափով իրականացրի երազանքս: Մի շարք համարների թվում բեմադրեցի նաեւ Կոմիտասի «Չինար ես»-ը ու հանդես եկա լեհ համակուրսեցուս հետ»: Հավելեց նաեւ, թե այժմ ուսանում է Երեւանի կինոյի եւ թատրոնի պետական ինստիտուտի պարարվեստի ռեժիսուրա ֆակուլտետում: Բալետի արտիստը նշեց նաեւ, թե Լիսաբոնում ուսումնառության տարիներին մասնակցել է վարպետության դասընթացների:

Առանձնացրեց դրանցից մեկը. «Դրեզդենի համալսարանում վարպետության դասեր եմ ստացել ազգությամբ շվեդ, ճանաչված Մաց Էքի նախկին սանից, որն այժմ նրա փորձավարներից է: Պատրաստեցի Սմոքի մենախոսությունը Առվո Փերթիի երաժշտությամբ՝ նույնանուն բալետից: Սա իսկապես մեծ փորձություն էր ինձ համար»:

Մեկ այլ բալետային պատմություն ունի Էդմոնդ Բաղդասարյանը, որը դեռեւս Երեւանի պարարվեստի քոլեջի երկրորդ կուրսից տեղափոխվել է Մոսկվա, ուսումը շարունակել Լավրովսկու անվան պարարվեստի ուսումնարանում՝ Ռոման Մալենկոյի արվեստանոցում: Այդ ընթացքում մասնակցել է Ֆրանսիայում եւ Էստոնիայում կայացած մրցույթ-փառատոների: Երիտասարդ պարողի խոսքերով՝ «2017-ին հանդես գալով Բազիլի վարիացիայով Մինկուսի «Դոն Կիխոտում», արժանացա մեծ ուշադրության, ինչի արդյունքն էր մասնակցությունս Ստանիսլավսկու եւ Դանչենկոյի թատրոնում վարպետության դասընթացներին, հայտնի անուն Սերգեյ Ֆիլինի ղեկավարությամբ: Ընդ որում, այդ առաջարկն արել էր անվանի Մարգարիտա Դրոզդովան: Ստացվեց այնպես, որ ընդունվեցի աշխատանքի դարձյալ Մոսկվայի Նատալի Ի Սացի բալետի ակադեմիական թատրոնում, որտեղ աշխատեցի ընդամենը մեկ շաբաթ: Իսկ հիմա, ինչպես տեսնում եք՝ Երեւանում եմ»: Հետաքրքրությանը՝ վերադարձել են հայրենիք ու փաստորեն որոշել բալետի արտիստի կարճատեւ կյանքը կապել Երեւանի թատրոնի հետ, մեր երկու զրուցակիցները պատասխանեցին, այո, եթե իրենց «գտնեն» Երեւանի թատրոնում եւ ապահովված լինեն բարեկեցիկ ստեղծագործական կյանքով:

Արմեն Գրիգորյանը գովեստի խոսքեր հնչեցրեց նաեւ բալետի արտիստ Դավիթ Գրիգորյանի հասցեին, որին առայժմ հանդիպել ենք Խաչատրյանի «Սպարտակ» բալետում եւ Բիզեի «Կարմեն» օպերայում՝ անսամբլային դերապարերով: Այս արտիստի մասին, որը դեռեւս 5 տարի է՝ թատրոնում է, մեզ հետ զրույցում հիացմունքով էր արտահայտվել նաեւ Ռիմա Պիպոյանը, որի բեմադրությունները Դավիթ Գրիգորյանի եւ Թագուհի Մարկոսյանի ներկայացմամբ՝ նրան հաջողություն էին բերել դեռեւս 2016թ.՝ մոսկովյան «Դիանա Վիշնյովա կոնտեքստ», ապա Սերբիայում կայացած խորեոգրաֆների եւ բալետի արտիստների մրցույթներում:

2017-ին էլ հիշյալ զույգը՝ դարձյալ պիպոյանական խորեոգրաֆիայով, մասնակցելով «Global Fest Մոսկվա» մրցույթին «Blessed» բեմադրությամբ, իրեն հավասարը չի ունեցել «Ժամանակակից պար» անվանակարգում: Այս մրցույթն ունեցել է ներկայացուցչական ժյուրի, որի կազմում են եղել նաեւ հիմնադիրները՝ բալետային արվեստի դեմքեր Ալլա Սիգալովան եւ Եգոր Դրուժինինը:

ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ

Լրահոս
«Թաբոր լեռան վրայ» Պյոտր Սվիտալսկի․ «Սարյանը Հայաստանի այցեքարտն է Եվրոպայում» Freedom House. «Ազատությունն աշխարհում-2018». Հայաստանը և Լեռնային Ղարաբաղը «մասամբ ազատ» են, Ադրբեջանը՝ ոչ ազատ Մենք հաճախ կենտրոնանում ենք բաժակի վրա՝ մոռանալով վայելել սուրճի համը Ռուբեն Սևակ․ Դուն Հրաշքն ես Սերժ Սարգսյանը՝ ՀՀ ապագա նախագահի մասին․ «Նա պետք է վայելի հեղինակություն և որ ամենակարևորն է՝ անկողմնակալ մարդ լինի, ով երբեք քաղաքականությամբ չի զբաղվել» Նախագահ Սարգսյանը Հայաստանի ազգային հերոս Հովհաննես Չեքիջյանին հանձնել է Հայրենիքի շքանշանը Հայոց եկեղեցու կացությունը Սովետական իշխանության արշալույսին ՈՒրիշ ձկներ են ջրում Սոս Ջանիբեկյանը, Մաց Լանգբական, Տատյանա Սպիվակովան ու Նաիրա Զաքարյանը՝ Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմում Քելե, քելե Սարկավագուհիների ավանդույթի վերականգման հարցում պետք է զգույշ լինել. Վահրամ քահանա Մելիքյան Արտերկրում գործող միակ պետական հայկական թատրոնի դերասանները հնրավորություն կունենան հանդիսատեսին ներկայանալ սեփական, վերանորոգված թատրոնի շենքում Էլ իմաստ չունի... Ընտրուեց Գերմանիոյ Հայոց Թեմի համար Առաջնորդական Տեղապահը Նախանձի մասին (բարոյախրատական պատում) Դեպի բանակ ճանապարհը անցնում է եկեղեցով Շքեղ հայկական թատրոն Հայաստանի սահմաններից դուրս․ Տիգրան Վիրաբյանի գրառումը Երաժշտական դեգերումներ՝ Դանիել Երաժիշտի հետ Այն տարիները, որոնք անցկացրեցի կալանավայրում, ինձ օգնեցին մարդ տեսակին ճանաչելու ավելի խորը. Մովսես Նիկողոսյան Սբ. Հովհաննես Կարապետի ծննդյան տոն Ամեն ինչ խաղ է: Ես դուրս մնացի խաղից Մարդու իմաստությունը ինչո՞ւ Սուրբ Հոգին աղավնու կերպարանքով իջավ Էքզյուպերիի «Գիշերային թռիչք»-ը հայերեն թարգմանությամբ կներկայացվի ընթերցողին Նապաստակն ու դերձակները Պատրանք Հայկական գինու երեկո Մինսկում Կյանքը մահվան շեմին Մարդ Հույս «Թե մի ճյուղ ես անգիտակցաբար կոտրել՝ տասը ծառ տնկիր» Ցուցահանդեսում որպես Մոդիլիանիի աշխատանք ներկայացված 20 գեղանկար կեղծ է ճանաչվել Մեր Տեր եւ Փրկիչ Հիսուս Քրիստոսի անվանակոչությունը. հունվարի 13-ին Օպերային թատրոնը 2018-ի խաղաշրջանը կբացի փետրվարի 4-ին՝ «Անուշ» օպերայով Ես դրսում ո՛չ ապրելու, ո՛չ էլ բնակարան ձեռքբերելու նպատակ չունեմ. Ավետ Բարսեղյանը Հայաստանում նոր գործ է պատրաստում Ամերիկյան կինոակադեմիան ավարտել է «Օսկար»-ի թեկնածուների ընտրությունը Ինչու Ռուզան Վիթը չի վերադառնում թատրոն Արյան կանչը «Մեծապատիվ մուրացկաններ»․ ռեժիսորը և ժամանակը
website by Sargssyan