USD
EUR
RUB

Ցուցահանդեսում որպես Մոդիլիանիի աշխատանք ներկայացված 20 գեղանկար կեղծ է ճանաչվել

Իտալացի նկարիչ Ամեդեո Մոդիլլիանիի գեղանկարների ցուցահանդեսը բացվել էր դեռևս անցյալ տարվա մարտին՝ Վենետիկի Պալացո Դուկալեյում, սակայն չորս ամիս անց ցուցահանդեսը ստիպված են եղել փակել, քանի որ փորձագետները կասկածի տակ են դրել ներկայացված նկարների իսկությունը։

Life.ru-ն գրում է, որ կասկածի տակ են հայտնվել այնպիսի նկարներ, ինչպիսիք են «Մորիկանդայի դիմանկարը», «Հաիմա Սուտինայի դիմանկարը», «Կնոջ գլուխը», «Կարմրահեր կինը», «Կնոջ դիմանկարը», «Մովսես Կիսլինգի դիմանկարը», «Նստած կինը» աշխատանքները։

Առաջինն, ով կասկածի տակ է դրել աշխատանքները, եղել է արվեստագետ և Մոդիլիանիի ստեղծագործությունների փորձագետ Կարլո Պեպին։ Իր կասկածների մեջ նա ծանուցել ոստիկանությանը։ Կասկածի տակ են հայտնվել շուրջ 21 աշխատանք, բայց հայտնի է դարձել բնօրինակն է միայն մեկը։

Կարլո Պեպին ենթադրում է, որ հայտաբերված կեղծ գեղանկարները ստեղծվել են 1980-ականներին։

Ամադեո Մոդիլիանին 19-րդ դարի վերջի 20-րդ դարի սկզբի ամենահայտնի արվեստագետներից մեկն է։ Նա ներկայացրեց այնպիսի ուղղություն, ինչպիսին է էքսպրեսիոնիզմը: Այս մասին տեղեկացնում է Panorama.am-ը։

Լրահոս
«Թաբոր լեռան վրայ» Պյոտր Սվիտալսկի․ «Սարյանը Հայաստանի այցեքարտն է Եվրոպայում» Freedom House. «Ազատությունն աշխարհում-2018». Հայաստանը և Լեռնային Ղարաբաղը «մասամբ ազատ» են, Ադրբեջանը՝ ոչ ազատ Մենք հաճախ կենտրոնանում ենք բաժակի վրա՝ մոռանալով վայելել սուրճի համը Ռուբեն Սևակ․ Դուն Հրաշքն ես Սերժ Սարգսյանը՝ ՀՀ ապագա նախագահի մասին․ «Նա պետք է վայելի հեղինակություն և որ ամենակարևորն է՝ անկողմնակալ մարդ լինի, ով երբեք քաղաքականությամբ չի զբաղվել» Նախագահ Սարգսյանը Հայաստանի ազգային հերոս Հովհաննես Չեքիջյանին հանձնել է Հայրենիքի շքանշանը Հայոց եկեղեցու կացությունը Սովետական իշխանության արշալույսին ՈՒրիշ ձկներ են ջրում Սոս Ջանիբեկյանը, Մաց Լանգբական, Տատյանա Սպիվակովան ու Նաիրա Զաքարյանը՝ Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմում Քելե, քելե Սարկավագուհիների ավանդույթի վերականգման հարցում պետք է զգույշ լինել. Վահրամ քահանա Մելիքյան Արտերկրում գործող միակ պետական հայկական թատրոնի դերասանները հնրավորություն կունենան հանդիսատեսին ներկայանալ սեփական, վերանորոգված թատրոնի շենքում Էլ իմաստ չունի... Ընտրուեց Գերմանիոյ Հայոց Թեմի համար Առաջնորդական Տեղապահը Նախանձի մասին (բարոյախրատական պատում) Դեպի բանակ ճանապարհը անցնում է եկեղեցով Շքեղ հայկական թատրոն Հայաստանի սահմաններից դուրս․ Տիգրան Վիրաբյանի գրառումը Երաժշտական դեգերումներ՝ Դանիել Երաժիշտի հետ Այն տարիները, որոնք անցկացրեցի կալանավայրում, ինձ օգնեցին մարդ տեսակին ճանաչելու ավելի խորը. Մովսես Նիկողոսյան Սբ. Հովհաննես Կարապետի ծննդյան տոն Ամեն ինչ խաղ է: Ես դուրս մնացի խաղից Մարդու իմաստությունը ինչո՞ւ Սուրբ Հոգին աղավնու կերպարանքով իջավ Էքզյուպերիի «Գիշերային թռիչք»-ը հայերեն թարգմանությամբ կներկայացվի ընթերցողին Նապաստակն ու դերձակները Պատրանք Հայկական գինու երեկո Մինսկում Կյանքը մահվան շեմին Մարդ Հույս «Թե մի ճյուղ ես անգիտակցաբար կոտրել՝ տասը ծառ տնկիր» Ցուցահանդեսում որպես Մոդիլիանիի աշխատանք ներկայացված 20 գեղանկար կեղծ է ճանաչվել Մեր Տեր եւ Փրկիչ Հիսուս Քրիստոսի անվանակոչությունը. հունվարի 13-ին Օպերային թատրոնը 2018-ի խաղաշրջանը կբացի փետրվարի 4-ին՝ «Անուշ» օպերայով Ես դրսում ո՛չ ապրելու, ո՛չ էլ բնակարան ձեռքբերելու նպատակ չունեմ. Ավետ Բարսեղյանը Հայաստանում նոր գործ է պատրաստում Ամերիկյան կինոակադեմիան ավարտել է «Օսկար»-ի թեկնածուների ընտրությունը Ինչու Ռուզան Վիթը չի վերադառնում թատրոն Արյան կանչը «Մեծապատիվ մուրացկաններ»․ ռեժիսորը և ժամանակը
website by Sargssyan