USD
EUR
RUB

Ինչու Ռուզան Վիթը չի վերադառնում թատրոն

 
 

Դերասանուհին «փակագծեր» է բացում

Որեւէ ճանաչված արվեստագետի նույնիսկ կարճատեւ «անհետանալը» տարաբնույթ խոսակցությունների ալիք է բարձրացնում: Այս դեպքում նկատի ունենք դերասանուհի Ռուզան Վիթին, թեեւ նա շուրջ 4 տարվա լռությունից հետո 2017թ. հայտնվեց մեծ էկրանին (նկատի ունենք «Սուպեր մամա-2» ֆիլմը) եւ հեռուստասերիալներում՝ «Օտարը», «Նռան հատիկ»: Մինչդեռ այսօր տարբեր առիթներով դերասանուհուն մտաբերում են կինոռեժիսոր Վիգեն Չալդրանյանի «Քրմուհին» (2006թ.), Գայանե Գասպարյանի «Լռության նախերգանք» եւ 2013թ. Արշակ Ամիրբեկյանի «Ավելորդը» ֆիլմերում մարմնավորած գլխավոր դերերից:

Մասնագետները դեռեւս հիշում են 1990-ականների սկզբներից մեկ-երկու թատրոններում նրա տարբեր աշխատանքները, օրինակ՝ Պատանի հանդիսատեսի թատրոնում խաղացել է Ա. Վոլոդինի «Մողեսը», Էդուարդո դե Ֆիլիպոյի «Ծննդյան տոները սինյոր Կուպելոյի տանը», Ռոզովի «Երջանկություն որոնելիս» ներկայացումներում, «Համազգային»-ում՝ «Անբան Հուռին», «Օսկար», «Լիր արքա» եւ այլ բեմադրություններում, Ազգային ակադեմիականում էլ՝ «Մերժվածը» բեմադրության մեջ եւ այլն: Թվարկած աշխատանքներում դերասանուհին հանդես է եկել միայն գլխավոր կերպարներում: Արվեստագետի կյանքում եղել է «ֆրանսիական» շրջան. 1990-ականների կեսերին նկարահանվել է Փարիզում, «Անցնող երազներ» ֆիլմում (ռեժիսոր՝ Հիներ Սալեմ), ճանաչված անուններ Ժաքի Ներսեսյանի, Օլիվյե Սիտրուկի, Անեմոնի, Պատրիկ Բուշիտեի ընկերակցությամբ, դարձյալ գլխավոր՝ Զառայի դերում, «Մենություն» ֆիլմում՝ Լիլիի կերպարում, խաղընկերներ ունենալով Իվան Ֆրանեկին, Հաննա Շիգուլային, 2000-ականների սկզբներին «Լիմոնի օղի» ֆիլմում՝ Զինեի դերում:

Դերասանուհին բազմաշնորհ է. «Լիմոնի օղի» ֆիլմում ոչ միայն գլխավոր դերակատարն է, այլեւ զգեստների նկարիչը, իսկ 1990-ականների կեսերին Լայզա Մինելիին նվիրված շոու ծրագրում «Կաբարե տրիոյի» կազմում հանդես է եկել որպես պարուհի: Նրա շնորհների շարքում նշվում է նաեւ 2012թ. «Հարճը» ֆիլմի սցենարը, որտեղ համահեղինակ է դրամատուրգ Վալերի Թումասյանի հետ: Էլ չենք խոսում «Տարվա լավագույն դերասանուհի» մրցանակների մասին, որոնք ստացել է 2006թ. Հայաստանում եւ 2009թ.՝ Նյու Յորքում, «Քրմուհի» ֆիլմում գլխավոր դերակատարման համար:

Դերասանուհու հետ հանդիպման ժամանակ հետաքրքրվեցինք՝ նախ՝ ինչո՞ւ չի վերադառնում թատրոն եւ ի՞նչը նրան դրդեց տարվել հեռուստասերիալով: «Դիմել եմ «Համազգային» թատրոն, բնականաբար՝ վերադառնալու համար, ասացին, որ ազատ հաստիք չկա: Խորհուրդ տվեցին դիմել Սունդուկյան թատրոն, քանի որ «իմ տեղը մեծ բեմում է»: Դիմեցի, նույն պատասխանը: Հետո արդեն նախկին մշակույթի նախարարին դիմեցի: Խոստացավ, բայց… Բախվեցի այն իրականությանը, որ անփորձ, բեմական կենսագրություն չունեցող դերասաններ են ընդունվում… Վերջապես հասկացա՝ եթե իմ կարիքը չունեն, ապա, գոնե այս շրջանում, պետք է ապրել այնպես, ինչպես թելադրում է կյանքը»,- ասաց մեր զրուցակիցը:

Դիտարկմանը՝ ձեր խոսքերից ելնելով՝ կյանքը թելադրեց մուտք գործել հեռուստասերիալ, Ռուզան Վիթը պատասխանեց. «Մենք ապրում ենք այնպիսի ժամանակներում, որտեղ թագավորում է քաոսը: Իսկ նման իրավիճակում կոնկրետ ծրագրեր իրականացնելն անհնար է: Իսկ ես ընտրել եմ այս մասնագիտությունը եւ պարզապես ժամանակ չունեմ սպասելու: Հավելեմ նաեւ, որ բարիկամեցողներս ասում են՝ ախր հայ ռեժիսորներն ինչպե՞ս քեզ հրավիրեն, չէ՞ որ դու արտաքնապես նման ես օտարազգի…»: Իսկ թե ավելի քան 15 տարի անց ինչպե՞ս համաձայնեց առաջին անգամ հանդես գալ կատակերգական կերպարով, Ռուզան Վիթն ասաց. «Այո, առաջին անգամ հանդես եմ եկել կոմեդիայի ժանրում եւ բախտս բերել է: Այս առումով հիշում եմ իմ ստեղծագործական կյանքի ֆրանսիական շրջանը. շրջապատված էի իսկապես տաղանդավոր մարդկանցով՝ մեզանում ճանաչված անուններ Հայկ եւ Արամ Մարությաններ, Վահագն Խաչատրյան, Սերգեյ Հարությունյան, Վարդան Հակոբյան եւ այլն: Կերազեի երբեւէ աշխատել այս թիմի հետ եւս մեկ անգամ ու վայելել նման ստեղծագործական ընթացք»:

ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ

Լրահոս
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Երուսաղեմի Հայոց Պատրիարքության Սրբոց Թարգմանչաց վարժարանի ուսուցիչներին Ստանիսլավսկու անվան թատրոնն արդեն ութ ամիս է առանց գեղարվեստական ղեկավարի է Հայկո․ Որինչ չի մնա Արևի շնչառությունը Բոլորը մեկին չպիտի սպասեն «Հարսանիք թիկունքում»․ աղմուկ հանած ներկայացումը թատրոն է բերել դատախազներին, ԱԱԾ աշխատակիցներին Ռաֆայել Իսրայելյանի ստեղծած խաչքարը կներառվի հուշարձանների ցանկում Կրոնական տեսակետ էֆթանազիայի մաիսն Լեւոն Աբրահամյան. «Ուզում եմ տեսնել ավելի հայրական մոտեցմամբ մարդու» Մոխրավուն փողոցը և մի տուփ գունավոր մատիտ Կատալոնիայի մի քանի միությունների կողմից կատարված հայտարարության վերաբերյալ. Տ․ Սիփան վարդապետ Գևորգյան Ֆրանսիա-Հայաստան բարեկամության խմբի անդամներն այցելեցին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածին Նախանձի վնասները Նախանձի վնասները Նախանձի վնասները Ներս Աշխարհը լույս է, աշխարհը սիրելու մասին Կառավարությունը չի ուզում գրահրատարակչությունն ԱԱՀ-ից ազատել Կազմվել է հաջողված ֆիլմեր նկարահանած ռեժիսորների ցանկը Երևանի Մնջախաղի թատրոնը որպես հատուկ հյուր մասնակցելու է միջազգային փառատոնի Մշակութային ժառանգության եվրոպական տարին Հայաստանում հայտարարվում է բացված. միջոցառումներ Բյուրական արվեստի ակադմեիայում Գրիգոր Նարեկացի «Մատյան Ողբերգության» - մաս 9 Մի պահանջ եմ ունեցել՝ չխանգարել. Ռուբեն Բաբայան Նոր մշանակում Ինչ-որ մեկը Կաթողիկոսությունն ըստ եկեղեցու նվիրապետական կարգի Մաման Մորս համար գազել Ռամկավար ազատական կուսակցության կեդրոնական վարչությունն՝ ի դեմս ատենադպիր Սեւակ Հակոբյանի եւ ատենապետ Սերխիո Նահապետյանի, կոչով են հանդես եկել, որում մասնավորապես ասված է. Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. ԳԱՐԵԳԻՆ Բ ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ 1999-2011 ԹԹ. Շիրակի մարզպետը զարմացրեց նախարար Մակունցին․ նա շփոթել էր հիվանդանոցների շենքերը Հին ու նոր Մինասը՝ Հայաստանի Ազգային պատկերասրահում Մահացել է դիրիժոր Գենադի Ռոժդեստվենսկին Ում «քիմքին» կհարմարի ռեժիսորի «Մեղրի համը» «Սա ի՞նչ է տիկին Մակունց, կուրծք է»․ նախարարին Գյումրու երկրագիտական թանգարանում արտառոց նյութերի ծանոթացրեցին Ռոբեր Կետիկյանի ֆիլմով կմեկնարկի «Ոսկե ծիրան»-ը Մշակույթի նախարարն այցելել է հիվանդանոցում գտնվող Երվանդ Մանարյանին Գրիգոր Նարեկացի «Մատյան Ողբերգության» - մաս 8 Սիրտ իմ Քրքրված սիրտը իմ
website by Sargssyan