USD
EUR
RUB

Դավիթ Մինասյանը Արամ Մանուկյանի՝ իր էսքիզի քննարկումների մասին․ «Նորմալ եմ համարում, չեմ նյարդայնանում»

 
 

Aravot.am-ը քանդակագործ Դավիթ Մինասյանից հետաքրքրվեց` ինչպե՞ս է վերաբերվում Արամ Մանուկյանի իր քանդակի էսքիզի շուրջ եղած բուռն քննարկումներին, որոնք հատկապես սոցցանցերում են ծավալվել:

«Չգիտեմ ինչը կարող է դուր չգալ մարդկանց, բայց եթե աշխատանքը, որը էսքիզի փուլում է, կիսատ է, բայց հրապարակել ու քննարկվել է, չեմ ուզում մեկնաբանել: Ժամանակը կգա, կհանդիպեմ, կզրուցեմ բոլոր նրանց հետ, ովքեր ցանկություն կունենան, սոցցանցում ես չեմ ուզում ոչինչ քննարկել, որովհետեւ քննարկումը ճիշտ չէ, երբ արվում է Ֆեյսբուքում` առանց մարդու դեմքին նայելու»,-ասաց նա: Ապա հավելեց. «Քննարկումների մեջ վատ բան չեմ տեսնում, ուղղակի առայժմ լուրջ մասնագիտական քննադատություն, ադեկվատ վերլուծություն շատ քիչ եմ տեսել: Ժամանակը կգա՝ կքննարկենք, բայց ոչ Ֆեյսբուքում, այլ ուրիշ դաշտում, դա կարող է լինել արվեստանոցը, որեւէ ակումբ եւ այլն»: 

Դավիթ Մինասյանին նաեւ հարցրինք` արվեստի մարդկանցից ո՞վ է դրական արտահայտվել կամ քննադատական կարծիք հայտնել էսքիզի վերաբերյալ: «Շատ կարծիքներ եմ լսել: Ինչպե՞ս կարող էի լուրջ աշխատանքի մրցույթի մասնակցել առանց արվեստագետների գնահատականների, առանց ադեկվատ, նորմալ մարդկանց կարծիքները հաշվի առնելու: Շատ լավ ընկերների, կոլեգաների հետ քննարկումներ են եղել, բացասական կարծիքներ էլ են հնչել, դրական կարծիքներ էլ, լսել ու ամեն ինչ հաշվի եմ առնել: Իսկ այն, ինչ հիմա է կատարվում, որեւէ դրական կամ բացասական էմոցիա չի առաջացնում ինձ մոտ, ես ընդամենն աշխատում եմ, ժամանակը կգա, բոլորի հարցերին կպատասխանեմ: Աղմուկն արհեստական է, մեկը մի բան գրել է, մյուսն ասել է` վայ, էս ինչ լավ թեմա է…Իմ ձեւակերպմամբ, սա աղմուկ է ոչնչից: Նույնիսկ քննարկում եղավ, թե իրավունք ունե՞ր ավագանու անդամը դա հրապարակել… Այո, եթե արվեստանոցից դուրս է եկել էսքիզը, գնացել է քաղաքապետարան, արդեն հանրայնացվել է: Բայց կարծում եմ, որ պետք է քաղաքապետարանի կառույցներում այնպես արվեր, որ եթե դա հրապարակվում էր, ամբողջական փաթեթը հրապարակվեր, որը մրցույթի ժամանակ լուրջ ձայների է արժանացել: Չէ՞ որ միայն տեսնելով չի աշխատանքի ընտրությունը»:

Քանդակագործն ասաց, որ չի ցանկանում մտնել անպտուղ բանավեճերի մեջ, քանի որ աշխատում է եւ ժամանակ չունի. «Ժամանակը ցույց է տվել, որ բոլոր քննադատված գործերն էլ հետո հանրության հավանությանն են արժանացել: Այնպես որ, հիմա ժամանակը չէ այդ թեմայով խոսելու…Փետրվարի 13-ին ավագանու նիստով նոր պետք է ընդունվի, դեռ չի ընդունվել… Այնպես որ, կարիքը չկար նման քննարկումների»: Նրա խոսքերով, «Ֆեյսբուքն էլ գործիք է, ինչպես մուրճը կամ մատիտը, եւ այդ գործիքը կարելի է ինչպես լավ, այնպես էլ վատ նպատակով կիրառել: Այս դեպքում…նորմալ եմ համարում, չեմ նյարդայնանում: Կուզենայի, որ դա լիներ ավելի լուրջ, պատկերավոր, տեղեկատվություն ունենալուց հետո»: Դավիթ Մինասյանը նաեւ հավելեց, թե առանց տեղեկատվություն ունենալու, զուտ հույզերի հիման վրա չի կարող այս ամենն իր դեմ պատվեր որակել:

Գոհար ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Լրահոս
Ուրարտուի արվեստը կներկայացվի Բրիտանական թանգարանում Սեն Հովհաննիսյանը` Արա Գյուլերի հետ հանդիպման ու նրա հումորի մասին Հող հայրենի Ամենասուրբ Երրորդութեանն Լևոն Խեչոյան․ Այգին «Աշխարհին ապացուցել եմ, որ ես էլ ես եմ» «Հին ու նոր Երևան»՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Սբ. Հովհան Մանդակունի․ Անասնամոլների, իգամոլների և արվամոլների մասին Ինչպես լուսանկարչության գագաթը հայտնվեց Արարատի գագաթին Պատվավոր «Օսկարի» դափնեկիրները Արթիկում որմնանկար է հայտնաբերվել Ես Հայաստան, ես քարե․․․ Ամեն. Հայր Սուրբ. Ֆեդերիկո Մոնդելչի Մահվան տեսիլ Դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ Ֆորշ․ Կառապան Սերգեյ Սմբատյանը ներկայացրեց Սիմֆոնիկ նվագախմբի առաջիկա ծրագրերը Մոսկվայում հոսպիտալացվել է Արմեն Ջիգարխանյանը. նրա վիճակը միջին ծանր է Երկու տների առակը «Գուցե գլխումս մի երկ ծագի, որտեղ իր տեղը կունենա հայկական մեղեդին» Վերականգնումից հետո բացվել է Տաթևի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Պետրոս Դուրյան․ «Դրժել» Ունենալու ենք հիանալի հյուրեր. «Ռեանիմանիայի» տնօրեն Ստրասբուրգի Մայր տաճարում ելույթ ունեցավ «Նաղաշ» համույթը Զար զընգը, Կոմիտաս վարդապետ Տասը կույսերի առակը Պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի այս տարվա համերգաշրջանը կառանձնանա «Մայքլ Ջեքսոն» նախագծով Հայաստանի վարպետները ներկայացրին ձեռագործ իրեր Պողոս Ադրիանապոլսեցի՝ «Խրատի թանգարան» Արցունքներս Պարապություն «Առաւօտ լուսոյ»․ «Գեղարդ» երգչախումբ Հովհաննես Բադալյան․ «Գարեգին Նժդեհ» «Չախու» Ռաֆայել Պատկանյան.«Արաքսի արտասուքը» «Սպարտակը» կցուցադրվի Աթենքի հնագույն ամֆիթատրոնում Համերգ՝ նվիրված «Նեմեսիս» գործողության մասնակիցներին Նիկոլա Ազնավուր. Իմ հայրը գերմարդ էր Հայաստանյան պրեմիերա՝ Յուրի Բաշմետի և «Մոսկվայի մենակատարներ»-ի համերգին
website by Sargssyan