USD
EUR
RUB

«Եթե մարդը արտահայտում է իր կարծիքը, պետք է պատրաստ լինի, որ կլինեն նաև մերժող կարծիքներ»․ Ռուբեն Բաբայան

 
 

«Չեմ կարող ասել, որ պոեզիայի տեսակետից հրճված եմ, եւ իմ անձնական մոտեցումը կյանքի ու արվեստի հանդեպ՝ միշտ ինչ-որ լույսի, ելքի տեղ գտնելն է, պոեզիայի տեսակետից կողմնակից չեմ, որ ամեն ինչ ճակատային ասվի, բոլոր դեպքերում գոյություն ունի պոետիկ լեզու»,- բանաստեղծ Հուսիկ Արայի վերջին աղմկահարույց բանաստեղծության մասին այս կարծիքն ունի Հովհաննես Թումանյանի անվան Տիկնիկային թատրոնի տնօրեն, բեմադրիչ Ռուբեն Բաբայանը:

Ըստ նրա՝ գրաքննությունը ամբողջատիրական համակարգի երեւույթ է. «Յուրաքանչյուր ոք արտահայտում է սեփական կարծիքն իր տաղանդի սահմաններում, իր այդ օրվա էմոցիոնալ վիճակից ելնելով, կարող է պատահի քսան րոպե հետո այլ կարծիք ունենա, յուրաքանչյուրս մեր մեջ ունենք սահմանափակումներ, որոնք հաստատում ենք՝ ելնելով սեփական բարոյական ու գեղագիտական նորմաներից: Պոետին չի կարելի դատել հասարակության կողմից ընդունված օրենքներով, այդ ժամանակ կաճեցնենք մի խումբ պոետ կոչեցյալներ, որոնք ամբողջ օրը կգոռան՝ կեցցե մեր հրաշք հայրենիքը, կեցցե մեր լուսավոր ներկան, բայց հոգու մեջ կունենա տխուր պատկեր ու սեւ գույնի սարդեր: Չեմ կարծում, որ սա հասարակության կողմից քննարկման թեմա է, եթե մարդը արտահայտում է իր կարծիքը, պետք է պատրաստ լինի, որ կլինեն նաեւ մերժող կարծիքներ:

Յուրաքանչյուր ոք ներկայացնում է իր հայացքն ու տեսակետները»,-այսօր «Մեդիա կենտրոնում» նման կարծիք հայտնեց պարոն Բաբայանը: Վերջերս մեծ քննադատության էր արժանացել նաեւ Իջեւանից լրագրող Նարինե Չուխարյանի ակնարկը՝ «Ասպարեզի» կայքում հրապարակված: «Ասպարեզ» ակումբի խորհրդի նախագահ Լեւոն Բարսեղյանի կարծիքով, նմանատիպ քննադատությունը մի բանի մասին է վկայում. «Մենք բոլորս սովետական միության կոնցլագերից ենք, ճամբարային շարք կանգնելու մտածողությունը շարունակվում է պահպանվել, դա փոխանցվում է նոր սերունդներին»:

Արփինե ՍԻՄՈՆՅԱՆ

Լրահոս
Ուրարտուի արվեստը կներկայացվի Բրիտանական թանգարանում Սեն Հովհաննիսյանը` Արա Գյուլերի հետ հանդիպման ու նրա հումորի մասին Հող հայրենի Ամենասուրբ Երրորդութեանն Լևոն Խեչոյան․ Այգին «Աշխարհին ապացուցել եմ, որ ես էլ ես եմ» «Հին ու նոր Երևան»՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Սբ. Հովհան Մանդակունի․ Անասնամոլների, իգամոլների և արվամոլների մասին Ինչպես լուսանկարչության գագաթը հայտնվեց Արարատի գագաթին Պատվավոր «Օսկարի» դափնեկիրները Արթիկում որմնանկար է հայտնաբերվել Ես Հայաստան, ես քարե․․․ Ամեն. Հայր Սուրբ. Ֆեդերիկո Մոնդելչի Մահվան տեսիլ Դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ Ֆորշ․ Կառապան Սերգեյ Սմբատյանը ներկայացրեց Սիմֆոնիկ նվագախմբի առաջիկա ծրագրերը Մոսկվայում հոսպիտալացվել է Արմեն Ջիգարխանյանը. նրա վիճակը միջին ծանր է Երկու տների առակը «Գուցե գլխումս մի երկ ծագի, որտեղ իր տեղը կունենա հայկական մեղեդին» Վերականգնումից հետո բացվել է Տաթևի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Պետրոս Դուրյան․ «Դրժել» Ունենալու ենք հիանալի հյուրեր. «Ռեանիմանիայի» տնօրեն Ստրասբուրգի Մայր տաճարում ելույթ ունեցավ «Նաղաշ» համույթը Զար զընգը, Կոմիտաս վարդապետ Տասը կույսերի առակը Պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի այս տարվա համերգաշրջանը կառանձնանա «Մայքլ Ջեքսոն» նախագծով Հայաստանի վարպետները ներկայացրին ձեռագործ իրեր Պողոս Ադրիանապոլսեցի՝ «Խրատի թանգարան» Արցունքներս Պարապություն «Առաւօտ լուսոյ»․ «Գեղարդ» երգչախումբ Հովհաննես Բադալյան․ «Գարեգին Նժդեհ» «Չախու» Ռաֆայել Պատկանյան.«Արաքսի արտասուքը» «Սպարտակը» կցուցադրվի Աթենքի հնագույն ամֆիթատրոնում Համերգ՝ նվիրված «Նեմեսիս» գործողության մասնակիցներին Նիկոլա Ազնավուր. Իմ հայրը գերմարդ էր Հայաստանյան պրեմիերա՝ Յուրի Բաշմետի և «Մոսկվայի մենակատարներ»-ի համերգին
website by Sargssyan