USD
EUR
RUB

Ո՞վ է ծաղրում Արամ Մանուկյանին և հայկական եռագույնը

 
 

2018 թվականի փետրվարի 1-ին տեղի ունեցավ Երևանի ավագանու Կրթության, մշակույթի և սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի հերթական նիստը։

Քննարկվող հարցերի շարքում էր նաև Հայաստանի Առաջին Հանրապետության ներքին գործերի նախարար Արամ Մանուկյանի հուշարձանի տեղադրման հարցը Արամի և Նալբանդյան փողոցների խաչմերուկում, մետրոյի «Հանրապետության հրապարակ» կայարանի հարևանությամբ։

Հաշվի առնելով Արամ Մանուկյանի հայրենանվեր գործը՝ հուշարձանը որոշվել է տեղադրել Հայաստանի Առաջին Հանրապետության հիմնադրման 100-ամյակին ընդառաջ։ Իհարկե, Արամ Մանուկյանի հուշարձանի տեղադրման գաղափարը ողջունելի է և պահանջված, և «Երկիր Ծիրանի» կուսակցությունը միանշանակ կողմ է այդ նախաձեռնությանը։ Սակայն անընդունելի է Երևանի քաղաքապետարանի Կրթության, մշակույթի և սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստին ներկայացված այն էսքիզը, ըստ որի՝ ծրագրվում է քանդակել հուշարձանը։ Համաձայն ներկայացված փաստաթղթերի՝ 2017 թվականի հունիսի 19–ին հայտարարվել է Արամ Մանուկյանի հիշատակը հավերժացնող հուշարձանի նախագծի բաց մրցույթ, որի արդյունքում իբրև թե մրցութային հանձնաժողովը 2017 թվականի սեպտեմբերի 25-ին կայացած նիստում հաղթող է ճանաչել Դավիթ Մինասյանի հեղինակած գործը:

Ուշադրության է արժանի մրցութային հանձնաժողովի կազմը, որտեղ ներառված են ճարտարապետներ, մշակութաբաններ, և միայն դաշնակցական ու ՀՀԿ-ական քաղաքական գործիչներ։ Ընդ որում, քաղաքական գործիչները ներկայացված են բացառապես արական սեռի անձանցով։ Այսօր հրապարակվել է մրցութային հանձնաժողովի անդամ, նկարիչ Հաղթանակ Շահումյանի հարցազրույցը, ըստ որի՝ Երևանի քաղաքապետարանի Կրթության, մշակույթի և սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստին ներկայացված էսքիզը մրցութային հանձնաժողովի նիստին չի ներկայացվել և մրցույթին չի մասնակցել: Դեռ ավելին, Դավիթ Մինասյանի ներկայացրած այլ էսքիզը չի հաղթել մրցույթում, այլ միայն արժանացել է խրախուսական մրցանակի Փաստորեն, հերթական անգամ տեղի է ունենում բացահայտ կեղծիք, արհամարհվում է մասնագետների կարծիքը, և փորձում են ճարտարապետներին, մշակութաբաններին և հանրությանը պարտադրել իրենց որոշումը, մեր երեխաներին դաստիարակել իրենց գռեհիկ անճաշակությամբ:

Երևանի քաղաքապետարանի Կրթության, մշակույթի և սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստին ներկայացված էսքիզը ոչ միայն ծաղրում է լուրջ քաղաքական գործչի իրական կերպարը, այլև նվաստացնում է հայոց եռագույնը։ Հուշարձանն ասելիք չունի, չունի նաև որևէ դաստիարակչական նշանակություն։ Այն հիշեցնում է Fashon-TV–ի մի մոդելի, ով անհայտ անձի թողտվությամբ հայկական դրոշով ծածկել է իր բարեմասնությունները։ Հուշարձանի հանդերձանքը նմանեցվում է նաև հռոմեական վերնախավի ներկայացուցչի հագուստի, ով ոչ մի կապ չունի հայոց եռագույնի հետ, կամ հնդկական սարի հագած մի կնոջ, ով եռագույն սավանի տակից կրում է չեկիստական համազգեստ։ Արամ Մանուկյանի խրոխտ, կամային ու լուսավոր դեմքն աղավաղվել է։

Հուշարձանում նա ներկայացվում է որպես հեզ, խոնարհ ու կամազուրկ մի կերպար։ Գեղեցիկի ընկալում բոլորն ունեն, իսկ հայրենիքի ընկալումը, մեր պետական խորհրդանիշների մեծարումը հայ ազգի արյան մեջ է։ Այս նկատառումից ելնելով՝ անհիմն է այն պարզաբանումը, թե միայն ճարտարապետներն իրավունք ունեն հուշարձանի լավը կամ վատը լինելուն գնահատական տալու։ Բացի այդ, հուշարձանի գունավորումն ապահովող ներկը շատ կարճ ժամանակում խամրելու է և պատճառ դառնա քաղաքային բյուջեից հերթական անգամ որպես ներկի գումար կորզումների կատարելու:

ՀՀԿ խմբակցության ներկայացուցիչներից մեկը նշեց, որ հայ մարզիկները հաղթանակի դեպքում նույնպես հայկական դրոշը կապում են իրենց գոտկատեղին։ Նրան անհրաժեշտ է հիշեցնել, որ ոչ ոք այդպես չի վարվում։ Հայ հաղթանակած մարզիկները հայկական եռագույնը գլխից վեր են պահում՝ մեծարելով այն ու ստիպելով մյուսներին նույնպես ըստ արժանվույն գնահատել մեր դրոշը։ Երևանի քաղաքապետարանի Կրթության, մշակույթի և սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի ՀՀԿ-ական անդամները, թեև մեծամասամբ չէին հավանել ներկայացված էսքիզը, սակայն միաձայն կողմ քվեարկեցին՝ չունենալով ազատություն, հպարտություն ու հանդգնություն սեփական կարծիքը պաշտպանելու համար։ Նման մարդկանց կարելի է միայն խղճալ և ազատություն մաղթել։

Այսպիսով, Արամ Մանուկյանի հուշարձանի վերոնշյալ էսքիզը որևէ կերպ չի ներկայացնում նրա իրական կերպարը, դուրս է նրա ապրած ժամանակաշրջանից, չունի դաստիարակչական նշանակություն և նվաստացնում է հայոց եռագույնը։ Մենք չենք հանդուրժելու նման վերաբերմունքը և այն իրականացնող մարդկանց գործողությունները։ Իսկ պատկան մարմիններին հորդորում ենք անհապաղ և պատշաճ կերպով արձագանքել այս կեղծիքին և տալ իրավական գնահատական՝ պատասխանատվության կանչելով մեղավորներին:

Այս մասին տեղեկացնում է Aravot.am-ը։

Լրահոս
Ուրարտուի արվեստը կներկայացվի Բրիտանական թանգարանում Սեն Հովհաննիսյանը` Արա Գյուլերի հետ հանդիպման ու նրա հումորի մասին Հող հայրենի Ամենասուրբ Երրորդութեանն Լևոն Խեչոյան․ Այգին «Աշխարհին ապացուցել եմ, որ ես էլ ես եմ» «Հին ու նոր Երևան»՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Սբ. Հովհան Մանդակունի․ Անասնամոլների, իգամոլների և արվամոլների մասին Ինչպես լուսանկարչության գագաթը հայտնվեց Արարատի գագաթին Պատվավոր «Օսկարի» դափնեկիրները Արթիկում որմնանկար է հայտնաբերվել Ես Հայաստան, ես քարե․․․ Ամեն. Հայր Սուրբ. Ֆեդերիկո Մոնդելչի Մահվան տեսիլ Դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ Ֆորշ․ Կառապան Սերգեյ Սմբատյանը ներկայացրեց Սիմֆոնիկ նվագախմբի առաջիկա ծրագրերը Մոսկվայում հոսպիտալացվել է Արմեն Ջիգարխանյանը. նրա վիճակը միջին ծանր է Երկու տների առակը «Գուցե գլխումս մի երկ ծագի, որտեղ իր տեղը կունենա հայկական մեղեդին» Վերականգնումից հետո բացվել է Տաթևի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Պետրոս Դուրյան․ «Դրժել» Ունենալու ենք հիանալի հյուրեր. «Ռեանիմանիայի» տնօրեն Ստրասբուրգի Մայր տաճարում ելույթ ունեցավ «Նաղաշ» համույթը Զար զընգը, Կոմիտաս վարդապետ Տասը կույսերի առակը Պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի այս տարվա համերգաշրջանը կառանձնանա «Մայքլ Ջեքսոն» նախագծով Հայաստանի վարպետները ներկայացրին ձեռագործ իրեր Պողոս Ադրիանապոլսեցի՝ «Խրատի թանգարան» Արցունքներս Պարապություն «Առաւօտ լուսոյ»․ «Գեղարդ» երգչախումբ Հովհաննես Բադալյան․ «Գարեգին Նժդեհ» «Չախու» Ռաֆայել Պատկանյան.«Արաքսի արտասուքը» «Սպարտակը» կցուցադրվի Աթենքի հնագույն ամֆիթատրոնում Համերգ՝ նվիրված «Նեմեսիս» գործողության մասնակիցներին Նիկոլա Ազնավուր. Իմ հայրը գերմարդ էր Հայաստանյան պրեմիերա՝ Յուրի Բաշմետի և «Մոսկվայի մենակատարներ»-ի համերգին
website by Sargssyan