Times.am | «Ագենտի հիվանդությամբ չեմ տառապում»
USD
EUR
RUB

«Ագենտի հիվանդությամբ չեմ տառապում»

 
 

Հայտարարում է սոպրանո Դիանա Հարությունյանը

Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի եւ բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի 85-ամյա պատմության ընթացքում մտաբերում ենք միայն մեկ բեմադրություն (եթե չենք սխալվում), որ ներկայացված լինի միջազգային փառատոնի, այն էլ Իսպանիայի Մերիդա քաղաքում անցկացվող օպերային արվեստի հեղինակավոր փառատոնում: Խոսքը Դոնիցետիի «Պողիկտոս» օպերայի մասին է, որը 1993թ. բեմադրել է Տիգրան Լեւոնյանը (բեմադրող դիրիժոր՝ Օհան Դուրյան): Այն հիշյալ միջազգային փառատոնին ներկայացվեց 1998թ., իսկ 2017թ. աշնանը Ժաննա Թամիզյանի կողմից վերականգնվեց (դիրիժոր՝ Հարություն Արզումանյան):Այս բեմադրությունը 1995թ. ներկայացվել է նաեւ Մեծ թատրոնում:

Ժամանակին «Առավոտն» անդրադարձել է վերականգնված «Պողիկտոսին»: Այս անգամ կրկին անդրադարձն այդ օպերային ստիպեց վերջերս կայացած ներկայացումից հետո մեներգիչների երկրորդ կազմին մասնագետների բարձր կարծիքը: Հատկապես այն, որ թե նախկինում եւ թե վերականգնված ներկայացմանը Պաոլինայի դերերգով հանդես եկած թատրոնի պրիմադոննա Անահիտ Մխիթարյանի կողքին նույն դերերգով փայլել է սոպրանո Դիանա Հարությունյանը: Նշենք նաեւ, որ երկրորդ կազմում դարձյալ առաջին անգամ հանդես եկող Պերճ Քարազյանի (Պողիկտոս), Դավիթ Բաբայանցի (Սեւերո), Պողոս Բեազբեկյանի (Կալիստեն) մասին մասնագետները նույնպես հնչեցրին հիացմունքի խոսքեր:

Կարելի է պատկերացնել երգչուհու հոգեվիճակը, երբ հանձնարարվում է մի դերերգ, որը ժամանակին ունեցել է հիանալի մեկնաբաններ՝ հանձինս Անահիտ Մխիթարյանի եւ Հասմիկ Հացագործյանի: Թեպետ Դիանա Հարությունյանը հանդես է եկել նաեւ Նորմայի դերերգով՝ Բելինիի համանուն օպերայում, որով 1970-ականների կեսերից սկսած փայլել է սոպրանոների մի ողջ համաստեղություն, այդ թվում՝ Գոհար Գասպարյանը, Անահիտ Մխիթարյանը, Հասմիկ Պապյանը եւ ուրիշներ: Նման դեպքերում ինչպե՞ս է կատարողին հաջողվում հաղթահարել, ասենք, հոգեբանական դժվարությունները: Այս հարցին ի պատասխան՝ Դիանա Հարությունյանն ասաց. «Հարգանքով եմ վերաբերվում կոլեգաներիս, յուրաքանչյուրն իր տեսակի մեջ է ներկայացնում կերպարը: Ինչ վերաբերում է «Պողիկտոսում» կերտածս Պաոլինային, աշխատել եմ երբեք չհամեմատվել, զուգահեռներ չանցկացնել այլոց հետ, քանի որ վստահ եմ՝ նման դեպքում «կխեղճացնես» ինքդ քեզ: Իմ ձայնը լիրիկո դրամատիկ սոպրանո է, հետեւաբար, այն այլ հնչողություն ունի»:

Դիանա Հարությունյանի առաջին դերերգը 2009թ.-ին էր, Դոնա Էլվիրան՝ Մոցարտի «Դոն Ժուանում»: Երգչուհուն հանդիպել ենք նաեւ երկրորդական դերերգերով՝ Վերդիի օպերաներում. «Տրավիատայում»՝ Անինա, «Տրուբադուրում»՝ Ինես: Խաչատրյանի «Դիմակահանդես» բալետում էլ երգչուհին վոկալիզով հնչեցնում է Նինայի ձայնը:

Երկրորդական դերերգերի մասին երգչուհին իր կարծիքն ունի. «Փոքր դերերգերի վրա աշխատելիս աճ ես արձանագրում, դրանք հաճախ հանդիսանում են կամրջակ՝ գլխավորներին հասնելու համար: Կոնկրետ իմ դեպքում՝ գլխավոր եւ երկրորդական դերերգ հասկացություններ չկան»: Զրույցի ընթացքում երգչուհուն հիշեցրինք, որ դեռեւս ուսանողական տարիներին մասնագետները մեծ ապագա էին խոստանում, նա մեկը մյուսի հետեւից մասնակցում էր մրցույթների, այդ թվում՝ Թամար Շահնազարյանի, Տաթեւիկ Սազանդարյանի, Գոհար Գասպարյանի անվան, 2008թ. Վիեննայում էլ առաջարկ էր ստացել ճանաչված մենեջերական կազմակերպության կողմից: Այս առիթով սոպրանոն հաստատեց, որ Վիեննայում ինքը համագործակցության առաջարկ է ստացել մի ագենտի կողմից, բայց իր տեւական հիվանդության պատճառով համագործակցությունը չի կայացել: Շեշտեց նաեւ. «Ագենտի հիվանդությամբ չեմ տառապում»: Թատրոնի մեներգչուհին խոսելով մոտ ապագայի իր ծրագրերից, ասաց, որ երկուսը՝ Աիդան եւ Լեոնորան պատրաստ են, որից հետո կսկսի աշխատել Տոսկայի դերերգի վրա:

ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ

Լրահոս
Ո՞ւր, հոգիս Բոլոր խնդիրները ձեր հաղորդագրության մեջ չեն տեղավորվի. «Ծիրանի ծառ» փառատոնի տնօրեն ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍՈՒԹՅԱՆ ԹԵՄԱԿԱՆ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ 1995-2018 ԹԹ. Ի՞նչ է նշանակում Հաղորդություն «Քրիստոնյա Հայաստան» երկշաբաթաթերթը լույս է ընծայել բացառիկ՝ նվիրված Հայաստանի առաջին Հանրապետության և Սարդարապատի հերոսամարտի 100-ամյակներին Հայտնի հայազգի գործարարի թանգարանն անվանել են Պորտուգալիայի լավագույն մշակութային կենտրոնը Ստեղծվել է Երևանի հիմնադրման 2800-ամյակին նվիրված միջոցառումները նախապատրաստող հանձնաժողով Միքայել Պողոսյան․ Խոսքեր Պարույր Սևակին Ինձանից այնքան ես բացակա եղել Ջրերի վրայով քայլողը Ծառատակի խնձորը նոր ջրհեղեղ է… «Շնորհակալություն մեր երջանիկ մանկության համար». «Սոյուզմուլտֆիլմ»-ը 2 հոլովակ է հրապարակել՝ նվիրված մանկագիր Ուսպենսկիի հիշատակին Հարվածել Եկեղեցուն կնշանակի վերացնել այլասերման տարածման հիմնական արգելքը. Արշակ եպիսկոպոս Խաչատրյան Հենրիկ Էդոյան․ Հենման կետ Տիգրան Համասյան․ Նոր ծաղիկ Ամբոխները խելագարված Բրիտանացի երաժիշտները տեսահոլովակ են նկարահանել Չեռնոբիլում Սուրբ Սուրբ Մի մոռացեք ձեր խիղճը Խոհեմ եղիր և ընտրիր չափավոր կյանքը. Ս. Հովհան Ոսկեբերան Հայրապետ Գուգարաց թեմում վերաօծվեց Քարինջի Սուրբ Կարապետ եկեղեցին Լրատվամիջոցներն անդրադարձել են փոստատար Պեչկինի էկրանային կերպարի հայազգի ստեղծողին Լիլիթ Սողոմոնյանն առաջին հայուհին է՝ Չիլիի օպերային թատրոնում Նիկոլայ Նիկողոսյանը հայ և համաշխարհային կերպարվեստի երախտավորներից էր, որի ստեղծագործությունները գրանցվել են համաշխարհային արվեստի տարեգրության ոսկե մատյանում «Տիրոջ առաջ պատվական երեք գործ կա» 76 տարեկանում կյանքից հեռացել է «սոուլի թագուհի» Արետա Ֆրանկլինը ԿԳ նախարարը կատակեց. «Մնում է որոշել, թե մեզանից ով է մնում նախարար» Գունավոր մատիտներ Սոնայի հոգսը Բարի այգեպանը Քսենյա Կիրիլովան՝ լրտեսության, «սառը պատերազմի» եւ չիրականացած հնարավորությունների մասին «EPIC EYE» խորագրով փառատոնը ներկայացուցիչներ կունենա Գերմանիայից, Ֆրանսիայից, Բրիտանիայից «Թիկնոցը» և «Պայացներ». համերգային կատարումներ՝ հայ և օտարազգի մենակատարների մասնակցությամբ Հայ պոեզիայի ամենաինքնատիպ դեմքերից մեկի՝ Սիամանթոյի ծննդյան օրն է Գառնուկը Հայկուհու պարը Խաղաղական ժամերգութիւն Անպատասխան Հաղթահարել փորձությունները
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan