USD
EUR
RUB

Սարյանի տուն-թանգարանը եկամուտների մասով 74.4%-ի գերակատարում ունի, այս տարի նախարարն ավելին է սպասում

 

Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարանի տնօրեն Ռուզան Սարյանը հաշվետվությամբ նախարարություն էր բերել 2017թ. եկամուտների մասով գերակատարման 74,4 % ցուցանիշ, իսկ նախարարությունից դուրս եկավ Արմեն Ամիրյանի առանձնահատուկ շնորհակալությամբ.

«Եվ զուր եք մտահոգվում, թե տուն-թանգարանի վերանորոգումից հետո առաջին տարվա այս «սպասելի բումին» հաջորդելու է անկումը։ Ո′չ, սա նաև Ձեր լավ աշխատանքի արդյունքն է, և եթե այս տարի հաջող իրականացնենք այն միջոցառումները, որոնց շուրջ պայմանավորվեցինք քիչ առաջ, ավելի ու ավելի բարձր ցուցանիշներ եք գրանցելու»,- ասաց նախարար Ամիրյանը։

Տուն-թանգարանի տնօրենությունը և նախարարը պայմանավորվածություններ ձեռք բերեցին «Ծաղիկներ» եզակի աշխատանքի առաջիկա ցուցադրության մասին հանրությանը լավագույնս իրազեկելու ( բացումը՝ փետրվարի 28-ին), Ֆրանկոֆոնիայի հայաստանյան գագաթնաժողովի նախօրեին Սարյանի փարիզյան շրջանի գործերի ժամանակավոր ցուցադրանք բացելու, Սարյանի այդ շրջանի գործերի շուրջ Ռուզան Սարյանի ֆրանսերեն գիրքը թարմացված ձևավորմամբ վերահրատարակելու մասին։

Տուն-թանգարանը 2017 թվականին պետբյուջեից ստացել է մոտ 30 միլիոն դրամի սուբսիդիա։ Իր փաստացի եկամուտը կազմել է մոտ 23 միլիոն դրամ, որից 12 միլիոն 380 հազարը՝ տոմսերի, մոտ 8 միլիոն դրամը՝ բուկլետների և հուշանվերների վաճառքից, մնացածը՝ այլ։

Նախարար Ամիրյանի առաջարկությամբ այս տարի ՊՈԱԿ-ները ներկայացնում են նաև հաշվարկ, թե մեկ այցելուի վրա մեկ միջոցառման համար որքան գումար է ծախսում պետությունը, և մեկ այցելուից մեկ միջոցառման համար որքան գումար է ստանում տվյալ ՊՈԱԿ-ը։ Սարյանի տուն-թանգարանի դեպքում այս ցուցանիշների տարբերությունը նույնպես մրցունակ է՝ զրոյի է մոտենում։

Հաշվարկի ներմուծման թիրախում տարբերությունը մեծացնելն է՝ հօգուտ ՊՈԱԿ-ի ստացած եկամտի ։

ՀՀ մշակույթի նախարարություն

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
website by Sargssyan