USD
EUR
RUB

Քաղաքականացված հասարակության մասին

 
 

«Երանի է նրանց, որ լսում են Աստծո խոսքը և կպահեն» (Ղուկ. 11.28):

Մեր Տերը՝ Հիսուս Քրիստոս, երանություն է խոստանում Աստծո կամքի համաձայն ընթացողներին: Ըստ աստվածային պատվիրանների ապրելու հորդորը մարդուն չի զրկում անձնիշխանությունից, այլ խրատում է սեփական կամքով Աստծո կամքին հնազանդվել, քանզի միայն անձնական տրամաբանությամբ քայլեր ձեռնարկելը կարող է կործանարար հետևանքների հանգեցնել: Մարդկային վեհ ցանկություններն իրականություն են դառնում միայն ամենագետ և ամենակարող «Աստծո խոսքը լսելու և պահելու» դեպքում: Եվ Աստծո խոսքին, աստվածային կամքին մարդու հնազանդությունը ոչ թե անհատին զրկում է կամային անկախությունից, այլ աստվածայինի հետ ներդաշնակությամբ բերում է այն բարիքների, որ օգտակար և անհրաժեշտ են մարդուն:

Պատմության ընթացքում որքան փոխվել են հասարակարգերն ու հասարակությունները, այնքան փոխվել են մարդկանց ընկալումն ու վերաբերմունքը Աստծո խոսքի հանդեպ: Ներկա հասարակության դիտարկումով կարելի է ասել, որ այդ փոփոխությունները դեպի լավը չեն ընթացել: Անգամ քրիստոնյա համարվող պետություններն իրենց կենցաղավարության ու քաղաքականության մեջ իրագործում են ոչ թե այն, ինչ Սուրբ Գիրքն է ասում, այլ վարվում են՝ նկատի ունենալով իշխողների սեփական տրամաբանությունը, քաղաքական ու տնտեսական շահը, տարբեր երկրների դիրքորոշումները, միջազգային համաձայնագրերն ու պայմանագրերը:

Այսպես նաև անձնական և ընտանեկան կյանքում հաճախ մարդն անում է ոչ թե այն, ինչ Աստվածաշունչն է ասում, այլ այն, ինչ հուշում է սեփական տրամաբանությունը, հարևանների և հասարակության մեջ տարածված կարծիքը: Մինչ Սուրբ Գիրքը պատվիրում է գործելակերպի հիմք ընդունել Աստծո խոսքը, ներկա կապիտալիստական, այսինքն՝ կապիտալի, դրամի և ունեցվածքի կուտակման գերնպատակ ունեցող հասարակարգը հրահանգում է վարվել բացառապես նյութական-շահադիտական միտումներով:

Այդ է պատճառը, որ այսօր շատ կառավարություններ ունեն ավելի շատ տնտեսության ստրուկներ, քան մարդկությանը ծառայողներ: Եկեղեցու կողմից հասարակության քրիստոնեացումը խթանելու ջանքերն այսօր աշխարհում արդեն մեկնաբանվում են նաև որպես թեոկրատիայի նկրտումներ, որտեղ Եկեղեցին ձգտում է տիրապետել քաղաքական լծակների՝ նյութական շահերի ակնկալիքով, մի բան, որ բոլորովին խորթ է Քրիստոսի Եկեղեցու բնույթին և էությանը:

Հասարակության եկեղեցիացումը, որն այդ հասարակության անդամներին առ Աստված հավատքի ներքո համախմբելով ապահովում է աստվածային կամքի համաձայն մարդու ընթացքը և երկնային օրհնություններով բարի ու ազնիվ ձեռքբերումները, այսօր փոխարինվում է հասարակության քաղաքականացմամբ: Աշխարհում քաղաքական անցուդարձերը մեծ փոփոխություններ են առաջ բերում, ամենուր լուրեր են ավելի շատ քաղաքականության, քան այլ երևույթների մասին, թերթերը, հեռուստացույցը փողհարում են քաղաքական հաջողությունների կամ ձախողումների մասին: Մարդու միտքն ու դատողությունները քաղաքականացվում են:

Անգամ մեր խնջույքներում, հավաքույթներում կենաց-բարեմաղթանքներին անմիջապես հաջորդում են քաղաքական խոսակցությունները, և քչերը կգտնվեն, որ կփորձեն այդ ընթացքում վեր հանել Տիրոջ խոսքը: Թվում է, թե աշխարհի այս քաղաքականացված ճահճի մեջ հանգչում է Ավետարանի լույսը, լռում քարոզչի ձայնը, ընդդարմանում հավատացյալի սիրտը, զորանում անտարբերությունը, քանզի քաղաքականությամբ ծանրաբեռնված իրականության մեջ հավասարակշռվածությամբ չի գործում «կայսրինը՝ կայսեր և Աստծունը՝ Աստծուն» Քրիստոսի ավանդած սկզբունքը (Մատթ. 22.21, Մարկ. 12.17, Ղուկ. 20.25): Այս պայմաններում առավել կարևորվում է հասարակության մեջ Աստվածաշնչի, Աստծո խոսքի տարածումը, որպեսզի այն շարունակի մնալ մարդու և աշխարհի ընթացքի փարոսը, ուղղորդող և առաջնորդող օրհնաբեր ուժը՝ արժանացնելու այն երանության, որ խոստանում է Քրիստոս Աստծո խոսքը լսողներին և պահողներին:

Քրիստոս երանի տվեց սրտով մաքուրներին, որովհետև նրանք Աստծուն պիտի տեսնեն (Մատթ. 5.8): Պողոս առաքյալը ևս ասում է, որ Աստված «լուսավոր պիտի դարձնի ձեր սրտի աչքերը» (Եփ. 1.18): Նաև ապաշխարության շարականում է ասվում. «Զիմանալի աչս սրտից մերոց բացցես ողորմութեամբ հայիլ ի լոյս Քո, Քրիստոս» (թարգմանությունը` ողորմությամբ բացիր մեր սրտի իմանալի աչքերը` նայելու Քո լույսին, Քրիստոս): Սիրտը հավատքի, զգայության կենտրոնական տեղն է, սրտով ենք հավատում (Հռ. 10.10): Չեմ կարծում, որ Քրիստոս Իր խոսքով նկատի ունի, թե ով մաքրում է իր սիրտը մեղսալի կրքերից ու ցանկություններից, անմիջապես կվայելի աստվածտեսությունը: Այլ մեզ ուսուցանում է, որ երբ մարդը մաքրում է հավատքի իր զգայարանը և իր կյանքում առաջնային համարում տերունական կամքը, կտեսնի աստվածային բնության պատկերը իր իսկ սեփական հոգևոր գեղեցկության մեջ այն լույսի ներքո, որ մարդկային ներաշխարհում սփռում է Աստծո խոսքը:

Սկզբնաղբյուր՝ christianity4all.com։

Լրահոս
Չար մշակների առակը (Մատթ. 21:33-41; Մարկ. 12 1-9; Ղուկ. 20:9-16) Սրտի խորքից խոսք քեզ հետ Հայաստանում Եվրոպական ժառանգության օրերի այս տարվա խորագիրն է «Կիսվելու արվեստը» Վահան Տերյան․ Բանաստեղծություններ... Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը նոր համերգաշրջանի մեկնարկը տալիս է նոր կարգավիճակում Մեկնարկում է «Թատերական Լոռի» 24-րդ միջազգային թատերական փառատոնը Խաչքարի օրհնություն և օծում Նորվեգիայի Կրագերո քաղաքում Երևանում և Գյումրիում կներկայացվի «Սասունցիների պարը» բալետը Օր` առանց սահմանի Եկո՜ւր, տաղտկալից կյանքըս խաղաղե Մի հուսահատվեք երբ ձեր ցանկությունները չեն կատարվում Սուրբ Աթանաս Մեծ Առաջին անգամ հանրայնացվում է Մարինա Սպենդիարովայի արխիվը ՀՀ անկախության 27-րդ տարեդարձին նվիրված պաշտոնական ընդունելություն Թբիլիսիում Չինաստանը կօգնի Սիրիային վերականգնել մշակութային ժառանգության օբյեկտները Ազգ փառապանծ Հայրենի հող Երկիր հայրենի ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ ՈՒՂԵՐՁԸ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԻ ԱՌԻԹՈՎ Բանտում ստեղծագործողի ուսուցիչները ներկա են եղել նրա ցուցահանդեսի «Տմբլաչի Խեչանը»՝ արցախյան բարբառով «Շողակն» անսամբլ. Տիկ զարկեմ Տոնական համերգ «Զվարթնոցում» Մայրիկիս «Պար առանց սահմանների» ծրագրի զարգացման հետագա ուղիները Աղքատ Ղազարոսի առակը (Ղուկ. 16:19-31) Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբի առաջիկա համերգի տոմսերը գրեթե սպառված են Նյու Յորքի «Մետրոպոլիտեն» թանգարանում կբացվի «Հայաստան» (Armenia!) ցուցահանդեսը Տիգրան Համասյանը «Գյումրիի համար» ալբոմից երգեր կկատարի Երևանում Ս. ԱՐԻՍՏԱԿԵՍ Ա ՊԱՐԹԵՎ Ավետիք Իսահակյան․ Այդ ոչինչը ես եմ Կորուստներդ խլող չկա Չալոն Հաճախ շրջագայող հայ լուսանկարիչը «հյուրախաղերի» է մեկնում այն երկիր, որը գնահատում է լուսանկարչական արվեստը Մեծամորում հայտնաբերվել է մ.թ. II-III դարերով թվագրվող տղամարդու թաղում Սերգեյ Սմբատյանը Հռոմում կղեկավարի համերգ՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Տիգրան Հեքեքյանը ահազանգում է` հերթական հուշարձան շենքը հատուկ խարխլել են Մահացել է գրականագետ և քննադատ Կարեն Ստեփանյանը Գուրգեն Մահարի Գնացքն առաջ է սուրում
website by Sargssyan