USD
EUR
RUB

Պատմություններ, որ մեզ հետ չեն կատարվի

 

Պատմություններ, որ մեզ հետ չեն կատարվել,
ինչպես օտար դռան հետեւից լսվող ծանոթ երաժշտություն,
ինչպես թույլ լույս՝ դիմացի շենքի բնակարանում, ուր չես եղել երբեք,
ինչպես գիշերային հազը հարեւանի, ում չես տեսել հազար տարի.
ով կմեռնի շուտով,
ինչպես քամի, որի ձայնը լսում ես, իսկ իրեն չես զգում
փակ պատուհանի հետեւից,
ինչպես արեւը գունավոր թղթերից պատրաստված՝
մանկապարտեզի պատուհանին կպցված,
ինչպես տունը, որ քոնն էր մի օր, բայց վաճառել ես վաղուց,
ինչպես ժամացույց առանց սլաքների՝
կրունկի տակ պատահաբար փշրած։

Պատմություններ, որ մեզ հետ չեն կատարվում,
ինչպես գնացքի ուղեւոր, ում հետ զրուցեցիր մի օր՝
անկեղծորեն պատմելով կյանքդ,
քանի որ այլեւս չեք հանդիպի,
ինչպես ծովի կողքին հոսող գետակ
մաքուր, բայց պաղ
որի ջրերում ոչ ոք չի լողացել երբեք,
ինչպես ավազ՝ մատներիդ արանքից սողացող,
ինչպես ծիածան՝ բարձր երկնքում, անհասանելի,
ինչպես ծերուկ,
որ զայրանում է իբր ու սաստում է մատով՝
ընթացքում ժպտալով բարի, կապույտ աչքերով,
ինչպես ուրախ երաժշտությունը զլած
մեռնողի տուն «թռչող» շտապօգնության մեքենա,
ինչպես վաղուց մեռած ընկերոջ նվիրած ճաքած բաժակ,
որից ջուր չես խմի եւ չես գցի նաեւ։

Պատմություններ, որ մեզ հետ չեն կատարվի,
Պաղ առավոտի նման, երբ չարթնացար,
խանութի ցուցափեղկում տեսած,
բայց երբեք չհամտեսած բալով թխվածքի պես,
ինչպես միայն լուսանկարներում տեսած կակաչներ՝
օտար քաղաքների զբոսայգիներում,
կոշիկների նման, որ գնեցիր, բայց չհագար,
թեպետ հագովդ էին,
ինչպես երազ, որում ապրեցիր մի ողջ գիշեր
որը վայելեցիր ու փորձեցիր հիշել,
բայց մոռացար՝ արթնանալուց անմիջապես առաջ,
ինչպես վաղուց մոռացված օծանելիքի բույր,
որ զգացիր հարազատ հայացքով անծանոթի հագուստից,
երբ արագ քայլերով անցավ կողքովդ՝ առանց քեզ նայելու,
ինչպես ուրիշի գրած բանաստեղծություն,
որ անգիր ես արել հազար տարի առաջ ու մոռացել.
Իսկ հիմա եկել ու փռվել է առջեւդ դրած սպիտակ թղթին,
Որի վրա քո՛ պատմությունը պիտի գրեիր..

Ռուզան ԱԶԻԶՅԱՆ

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
website by Sargssyan