USD
EUR
RUB

Ստեփանակերտը կունենա եկեղեցի, որն իր ձևով կհիշեցնի միաժամանակ Զվարթնոցի ու Հռիփսինեի տաճարները

 

2006 թվականից մեկնարկած Ստեփանակերտի Աստվածամոր սբ. Հովանի տաճարի շինարարությունը գտնվում է ավարտական փուլում: 12 տարի տևող շինարարական աշխատանքները նախատեսվում է ավարտել այս տարվա աշնանը, իսկ եկեղեցու օծումը նախատեսված է հոկտեմբերի 1-ին: Այժմ շինաշխատանքները շարունակվում են եկեղեցու գմբեթի և զանգակատան տանիքի կառուցման վրա: Եկեղեցին ունենալու է 35 մետր բարձրություն:

Aravot.am-ի հետ զրույցում Արցախի թեմի առաջնորդ Պարգև արքեպիսկոպոս Մարտիրոսյանը ասաց, որ եկեղեցու կառուցման համար բացի խոշոր նվիրատուներից, իր մասնակցությունն է ունենում նաև ժողովուրդը. «Նվիրատվություն են կատարում խոշոր բարերարներից մինչև թոշակառու տատիկներ, արցախցիներ և ոչ արցախցիներ. մի տեսակ համաժողովրդական է»:

Նրա խոսքով եկեղեցին իր ճարտարապետական ոճով հիշեցնում է Զվարթնոցի տաճարը, մի քիչ էլ Հռիփսիմե եկեղեցին` կարծես թե լինելով երկուսի ձուլումը:

Արքեպիսկոպոս Մարտիրոսյանը նշեց, որ Ստեփանակերտը ունեցել է ավելի վաղ ժամանակներում կառուցված եկեղեցի. «Ներկայիս դրամատիկական թատրոնի մուտքի մասում նախկինում եղել է Սբ. Գևորգ եկեղեցին, որին կից եղել է նաև երկդասյա հոգևոր դպրոց: Սակայն 1936 թվականին քանդվել է և կառուցվել ներկայիս թատրոնի շենքը»:

Վերջում նորից անդրադառնալով եկեղեցու կառուցմանը` նա նաև պատմեց մի դեպք, որում ըստ իրեն Աստծո նախախնամություն կա: «Ինչն է հետաքրքիր, երբ նախկին նախագահ Արկադի Ղուկասյանի հետ եկել էինք եկեղեցու կառուցման վայրը որոշելու, այդ պահին տարածքում երկու տարեց մարդիկ կային` շուրջ 90 տարեկան: Հետաքրքվեցին, թե ինչ ենք անում: Ստանալով մեր պատասխանը` նրանցից մեկը մի պահ խորհեց ու ասաց, որ իր տատիկը պատմում էր` այդտեղ փոքրիկ բազիլիկ Աստվածածին եկեղեցի է եղել (այժմ եկեղեցու հյուսիս արևմտյան մասում): Իսկ մենք այդ մասին չգիտեինք: Աստծո նախախնամությամբ ընտրեցինք նույն տեղը և նորից Աստվածածին ենք կառուցում»,- պատմեց Արցախի թեմի առաջնորդը:

Դավիթ ԱԲԱՂՅԱՆ

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
website by Sargssyan