USD
EUR
RUB

Պահանջ. Դասական երաժշտությունը մոդայիկ պետք է լինի երիտասարդների շրջանում

 

«Այնպես անել, որ դասական երաժշտությունը լսելի, մոդայիկ լինի հատկապես երիտասարդների լայն շրջանում, իսկ նրա համերգների հանդիսատեսի թիվը կրկնապատկվի»: Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի տնօրենության հետ հանդիպմանը նման պահանջ է դրել մշակույթի նախարար Արմեն Ամիրյանը: Այս մասին տեղեկացնում է Panorama.am-ը։

Նախարարության ֆեյսբուքյան էջի փոխանցմամբ, նա նույնիսկ խոստացել է. «Ամենաբարդ ընկալվող դասական երաժշտության համերգը տվեք ինձ, և ես ամենաշատ տոմսերը կվաճառեմ»։

Փոխտնօրեն և գլխավոր պրոդյուսեր Արման Պադարյանը հանձնարարություն է ստացել գովազդային արշավի յուրօրինակ առաջարկներով ծրագիր կազմել, որը կքննարկեն միասին։ Նախարարն օրինակ առաջարկել է մետրոյի շարժասանդուղքների վերևում պրոեկցիոն պատկերներով և երաժշտությամբ գովազդային նյութեր, Ֆիլհարմոնիկը խորհրդանշող պատկերներով հուշանվերների արտադրություն, փողոցային էկրան-վահանակներին գովազդի տեղադրում (շուտով գովազդային 3 մեծ էկրան կտեղադրվի նաև ֆիլհարմոնիայի մեծ դահլիճի շենքի արտաքին հատվածում), կինոդահլիճներում ֆիլմերի ցուցադրությունից առաջ գովազդային հոլովակների ներկայացում և այլն։

Նվագախումբը 2017 թվականին պետբյուջեից ստացել է մոտ 340 միլիոն դրամ, իսկ փաստացի եկամուտ՝ մոտ 114 մլն դրամ (2016 թվականի համեմատ եկամտային ցուցանիշը գերակատարել է 11, 2 տոկոսով)։

«Շատ տեղին կլիներ, եթե հաջորդ տարի ձեր հաշվետվությանը ոչ թե ֆինանսական ցուցանիշների մասին խոսեինք, այլ միայն՝ հանդիսատեսի թվի։ Դրանից լավ վկայություն, թե ինչ վիճակում են ֆինանսական ցուցանիշները, չի կարող լինել,- ասել է Ամիրյանը:

Նա մանրամասնել է՝ չի հորդորում շեղվել բարձրակարգ դասական երաժշտության ծրագրերից, այլ որ պետք է կարողանալ վաճառել դա, այդպիսով ավելի շատ մարդկանց հաղորդակից դարձնել դասական երաժշտությանը. «Ուսումնասիրե′ք, թե աշխարհում ինչ մեթոդներով են «փիար» անում, և տեղայնացրեք մեր ժողովրդի մտածելակերպով։ Մենք էլ կօգնենք»։

Մշակույթի նախարարության պահանջն է, որ այսուհետ համերգային և թատերական պետական դահլիճներում հրավիրատոմսերով մուտքը չգերազանցի դահլիճի տեղերի 25 տոկոսը։

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
website by Sargssyan