USD
EUR
RUB

Պահանջ. Դասական երաժշտությունը մոդայիկ պետք է լինի երիտասարդների շրջանում

 
 

«Այնպես անել, որ դասական երաժշտությունը լսելի, մոդայիկ լինի հատկապես երիտասարդների լայն շրջանում, իսկ նրա համերգների հանդիսատեսի թիվը կրկնապատկվի»: Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի տնօրենության հետ հանդիպմանը նման պահանջ է դրել մշակույթի նախարար Արմեն Ամիրյանը: Այս մասին տեղեկացնում է Panorama.am-ը։

Նախարարության ֆեյսբուքյան էջի փոխանցմամբ, նա նույնիսկ խոստացել է. «Ամենաբարդ ընկալվող դասական երաժշտության համերգը տվեք ինձ, և ես ամենաշատ տոմսերը կվաճառեմ»։

Փոխտնօրեն և գլխավոր պրոդյուսեր Արման Պադարյանը հանձնարարություն է ստացել գովազդային արշավի յուրօրինակ առաջարկներով ծրագիր կազմել, որը կքննարկեն միասին։ Նախարարն օրինակ առաջարկել է մետրոյի շարժասանդուղքների վերևում պրոեկցիոն պատկերներով և երաժշտությամբ գովազդային նյութեր, Ֆիլհարմոնիկը խորհրդանշող պատկերներով հուշանվերների արտադրություն, փողոցային էկրան-վահանակներին գովազդի տեղադրում (շուտով գովազդային 3 մեծ էկրան կտեղադրվի նաև ֆիլհարմոնիայի մեծ դահլիճի շենքի արտաքին հատվածում), կինոդահլիճներում ֆիլմերի ցուցադրությունից առաջ գովազդային հոլովակների ներկայացում և այլն։

Նվագախումբը 2017 թվականին պետբյուջեից ստացել է մոտ 340 միլիոն դրամ, իսկ փաստացի եկամուտ՝ մոտ 114 մլն դրամ (2016 թվականի համեմատ եկամտային ցուցանիշը գերակատարել է 11, 2 տոկոսով)։

«Շատ տեղին կլիներ, եթե հաջորդ տարի ձեր հաշվետվությանը ոչ թե ֆինանսական ցուցանիշների մասին խոսեինք, այլ միայն՝ հանդիսատեսի թվի։ Դրանից լավ վկայություն, թե ինչ վիճակում են ֆինանսական ցուցանիշները, չի կարող լինել,- ասել է Ամիրյանը:

Նա մանրամասնել է՝ չի հորդորում շեղվել բարձրակարգ դասական երաժշտության ծրագրերից, այլ որ պետք է կարողանալ վաճառել դա, այդպիսով ավելի շատ մարդկանց հաղորդակից դարձնել դասական երաժշտությանը. «Ուսումնասիրե′ք, թե աշխարհում ինչ մեթոդներով են «փիար» անում, և տեղայնացրեք մեր ժողովրդի մտածելակերպով։ Մենք էլ կօգնենք»։

Մշակույթի նախարարության պահանջն է, որ այսուհետ համերգային և թատերական պետական դահլիճներում հրավիրատոմսերով մուտքը չգերազանցի դահլիճի տեղերի 25 տոկոսը։

Լրահոս
Չար մշակների առակը (Մատթ. 21:33-41; Մարկ. 12 1-9; Ղուկ. 20:9-16) Սրտի խորքից խոսք քեզ հետ Հայաստանում Եվրոպական ժառանգության օրերի այս տարվա խորագիրն է «Կիսվելու արվեստը» Վահան Տերյան․ Բանաստեղծություններ... Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը նոր համերգաշրջանի մեկնարկը տալիս է նոր կարգավիճակում Մեկնարկում է «Թատերական Լոռի» 24-րդ միջազգային թատերական փառատոնը Խաչքարի օրհնություն և օծում Նորվեգիայի Կրագերո քաղաքում Երևանում և Գյումրիում կներկայացվի «Սասունցիների պարը» բալետը Օր` առանց սահմանի Եկո՜ւր, տաղտկալից կյանքըս խաղաղե Մի հուսահատվեք երբ ձեր ցանկությունները չեն կատարվում Սուրբ Աթանաս Մեծ Առաջին անգամ հանրայնացվում է Մարինա Սպենդիարովայի արխիվը ՀՀ անկախության 27-րդ տարեդարձին նվիրված պաշտոնական ընդունելություն Թբիլիսիում Չինաստանը կօգնի Սիրիային վերականգնել մշակութային ժառանգության օբյեկտները Ազգ փառապանծ Հայրենի հող Երկիր հայրենի ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ ՈՒՂԵՐՁԸ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԻ ԱՌԻԹՈՎ Բանտում ստեղծագործողի ուսուցիչները ներկա են եղել նրա ցուցահանդեսի «Տմբլաչի Խեչանը»՝ արցախյան բարբառով «Շողակն» անսամբլ. Տիկ զարկեմ Տոնական համերգ «Զվարթնոցում» Մայրիկիս «Պար առանց սահմանների» ծրագրի զարգացման հետագա ուղիները Աղքատ Ղազարոսի առակը (Ղուկ. 16:19-31) Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբի առաջիկա համերգի տոմսերը գրեթե սպառված են Նյու Յորքի «Մետրոպոլիտեն» թանգարանում կբացվի «Հայաստան» (Armenia!) ցուցահանդեսը Տիգրան Համասյանը «Գյումրիի համար» ալբոմից երգեր կկատարի Երևանում Ս. ԱՐԻՍՏԱԿԵՍ Ա ՊԱՐԹԵՎ Ավետիք Իսահակյան․ Այդ ոչինչը ես եմ Կորուստներդ խլող չկա Չալոն Հաճախ շրջագայող հայ լուսանկարիչը «հյուրախաղերի» է մեկնում այն երկիր, որը գնահատում է լուսանկարչական արվեստը Մեծամորում հայտնաբերվել է մ.թ. II-III դարերով թվագրվող տղամարդու թաղում Սերգեյ Սմբատյանը Հռոմում կղեկավարի համերգ՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Տիգրան Հեքեքյանը ահազանգում է` հերթական հուշարձան շենքը հատուկ խարխլել են Մահացել է գրականագետ և քննադատ Կարեն Ստեփանյանը Գուրգեն Մահարի Գնացքն առաջ է սուրում
website by Sargssyan