USD
EUR
RUB

Չարենցի անտիպ ժառանգություն դեռևս կա. գրականագետ

 

«Ուրախալի է, որ Չարեցի շուրջ հետաքրքրությունը վերջին 20-30 տարում շատ մեծացել է»,- մարտի 13-ին՝ Եղիշե Չարենցի ծննդյան օրվան ընդառաջ, այսօր կազմակերպված մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասաց գրականագետ Դավիթ Գասպարյանը:

Գրականագետի խոսքով՝ Չարենցը մեզ այս վերջին տարիներին ներկայացավ իր կենսագրության ու ստեղծագործության փակ էջերով. «Բազմաթիվ փակ էջեր բացահայտվեցին: Միայն վերջին տասնամյակների ընթացքում անտիպների 3 գիրք է տպագրվել՝ «Անտիպ և չհավաքված երկեր» ժողովածուն, «Նորահայտ էջեր» ժողովածուն, որն ընդգրկում էր շուրջ 350 անտիպ ստեղծագործություն, և նախորդ տարի տպագրվեց «Գիրք մնացորդացը», որտեղ բացի պոեմներից ու բանաստեղծություններից՝ նաև կենսագրական էջեր ու փաստաթղթեր կան»։

Նա շեշտեց, թե կան մարդիկ, ովքեր ասում են՝ ու՞մ են պետք այդ անտիպները, սակայն, Գասպարյանի խոսքով, այդպես ասողները մոլորյալներ են. «Ռուսը Մայակավսկուց, Եսենինից եթե անգամ մի անտիպ էջ էլ գտնի, աշխարհով մեկ զրնգացնում է: Մենք տպագրում ենք, ներկայացնում ենք, բայց դրա հետ մեկտեղ ինչ-որ նսեմացնող ու փչացնող բան էլ է արվում»:

Դավիթ Գասպարյանի կարծիքով՝ ինչ որ պահպանվել, տպագրվել է, քիչ չէ, բայց դեռևս ամբողջը չէ:

«Չարենցի անտիպ ժառանգություն դեռևս կա, այդ ժառանգությունը ոսկու գին ունի: Կան գործեր, որտեղ հիշվում են Չարենցի այլ գործերը, որոնք չկան, տպագրված չեն: Այդ անտիպները պահպանվել են ժառանգների մոտ: Այդ անտիպների մեջ թե մաքրագրություններ, թե սևագրություններ կան, որոնք պետք է լավ ուսումնասիրել, ճիշտ դասակարգել գլխավորն ու հարակիցները»,- հավելեց գրականագետը՝ նշելով, որ անտիպները հիմնականում ընդգրկում են Եղիշե Չարենցի կյանքի վերջին ժամանակաշրջանը:

Սկզբնաղբյուր՝ Panorama.am:

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
website by Sargssyan