USD
EUR
RUB

Պահքի ընթացքում ուրախության մասին

 
 

Այսօր ուզում եմ Ձեզ հետ խոսել ուրախության մասին: «Ի՞նչ ուրախության մասին,- կարող եք հարցնել Դուք,- չէ՞ որ հիմա պահքի շրջան է, որը սուգ է, տխրություն մեղքերի համար»: Բայց հոգևոր իրողության մեջ մեղքերի համար սուգը չի կարող լինել առանց հոգևոր ուրախության:

Դա այն ուրախությունը չէ, որի համար պետք է մի երկար ժամանակ անցնի, հետո նոր զգանք, այն ուրախությունը չէ, որի համար պետք է մի նշանակալի ճանապարհ անցնենք, հետո նոր այն հայտնվի մեզ: Այլ դա այն ուրախությունն է, որը ծնվում է միևնույն ժամանակ, երբ ծագում է մեղքերի համար սուգը:

Մեղքերով ծանրաբեռնված լինել նշանակում է, պատկերավոր ձևով, մեղքերով շղթայված լինել: Եվ երբ որ իրական կյանքում էլ մարդն ազատվում է շղթաներից, ապա այդ ազատվելու պահին արդեն ուրախություն է զգում: Ուրեմն, հոգևոր կյանքում մեղքերի համար սուգը անբաժան է հոգևոր ուրախությունից, ինչպես որ մեր մարմնավոր կյանքում էլ իրարից անբաժան են շունչը և արտաշունչը:

Բայց մեր եկեղեցիներում մենք տեսնում ենք հավատացյալների, որոնց դեմքներին դրոշմված է սուգը, վիշտը, տխրությունը, և նրանք այդպես են ներկայանում եկեղեցի ոչ միայն պահքի ընթացքում, այլև տարվա մնացած այլ օրերին: Այդպիսի մարդկանց նայելիս հասկանում ես, որ մենք իրապես ցեղասպանություն վերապրած, պատմության դառը փորձությունները ճաշակած ժողովուրդ ենք:

Բայց որպես քրիստոնյաներ՝ մեզանից պետք է ճառագի, մեզանով պետք է արտահայտվի ոչ թե սուգը, վիշտը, տխրությունը, այլ՝ հոգևոր ուրախությունը և մխիթարությունը: Որովհետև չէ՞ որ մեր Տերը՝ Հիսուս Քրիստոս, ասաց՝ Երանի սգավորներին, և այդտեղ վերջակետ չդրեց, այլ շարունակեց նախադասությունը ավելացնելով՝ որովհետև նրանք պիտի մխիթարվեն (Մատթ. 5.4):

Ուրեմն, մենք էլ մեր հոգևոր կյանքում չպիտի քայլենք մինչև սգավորությունը և այդտեղ դադար տանք, այլ պետք է քայլն առաջ դնենք ու շարունակենք մինչև նախադասության մնացյալ մասը, որը հայտարարում է՝ որովհետև նրանք պիտի մխիթարվեն:

Պողոս առաքյալն ասում է. «Միշտ ուրա՛խ եղեք» (Ա Թեսաղ. 5.16): Չի ասում՝ ուրախ եղեք, երբ որ պահքը վերջանա, ուրախ եղեք, երբ որ Զատիկը գա, ուրախ եղեք, երբ որ հարսանիք լինի, այլ ասում է՝ միշտ ուրախ եղեք: Եվ այդ միշտը նշանակում է նաև պահքի շրջանը, իհարկե, խոսքը նախ և առաջ հոգևոր ուրախության մասին է:

Սկզբնաղբյուր՝ christianity4all.com։

Լրահոս
Արթիկում որմնանկար է հայտնաբերվել Ես Հայաստան, ես քարե․․․ Ամեն. Հայր Սուրբ. Ֆեդերիկո Մոնդելչի Մահվան տեսիլ Դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ Ֆորշ․ Կառապան Սերգեյ Սմբատյանը ներկայացրեց Սիմֆոնիկ նվագախմբի առաջիկա ծրագրերը Մոսկվայում հոսպիտալացվել է Արմեն Ջիգարխանյանը. նրա վիճակը միջին ծանր է Երկու տների առակը «Գուցե գլխումս մի երկ ծագի, որտեղ իր տեղը կունենա հայկական մեղեդին» Վերականգնումից հետո բացվել է Տաթևի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Պետրոս Դուրյան․ «Դրժել» Ունենալու ենք հիանալի հյուրեր. «Ռեանիմանիայի» տնօրեն Ստրասբուրգի Մայր տաճարում ելույթ ունեցավ «Նաղաշ» համույթը Զար զընգը, Կոմիտաս վարդապետ Տասը կույսերի առակը Պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի այս տարվա համերգաշրջանը կառանձնանա «Մայքլ Ջեքսոն» նախագծով Հայաստանի վարպետները ներկայացրին ձեռագործ իրեր Պողոս Ադրիանապոլսեցի՝ «Խրատի թանգարան» Արցունքներս Պարապություն «Առաւօտ լուսոյ»․ «Գեղարդ» երգչախումբ Հովհաննես Բադալյան․ «Գարեգին Նժդեհ» «Չախու» Ռաֆայել Պատկանյան.«Արաքսի արտասուքը» «Սպարտակը» կցուցադրվի Աթենքի հնագույն ամֆիթատրոնում Համերգ՝ նվիրված «Նեմեսիս» գործողության մասնակիցներին Նիկոլա Ազնավուր. Իմ հայրը գերմարդ էր Հայաստանյան պրեմիերա՝ Յուրի Բաշմետի և «Մոսկվայի մենակատարներ»-ի համերգին Մոնթե Մելքոնյան Տէր ողորմեա. Հայր Աղան Երնջակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանին Ո՞ւր Մնաց Օրօր Մանրադիտակային քանդակների հեղինակների աշխատանքները՝ կողք-կողքի Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի ժամանակավոր ցուցադրությունների սրահում բացվեց նոր երկու ցուցադրություն՝ «Ապրելու կամքը և փրկելու առաքելությունը» և «Գրիգոր Ճօլօլեան. Փարիզի հայ լուսանկարիչը» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ նորաօծ եկեղեցականների հետ Ալեքսանդր Կոտի «Սպիտակ» ֆիլմը Հայաստանի կողմից ներկայացվել է «Օսկար»-ի Թուրք լրագրող. «Ինչու՞ չկա Կոմիտասի հուշարձանը իր ծննդավայր Քյութահյայում. նրա համար, որ հա՞յ է». Էրմենիհաբեր
website by Sargssyan