USD
EUR
RUB

Ավագ երեքշաբթի․ հիշատակություն տասը կույսերի

 
 

Կույսերի մասին ավետարանական առակում (Մատթ. 1-13) հինգը կույսերը կոչվում են հիմարներ, մերժվում են Քրիստոսի կողմից և չեն կարողանում մտնել Երկնքի արքայություն: Բայց ո՞րն էր արդյոք պատճառը. չէ՞ որ բոլորն էլ կույսեր էին, բոլորն էլ մեծ ճգնությամբ պահել էին այդ մեծ առաքինությունը:

Հիմար կույսերը չկարողացան վառ պահել իրենց լապտերները: Լապտերը երեք բաներով է վառվում` լույս կամ կրակ, ձեթ և պատրույգ: Եթե սրանցից մեկը պակասի, ապա լապտերը կհանգչի: Լույսը կուսության առաքինությունն է, ձեթը` մարդասիրությունը և ողորմությունը, իսկ պատրույգը` ճշմարիտ դիտավորությունը: Հիմար կույսերը նրանք են, ովքեր առաքինություն ունենալով հանդերձ չեն աշխատում Երկնքի արքայությանն արժանանալու նպատակով աստվածային կամքի իրագործման համար և չունեն բավականաչափ ողորմության ու մարդասիրության գործեր։

Ստեփանոս Սյունեցու մեկնությամբ՝ առակում հիշվող փեսայի գալը կեսգիշերին և գալուստն ազդարարող ձայնը խորհրդանշում են Քրիստոսի Երկրորդ գալստյան մասին հրեշտակների ավետումը և ընդհանրական հարությունը: Այսպիսին է նաև Հովհան Ոսկեբերանի բացատրությունը, որտեղից էլ նա եզրակացնում է, որ ընդհանրական հարությունը լինելու է գիշերը: Ոսկեբերանն ասում է, որ յուղը վաճառողները աղքատներն են, դրա համար էլ մեզանից չպետք է վանենք աղքատներին, այլ ողորմություն անելով, փոխաբերական իմաստով նրանցից ձեթ առնելով հնարավորություն կունենանք վառ պահելու մեր ճրագները և մտնելու Երկնքի արքայություն:

Այս առակը տեղիք է տվել կաթոլիկների և բողոքականների միջև հայտնի վեճերի, թե ինչ պետք է հասկանալ ձեթի իմաստի տակ: Բողոքականները, իհարկե, հասկանում էին միայն հավատը, իսկ կաթոլիկները` բարի գործերը: Սակայն իրականում երկուսն էլ հավասարապես կարևոր են կատարելության և փրկության հասնելու համար:

Ստեփանոս Սյունեցին անդրադառնում է առակի խորհրդանշական իմաստներին և ասում է, որ տասը կույսերը մեր տասը զգայություններն են` հինգը հոգևոր և հինգը մարմնավոր, որոնք են մարմնավոր և հոգևոր տեսանելիքը, լսելիքը, հոտոտելիքը, ճաշակելիքը և շոշափելիքը: «Ով հոգու զգայություններով ծառայեցնում է մարմնական զգայությունները, ըստ խոսքի` «Տասնալար նվագարանով սաղմոս պիտի երգեմ քեզ» (Սաղմ. 143. 9), այնպիսին իմաստուն է, քանի որ հինգ իմաստուն զգայարաններով առաջնորդվեց, իսկ ով միայն մարմնավոր զգայություններով է առաջնորդվում, այնպիսի մեկը հիմար է»,- ասում է Սյունեցին:

Սկզբնաղբյուր՝ christianity4all.com։

Լրահոս
Էդգար Հակոբյան․ Ծիծեռնակ Բոլոր ծառերը խարշափում են Ինչպես ճապոնացի վարպետի ֆիլմը Կաննից Երեւան հասավ Ի հիշատակ Նոբելյան մրցանակի դափնեկիր Մանդելայի Ամեն Հայր Սուրբ Հետհամագումարյան մտորումներ Հանիր մատանիդ․․․ «Պաշտոնապես հայտարարում ենք` Գևորգ Յազիչյանը որևէ ծառայություն չի մատուցել Մայր Աթոռին հրատարակչական ոլորտում» պարզաբանում Շենքերի արժեքը նրանց նախնական ստեղծագործության ամբողջականության մեջ է. Ճարտարապետ Նոր նշանակումներ Կամերային նվագախումբն ու երգչախումբը հանդես կգան համատեղ համերգով Պերճ Զեյթունցյանի 80-ամյակն է Ալ Այլուղս Պատմի՛ր նրա մասին «Եթե ԱԱԾ-ն Նարեկ Սարգսյանից բացի մյուսների տներն էլ մտնի, այնքան գողացված նկար կգտնի, որ կարող է մի մեծ պատկերասրահ լցվի»․Սամվել Գալստյան Ուր ես, մայր իմ Կիկաբիձեն 80-ամյակը կնշի Բաթումիում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը Արամ Մանուկյանի արձանի բացմանը Միսակ Խոստիկյան. «Ամենայն հայոց» ոճով խոսակցությունները ոչնչի չեն տանում» Ջորջ Քլունին ամենաբարձր վարձատրվող դերասանն է Հանդիպում Երևանի թ.135 դպրոցի աշակերտների հետ Լիլիթ Մակունցը` հեղափոխությունը թանգարան «տեղափոխելու» մասին Մեր կառույցներն որևէ առնչություն չունեն պետական բյուջեի հետ. Կարեն Աղամյան Կոտրվել էր իմ ֆեյսբուքյան էջը և ստոր գրառում տեղադրվել. Տեր Վահրամ քահանա Մելիքյան Այս անբարտավան գործողությունները ուղղված են ոչ թե կաթողիկոսի, այլ Առաքելական եկեղեցու դեմ. Լարիսա Ալավերդյան «Հին Խնձորեսկ» ներդրումային ծրագրի տնօրինությանը նախազգուշացվել է Ի՞նչ տարբերություն… Բրիտանիայում գտել են Կուբրիկի սցենարը, որը 60 տարի համարվում է կորած Հին ուրվականները Գուլո Հասմիկ Պապյան. «Ուրախ եմ վերադառնալ Մոնտե Կառլոյի օպերային թատրոն» «Ոսկե ծիրան» Երևանի 15-րդ միջազգային կինոփառատոնի հաղթողները Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ Եգիպտոսի և ԱՄՆ Հայոց Արևմտյան թեմերի ուխտավորների հետ Սուրբ Մեսրոպ Մենավոր ծառ Աղուեսական Վանիչկա Տխուր երեխա Ձյուն Ես եմ
website by Sargssyan