USD
EUR
RUB

Ավագ երեքշաբթի․ հիշատակություն տասը կույսերի

 

Կույսերի մասին ավետարանական առակում (Մատթ. 1-13) հինգը կույսերը կոչվում են հիմարներ, մերժվում են Քրիստոսի կողմից և չեն կարողանում մտնել Երկնքի արքայություն: Բայց ո՞րն էր արդյոք պատճառը. չէ՞ որ բոլորն էլ կույսեր էին, բոլորն էլ մեծ ճգնությամբ պահել էին այդ մեծ առաքինությունը:

Հիմար կույսերը չկարողացան վառ պահել իրենց լապտերները: Լապտերը երեք բաներով է վառվում` լույս կամ կրակ, ձեթ և պատրույգ: Եթե սրանցից մեկը պակասի, ապա լապտերը կհանգչի: Լույսը կուսության առաքինությունն է, ձեթը` մարդասիրությունը և ողորմությունը, իսկ պատրույգը` ճշմարիտ դիտավորությունը: Հիմար կույսերը նրանք են, ովքեր առաքինություն ունենալով հանդերձ չեն աշխատում Երկնքի արքայությանն արժանանալու նպատակով աստվածային կամքի իրագործման համար և չունեն բավականաչափ ողորմության ու մարդասիրության գործեր։

Ստեփանոս Սյունեցու մեկնությամբ՝ առակում հիշվող փեսայի գալը կեսգիշերին և գալուստն ազդարարող ձայնը խորհրդանշում են Քրիստոսի Երկրորդ գալստյան մասին հրեշտակների ավետումը և ընդհանրական հարությունը: Այսպիսին է նաև Հովհան Ոսկեբերանի բացատրությունը, որտեղից էլ նա եզրակացնում է, որ ընդհանրական հարությունը լինելու է գիշերը: Ոսկեբերանն ասում է, որ յուղը վաճառողները աղքատներն են, դրա համար էլ մեզանից չպետք է վանենք աղքատներին, այլ ողորմություն անելով, փոխաբերական իմաստով նրանցից ձեթ առնելով հնարավորություն կունենանք վառ պահելու մեր ճրագները և մտնելու Երկնքի արքայություն:

Այս առակը տեղիք է տվել կաթոլիկների և բողոքականների միջև հայտնի վեճերի, թե ինչ պետք է հասկանալ ձեթի իմաստի տակ: Բողոքականները, իհարկե, հասկանում էին միայն հավատը, իսկ կաթոլիկները` բարի գործերը: Սակայն իրականում երկուսն էլ հավասարապես կարևոր են կատարելության և փրկության հասնելու համար:

Ստեփանոս Սյունեցին անդրադառնում է առակի խորհրդանշական իմաստներին և ասում է, որ տասը կույսերը մեր տասը զգայություններն են` հինգը հոգևոր և հինգը մարմնավոր, որոնք են մարմնավոր և հոգևոր տեսանելիքը, լսելիքը, հոտոտելիքը, ճաշակելիքը և շոշափելիքը: «Ով հոգու զգայություններով ծառայեցնում է մարմնական զգայությունները, ըստ խոսքի` «Տասնալար նվագարանով սաղմոս պիտի երգեմ քեզ» (Սաղմ. 143. 9), այնպիսին իմաստուն է, քանի որ հինգ իմաստուն զգայարաններով առաջնորդվեց, իսկ ով միայն մարմնավոր զգայություններով է առաջնորդվում, այնպիսի մեկը հիմար է»,- ասում է Սյունեցին:

Սկզբնաղբյուր՝ christianity4all.com։

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan