USD
EUR
RUB

Ինչու է աղմկում գետը

 

«Ինչու է աղմկում գետը», 1959 թվականին՝ «Հայֆիլմ» կինոստուդիայում նկարահանված, հայկական սև-սպիտակ ֆիլմ։

Սյուժե

Սահմանեմերձ գյուղի բնակիչ Աթանես Ղամբարյանը Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի տարիներին գերի է ընկել ու հայտնվել սահմանի մյուս կողմում՝ Թուրքիայում։ Նա երազում է վերադառնալ հայրենիք, որ Արաքս գետի մյուս ափին է։ Սահմանապահ Արմենը, որ սիրահարված է Ղամբարյանի դստերը՝ Սեդային, տեսնում է գետի մյուս ափին գտնվող Ղամբարյանին ու ճանաչում։ Ղամբարյանը գետն է նետվում, որ փրկի խեղդվող Փիրուզային, ու հայտնվում է մյուս ափին՝ հայրենիքում։

Դերերում

Ղամբարյան - Հրաչյա Ներսիսյան

Բուռնազյան - Ավետ Ավետիսյան

Մանուկյան - Ֆրունզե Դովլաթյան

Սեդա - Լիլյա Հովհաննիսյան

Սամոխին - Նիկոլայ Կազակով

Սուրեն - Լևոն Թուխիկյան

Պայծառ - Վերջալույս Միրիջանյան

Աշխեն - Ամալյա Արազյան

Դարբինյան - Դավիթ Մալյան

Սոկոլով - Խորեն Աբրահամյան

Արսեն - Լև Լոբով

Բիգիլդեև - Սայֆուլո Ջուրաբաև

Անդրեև - Օլեգ Գերասիմով

Օտարերկրյա սահմանապահային կոմիսար - Ազեր Կուրբանով

Փիրուզա - Անաիդա Ադամյան

Խաչատուր - Մհեր Մկրտչյան

Ծերունի - Աշոտ Ներսիսյան

Ոռոգող - Լեոնիդ Չեմբարսկի

Երգ

Արաքս - տեքստի հեղինակ՝ Ա. Սաղաթելյան, երաժշտությունը՝ Արտեմի Այվազյանի, կատարում է Հասմիկ Գաբրիելյանը

Ստեղծագործական խումբ

Սց.հեղ. Մ.Օվչիննիկով, բեմ.ռեժ. Գ.Մելիք-Ավագյան, բեմ.օպեր. Ժ.Վարդանյան, բեմ.նկ. Ռ.Պ.Բաբայան, կոմպոզ. Ա.Այվազյան, հնչ.օպեր. Ն.Ջալալյան, ռեժ. Ե.Ծատուրյան, 2-րդ օպեր. Պ.Գալստյան, զգ.նկ. Ա.Սարգսյան, նկ.դիմ. Խ.Զահալյան, համակց.նկ.` Գ.Առաքելյան, մոնտ. Գ.Մելիքսեթյան, երգերի տեքստի հեղինակ` Վ.(Յու.)Բալասան, խմբ. Լ.Ներսիսյան, տն. Ռ.Սարոյան:

Լրահոս
Մեդիալաբը ձեռնարկում է հանրային ֆինասավորման արշավ Նայեաց սիրով Ձեռագործ աշխատանքների ցուցահանդես Չարենցի տուն-թանգարանում Աննամակ ծրար․ Պարույր Սևակ Սերը և բաժանումը Ավետիք Իսահակյան․ Մայրիկ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն՝ Սուրբ Սոֆիա տաճարի կարգավիճակի փոփոխության Էրդողանի մտադրության մասին Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Հայկական Բարեգործական Ընդհանուր Միության նախագահին «Հայտնի չէ՝ եկեղեցիների վերականգնումը օգու՞տ է բերում որմնանկարներին, թե՞ վնաս» Արվեստի վերածված սուրճն ու կակաոն Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով
website by Sargssyan