USD
EUR
RUB

Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը հանդես եկավ մեծահամբավ դիրիժոր Դմիտրի Սիտկովեցկու ղեկավարությամբ

 
 

Մալթայի միջազգային երաժշտական փառատոնի շրջանակներում ապրիլի 19-ին Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի լարային կազմը հանդես է եկել հանրահայտ դաշնակահարուհի Ջուլյա Զիլբերքվիթի հետ։ Համերգը ղեկավարել է մեծահամբավ դիրիժոր Դմիտրի Սիտկովեցկին՝ միաժամանակ հանդես գալով որպես ջութակահար։ Երաժիշտները ունկնդիրներին մատուցեցին շատ հետաքրքիր ծրագիր՝ «Concerto Extravaganza» խորագրով։ Երեկոյի ընթացքում հնչեցին՝ հատված Օտորինո Ռեսպիգիի սյուիտից, Ալեքսեյ Շորի՝ Ջութակի եւ լարային նվագախմբի համար «Մանհեթնի տարվա չորս եղանակները» շարքը (մենակատար՝ Դմիտրի Սիտկովեցկի, ջութակ), Անտոնինո Վիվալդի/Յոհան Սեբաստիան Բախ երկու կոնցերտ՝ Ջուլյա Զիլբերքվիթի մշակմամբ (մենակատար՝ Ջուլյա Զիլբերքվիթ) եւ Վիվալդիի հանրահայտ «Տարվա եղանակները» (մենակատար եւ դիրիժոր՝ Դմիտրի Սիտկովեցկի, ջութակ)։

Ի՞նչն է ստիպել Ջուլյա Զիլբերքվիթին փոխադրել Վիվալդիի ստեղծագործությունը. լրագրողի այս հարցին դաշնակահարուհին պատասխանեց, որ Վիվալդին գրել է բազմաթիվ կոնցերտներ նվագախմբի համար, բայց ոչ մեկը՝ ստեղնաշարային գործիքների համար։ Ուստի որոշեց փոխադրումներ կատարել դաշնամուրի համար։ Ընդ որում, սա դաշնակահարուհու առաջին փոխադրումը չէ։ Ժամանակին նա փոխադրել է նաեւ Շոստակովիչի կոնցերտներից մեկը, որի պրեմիերան տեղի է ունեցել 1996 թվականին՝ դիրիժոր Սիտկովեցկու գլխավորությամբ։

Ջուլյա Զիլբերքվիթը նշեց նաեւ, որ ուրախ է ելույթ ունենալ Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ. սա իրենց առաջին համագործակցությունը չէ։ Եվ ամեն անգամ հաճույքով է ելույթ ունենում պորֆեսիոնալ այս կոլեկտիվի հետ։

Երեկոյի ընթացքում ներկայացվեց երկու գործ՝ նվիրված տարվա եղանակներին։ Լրագրողի հարցին՝ արդյոք կա՞ աղերս այդ երկուսի միջեւ, Դմիտրի Սիտկովեցկին պատասխանեց, որ տարվա եղանակները շատ կոմպոզիտորների հուզող թեմա է, քանի որ այն արտացոլում է կյանքի ցիկլը։ Ըստ երաժշտի՝ յուրաքանչյուր կոմպոզիտոր տարվա եղանակի իր ընկալումն ու արտահայտչամիջոցն ունի։

Մամուլի հաղորդագրություն

Լրահոս
Հո՞ երթաս, մարդ Աստծո Վահագն Դավթյան․ Անկեզ մորենի Սփյուռքի նախարարության կենսական պահանջը կա. Սամվել Կարապետյան Ռոտերդամի միջազգային կինոփառատոնի «Կինոյի տաճարը» ծրագիրը նվիրվելու է Սերգեյ Փարաջանովին Երուսաղեմում նշվեց Սուրբ Ծնունդը «Օսկարի» հավակնորդները Աշոտ Ալեքսանյան․ Փորձեր և փորձություններ «Արարող ձեռքերը»՝ Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարանում 1920-ականների գերմանական կինոն՝ Երևանում Հովհաննես Թումանյան․ Սպասում Մարդիկ բարի են գիտակցաբար Կոնստանտին Օրբելյան․ «Ծրագրերը շատ են, ակնկալում ենք աջակցություն թե՛ մասնավոր հատվածից, և թե՛ մեր պետությունից» «Հայկական մշակույթի շաբաթ»՝ Կիևում «Հայ ժողովրդական հեքիաթներ» ժողովածուն ներկայացվել է ընթերցողներին Վահան Տերյան․ Բանաստեղծությունների հավաքածու Վահան Տերյան․ Սին խոսքերի մեջ «Մաշան և արջը» մուլտֆիլմը հայտնվել է Գինեսի ռեկորդների գրքում Ռիո դե Ժանեյրոն հռչակվել է 2020թ. ճարտարապետության համաշխարհային մայրաքաղաք Լևոն Խեչոյան․ Շաբաթ, կիրակի Ռազմիկ Դավոյան․ Քամիները բոլոր Հայրենասիրական բանաստեղծություններ Դեյվիդ Բոուին՝ 20-րդ դարի մեծագույն էստրադային արտիստ Մկրտիչ Պեշիկթաշլյան. Բանաստեղծություններ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Հայաստանում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողին Տարցին թագաւորի կուսանք Պահանջում են կենտրոնացնել կինոյին տրվող պետական միջոցները այդ կառույցում. բաց նամակ «Ես չկարողացա աշխատել մարդկանց հետ, որոնք փող են տալիս ու քեզնից հիմարություններ են պահանջում» Բոլորն անխտիր ներքաշված են մի մեծ կեղծիքի մեջ Եղել են դագաղ բռնող, Ա տղամարդ, Բ տղամարդ, Ճ կին «Կինն Աստծու էակ է» Հրեշտակային Ռեժիսորը` նախարարության եւ թատրոնի փոխհարաբերության մասին. «Մամա ջան, գուցե ինձ կերակրեի՞ր» Հենրիկ Էդոյան․ Բանաստեղծությունների հավաքածու Պարանոյա Հայկական արվեստն անպայման պետք է ներկայացված լինի այստեղ. Արմեն Սարգսյան Մարդ չի կարող սուրբ լինի իր խոհանոցի մեջ... «Մեր ջահելության ռաբիսն անգամ չես համեմատի այսօրվա էժանագին երաժշտության հետ» Մեկնարկում են Սիլվա Կապուտիկյանի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված միջոցառումները Գյումրու բաց երկնքի տակ գտնվող հուշարձանների պահպանության համար ոչ մի աշխատանք չի արվել. Վ. Ղուկասյան ՀՀ վարչապետի որոշմամբ ստեղծվել է Ռաֆայել Ջրբաշյանի հուղարկավորության կազմակերպման հանձնաժողով
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan