USD
EUR
RUB

Մենք ունենք ստանձնած պարտավորություններ, իրականացնում ենք դրանք. Վարդան Մկրտչյան

 
 

Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար, ՀՀ ժողովրդական արտիստ Արմեն Էլբակյանը մշակույթի նոր նախարարից ակնկալում է, որ նա հաջողությամբ կիրականացնի այն ծրագրերը, որ ունեն երիտասարդները և այն, ինչ կուզենան իրականացնել։ Այս մասին տեղեկացնում է Panorama.am-ը։

«Մենք մեր կողմից կփորձենք դրան նպաստել: Մշակութային ծրագրերը կարևոր են, եթե չկա մշակութային դիրքորոշում, երկրի դեմքը չի երևում: Թատրոններում աշխատում են նվիրյալ մարդիկ՝ առանց շահախնդրության, ցածր աշխատավարձ են ստանում։ Իսկ ինչպե՞ս պիտի գնահատվի դերասանի աշխատանքը. դա պիտի երևա նաև ֆինանսներից, այս հարցերը բոլոր նախարարների առջև բարձրացրել ենք»,- ասաց նա։

Էլբակյանը նշեց, որ իրենք հակված են իրականացնել այն ծրագիրը, որով որոշել են տանել իրենց թատրոնը։ Էլբակյանն ասաց, որ երբեք չի ակնկալել, թե ինչ-որ մեկն իրեն պիտի պահի, աշխատել է, փորձել այն, ինչ մտածում է այս աշխարհի մասին, բեմից հաղորդել։

«Մեր երկիրը փոքր է, մենք շատ լավ հասկանում ենք՝ ինչի է դատապարտված Հայաստանը, ինչ հարևաններ ունի, ինչ իրավիճակ է մեր շուրջը, ու լավ հասկանում ենք, որ շատ ավելի առաջնային բաներ կան, որոնք անհրաժեշտ է իրականացնել, որ խաղաղություն լինի, մեր սահմաններն ամուր լինեն։ Այն պահից, ինչ եկել եմ, մենք ոչ մի պետպատվեր չենք ստացել, բայցի «Հարսնացուն հյուսիսից» ներկայացման համար տրված գումարից, որն ուղղակի սիմվոլիկ մի գումար էր, որովհետև նախարարությունը շահագրգռված էր, որ այդ գործը լինի՝ ձեզ հասկանալի պատճառներով»,- ասաց նա։

Թատրոնի տնօրեն Վարդան Մկրտչյանը նշեց, որ թե ինքը, թե Արմեն Էլբակյանը, իրենց տեսակով աշխատող մարդիկ են։ Նա նոր նախարարին մաղթեց դրական, կառուցողական գործունեություն։

«Մենք մեր գործն ենք անում, չենք ասում՝ գնում ենք գործի, ասում ենք՝ գնում ենք թատրոն։ Աշխատում ենք, ունենք ստանձնած պարտավորություններ, իրականացնում ենք դրանք. եթե համակարգը կօգնի մեզ, շատ ավելի արագ առաջ կգնանք, եթե չօգնի՝ մենք, միևնույն է, կշարունակենք աշխատել»,- ասաց նա։

Լրագրողների դիտարկմանը, թե թատրոնի ղեկավարության աշխատանքից դժգոհություններ կան, նշում են, օրինակ, որ երկար ժամանակ չեն թարմացվում ներկայացումների աֆիշաները։ Վարդան Մկրտչյանն ասաց՝ կնախընտրեր, որ ավելի շուտ տեղ հասնեին և արձագանք գտնեին լավ լուրերը և երևույթները, քան լուրեր, որոնք ոչ իրականությանն են համապատասխանում, ոչ էլ արժեք ունեն:

«Եթե այսօր ես ինձ թույլ տամ թերագնահատել կամ վատ բան ասել ձեր հասցեին, գոնե ձեր լրագրողական մակարդակը կամ դրա հիսուն տոկոսը պիտի ունենամ, հակառակ դեպքում դա դառնում է փողոցային խոսակցություն: Մայր թատրոնի աֆիշային և վիզուալ քաղաքականությունը փոխվեց, երբ եկա այստեղ, հրավիրեցինք քաղաքի լավագույն գրաֆիկական դիզայներներից մեկին, սկսեցինք Մեծապատիվ մուրացկաններից։ Նրա արած յուրաքանչյուր աֆիշ մեկ արվեստագետի աշխատանք է, անհնար է անմիջապես բոլոր աֆիշները փոխել, բացի այդ, մենք ունենք առաջնահերթություններ, դրանք նոր պատրաստվող ներկայացումներն են, և բնականաբար՝ դիզայները հաջորդիվ սկսեց դրանք անել, ինքն էլ նայեց ներկայացումները ու սկսեց առաջարկ անել՝ ուզում եմ, ասենք, «Մուսալեռը» անել։ Պետք չէ շահարկել, ժամանակ է պետք, չի կարելի մարդուն ճզմել, ասել՝ ամեն ինչ պետք է փոխել»,- ասաց նա:

Էլբակյանը նշեց՝ թատրոնում երկու տեսակ ռեժիսորներ են լինում, մի տեսակը նրանք են, ովքեր ռեժիսոր-հեղինակներ են, մյուսները՝ ռեժիսոր-իլյուստրատորները, այսինքն՝ ովքեր իլյուստրացնում են ստեղծագործությունը՝ ինչպես կա, բայց եթե թատրոնն ունի գեղարվեստական ղեկավար, ուրեմն՝ նրա գեղարվեստական մտածողությամբ է առաջ գնում թատրոնը։

«Ես աշխատում եմ մեծ մասամբ դերասանների հետ, որոնք իմ դպրոցը չեն ավարտել, այլ ռեժիսորի դպրոց են անցել, ուրեմն՝ ինչու՞ այն ժամանակ չէր գրվում՝ Շահվերդյանի մենաշնորհն է. իր կադրերն էին այստեղ»,- ասաց նա՝ նշելով, որ ինքը դրանից չի դժգոհում, այդ կադրերի հետ աշխատել է, աշխատավարձերը բարձրացրել։ Նա ընդգծեց՝ եթե մենաշնորհ ուզեր, աշխատանքից կհաներ բոլորին, կբերեր իր սաներին։ «Այնքան չարացած, կիսագրագետ և անդաստիարակ մարդիկ կան, եթե բոլորին սկսեմ պատասխանել՝ ու՞ր կհասնեմ»,- նշեց Էլբակյանը։

Լրահոս
Խաչատրյանի կամերային-գործիքային ստեղծագործությունների ընտրանին՝ խաչատրյանական փառատոնին Մեսրոպ Մաշտոց․ Խնայեա' ի մեղուցեալ ծառայս «Իմ սիրտը». Սարոյանի պատմվածքը կդառնա պլաստիլինե մուլտֆիլմ Կարդում է Հենրիկ Էդոյանը «Քաղաքական թեժ գործընթացների փուլում ընտանեկան խնամքից դուրս մնացած երեխաների մասին հոգ տանելը կարևոր է». «Երևան» քառյակ Հայ Մայրիկին Աղօթքը Ամենաարժանավորը Հայտնի դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Ուրարտուի արվեստը կներկայացվի Բրիտանական թանգարանում Սեն Հովհաննիսյանը` Արա Գյուլերի հետ հանդիպման ու նրա հումորի մասին Հող հայրենի Ամենասուրբ Երրորդութեանն Լևոն Խեչոյան․ Այգին «Աշխարհին ապացուցել եմ, որ ես էլ ես եմ» «Հին ու նոր Երևան»՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Սբ. Հովհան Մանդակունի․ Անասնամոլների, իգամոլների և արվամոլների մասին Ինչպես լուսանկարչության գագաթը հայտնվեց Արարատի գագաթին Պատվավոր «Օսկարի» դափնեկիրները Արթիկում որմնանկար է հայտնաբերվել Ես Հայաստան, ես քարե․․․ Ամեն. Հայր Սուրբ. Ֆեդերիկո Մոնդելչի Մահվան տեսիլ Դիրիժոր Դեբորա Վոլդմանը հանդես կգա Կամերային նվագախմբի հետ Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ Ֆորշ․ Կառապան Սերգեյ Սմբատյանը ներկայացրեց Սիմֆոնիկ նվագախմբի առաջիկա ծրագրերը Մոսկվայում հոսպիտալացվել է Արմեն Ջիգարխանյանը. նրա վիճակը միջին ծանր է Երկու տների առակը «Գուցե գլխումս մի երկ ծագի, որտեղ իր տեղը կունենա հայկական մեղեդին» Վերականգնումից հետո բացվել է Տաթևի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Պետրոս Դուրյան․ «Դրժել» Ունենալու ենք հիանալի հյուրեր. «Ռեանիմանիայի» տնօրեն Ստրասբուրգի Մայր տաճարում ելույթ ունեցավ «Նաղաշ» համույթը Զար զընգը, Կոմիտաս վարդապետ Տասը կույսերի առակը Պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի այս տարվա համերգաշրջանը կառանձնանա «Մայքլ Ջեքսոն» նախագծով Հայաստանի վարպետները ներկայացրին ձեռագործ իրեր Պողոս Ադրիանապոլսեցի՝ «Խրատի թանգարան» Արցունքներս Պարապություն
website by Sargssyan