USD
EUR
RUB

Ինչ է տվել ՀՀ նախագահի մրցանակը օպերային երիտասարդ երգիչներին

 
 

«Առավոտը» հյուրընկալել էր օպերային երգիչներ, 2009թ. ՀՀ նախագահի երիտասարդական մրցանակի արժանացած գերմանաբնակ բարիտոն Գուրգեն Բավեյանին եւ 2017թ. նույն մրցանակին արժանացած տենոր, Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի եւ բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի մեներգիչ Հովհաննես Անդրեասյանին: Գուրգեն Բավեյանը 2008թ.-ից ապրում եւ ստեղծագործում է Գերմանիայում, մինչ մեկնելը, 2005-ից գլխավոր դերերգերով հանդես է եկել Ղ. Սարյանի անվան օպերային ստուդիայում, ապա Ազգային օպերային թատրոնում:

Հանդիսատեսը նրան կմտաբերի Ալ. Հարությունյանի «Սայաթ-Նովա» (Աշուղ), Բիզեի «Կարմեն» (Մորալեզ), Տիգրանյանի «Դավիթ-Բեկ» (ռուս դեսպան) օպերաներից: Այս օրերին բարիտոնը հայրենիքում է, Համահայկական նվագախմբի ընկերակցությամբ ելույթ է ունեցել Ստեփանակերտի Վերածննդի հրապարակում եւ Ազգային օպերային թատրոնում: Հովհաննես Անդրեասյանին առաջին անգամ 2017թ. հանդիպեցինք օպերային թատրոնի բեմում, քեռի Թորոսի գլխավոր դերերգով՝ Հարո Ստեփանյանի «Սասունցի Դավիթ» օպերայում: Տենորը հիանալի մեկնաբանել է Ռեմենդադոյի դերերգը Բիզեի «Կարմենում»: Վերջերս էլ տենորը հանդես եկավ դե Գրիեի դերերգով՝ Մասսնեի «Մանոն» օպերայում:

Երկու երգիչները Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կողմից հրավիրվում են ու մասնակցում տարբեր նախագծերի, վերջինը 2017թ. Շառլ Ազնավուրին նվիրված երեկոն էր: Նրանք գլխավոր դերերգով նաեւ հանդես են եկել 2013թ. Շուշիում կայացած Անդրեյ Բաբաեւի «Արծվաբերդ» օպերայում, ընդ որում՝ Հովհաննես Անդրեասյանը դեռեւս Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի ուսանող էր: Մեզ հետ զրույցում նա տեղեկացրեց, որ այս պահին Ազգային օպերային թատրոնում իրեն վստահված է 2 դերերգ՝ Մոցարտի «Կախարդական սրինգ» օպերայում՝ Տամինոյի եւ Մոնոստատոսինը:

Գուրգեն Բավեյանը ժամանակին (2016թ.) մեզ հետ զրույցում տեղեկացրել էր, որ 2014-16թթ. Ֆրանկֆուրտի օպերային թատրոնում հանդես է եկել գլխավոր դերերգերով՝ 7, այդ թվում՝ Վերդիի «Օթելլո», Պուչինիի «Բոհեմ», «Ջանի Սկիկկի», Մոցարտի «Ֆիգարոյի ամուսնությունը» եւ այլ բեմադրություններում, նշել էր, որ հանդես է եկել նաեւ հրեա ժամանակակից կոմպոզիտոր Լիոր Նավոկի «Մեր գետի ափին» օպերայում, որի լիբրետոյի հիմքում իսրայելա-պաղեստինյան կոնֆլիկտն է: Դիմել էր նաեւ մեր կոմպոզիտորներին՝ ղարաբաղյան թեմայով օպերաներ ստեղծելու հորդորով: 

Կեսկատակ-կեսլուրջ փոխանցեցինք նրան իր անվան շուրջ շրջանառվող այն լուրը, թե տպավորություն է ստեղծված, որ Բավեյանը չի էլ բացակայում հայրենիքից: Միեւնույն ժամանակ տեղեկացրինք, որ արտասահմանում ապրող ու ստեղծագործող իր գործընկերները հաճախ են նեղսրտում, որ Հայաստանից հրավեր չեն ստանում: Այս առիթով Գուրգեն Բավեյանը նշեց, որ ավելի քան մեկ տարի է, ինչ ազատ արվեստագետ է, սակայն աշխատում է խիտ գրաֆիկով. «Իսկապես հաճախ եմ հրավերներ ստանում Հայաստանից, հիմնականում ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի տնօրինությունից, կուզեի, որ օպերային թատրոնում էլ ինձ հիշեն…»: Հետո էլ հավելեց. «2017թ. Բարսելոնայի Liceu թատրոնում հանդես եմ եկել Դոն Ալվարոյի դերերգով՝ Ռոսինիի «Ճանապարհորդություն դեպի Ռեյմ» օպերայում, համագործակցել եմ համաշխարհային այնպիսի աստղերի հետ, ինչպիսիք են իտալացի բարիտոն Պիետրո Սպանիոլին, իսպանացի բաս-բարիտոն Կառլոս Չաուսոնը, ամերիկացի տենոր Լոուրենս Բրաունլին եւ մյուսները: Շուտով Վիեննայի Muzikverein համերգասրահում աշխարհահռչակ պերուացի տենոր Խուան Դիեգո Ֆլորեսի կողմից հրավիրված եմ մասնակցելու իր կազմակերպած Ռոսինիի օպերա- փառատոնի գալա համերգին…»:

Երգիչներից խնդրեցինք մեկնաբանել՝ ի՞նչ է իրենց տվել ՀՀ նախագահի մրցանակին արժանանալը: Գուրգեն Բավեյանն ասաց. «Արտասահմանում դա ընդամենը նշվում է բուկլետում, կենսագրությանդ մեջ»: Հովհաննես Անդրեասյանն էլ հետեւյալ կերպ արձագանքեց. «Դա նախեւառաջ փորձ է՝ մրցույթների մասնակցության, իսկ ես կարծում եմ, որ ինձ ճանապարհ կհարթի կամ ճանաչում կբերի դե Գրիեի դերերգը «Մանոն» օպերայում, որի պրեմիերան նախատեսված է աշնանը՝ Հայաստանում անցկացվելիք ֆրանկոֆոնիայի գագաթաժողովի օրերին»:

ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ

Լրահոս
Մկրտիչ Մկրտչյան (Մակիչ) - Գանձասար Վահագն Դավթյան-«Ռեքվիեմ» «Պետք է ոչ թե թաղել գրադարանն ու թղթային գիրքը, այլ փոխել գրադարանի նկատմամբ վերաբերմունքը» Բակո Սահակյանը Մարտին Վարդազարյանին հանձնել է «Վաչագան Բարեպաշտ» մեդալ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը Նյու Յորքում ներկա գտնվեց «Մետրոպոլիտան» արվեստի թանգարանում կազմակերպված «Հայաստա՛ն» ցուցահանդեսի պաշտոնական բացման արարողությանը «Սոսե»-ի ուշադրության կենտրոնում են մոռացված կինոթատրոնները Կոմիտասի ծննդյան 150 ամյակին ընդառաջ Մայր թատրոնում «Սասնա ծռեր» էպոսի բեմադրությունը խիզախ քայլ են համարում «Բրոդվեյի հիթերից» մինչեւ փակ աչքերով ներկայացումներ՝ «ՀԱՅ ՖԵՍՏ»-ում Չարլի Չապլինի դուստրն ու թոռնուհին գալու են Հայաստան Չար մշակների առակը (Մատթ. 21:33-41; Մարկ. 12 1-9; Ղուկ. 20:9-16) Սրտի խորքից խոսք քեզ հետ Հայաստանում Եվրոպական ժառանգության օրերի այս տարվա խորագիրն է «Կիսվելու արվեստը» Վահան Տերյան․ Բանաստեղծություններ... Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը նոր համերգաշրջանի մեկնարկը տալիս է նոր կարգավիճակում Մեկնարկում է «Թատերական Լոռի» 24-րդ միջազգային թատերական փառատոնը Խաչքարի օրհնություն և օծում Նորվեգիայի Կրագերո քաղաքում Երևանում և Գյումրիում կներկայացվի «Սասունցիների պարը» բալետը Օր` առանց սահմանի Եկո՜ւր, տաղտկալից կյանքըս խաղաղե Մի հուսահատվեք երբ ձեր ցանկությունները չեն կատարվում Սուրբ Աթանաս Մեծ Առաջին անգամ հանրայնացվում է Մարինա Սպենդիարովայի արխիվը ՀՀ անկախության 27-րդ տարեդարձին նվիրված պաշտոնական ընդունելություն Թբիլիսիում Չինաստանը կօգնի Սիրիային վերականգնել մշակութային ժառանգության օբյեկտները Ազգ փառապանծ Հայրենի հող Երկիր հայրենի ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ ՈՒՂԵՐՁԸ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԻ ԱՌԻԹՈՎ Բանտում ստեղծագործողի ուսուցիչները ներկա են եղել նրա ցուցահանդեսի «Տմբլաչի Խեչանը»՝ արցախյան բարբառով «Շողակն» անսամբլ. Տիկ զարկեմ Տոնական համերգ «Զվարթնոցում» Մայրիկիս «Պար առանց սահմանների» ծրագրի զարգացման հետագա ուղիները Աղքատ Ղազարոսի առակը (Ղուկ. 16:19-31) Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբի առաջիկա համերգի տոմսերը գրեթե սպառված են Նյու Յորքի «Մետրոպոլիտեն» թանգարանում կբացվի «Հայաստան» (Armenia!) ցուցահանդեսը Տիգրան Համասյանը «Գյումրիի համար» ալբոմից երգեր կկատարի Երևանում Ս. ԱՐԻՍՏԱԿԵՍ Ա ՊԱՐԹԵՎ
website by Sargssyan