USD
EUR
RUB

Կոմիտասի թանգարանում Կոմիտաս երգելն աննկարագրելի զգացողություն է. Մասիս Առաքելյան

 
 

Սայաթ-Նովայից Արամ Խաչատրյան, Կոմիտասից՝ Շուման. գերմանաբնակ Մասիս Առաքելյանի երգացանկը հարուստ է հայ ու գերմանական դասական ստեղծագործություններով: Նման հագեցած ծրագրով էլ Մասիս Առաքելյանը հունիսի 10-ին ելույթ ունեցավ Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում:

«Երևանում համերգներ ունեցել էի, բայց սա առաջին մեծ մենահամերգն էր, և ինձ համար խոհրդանշանական էր ելույթ ունենալ Կոմիտասի թանգարանում ու նաև Կոմիտասի երգերից կատարել. դա աննկարագրելի զգացողություն էր»,- ասում է տենոր, կոմպոզիտոր Մասիս Առաքելյանն ու ավելացնում, որ Հայաստանում համերգ ունենալու գաղափարը պատահական է ծնվել.

«Հայրենիք վերադարձա մայիսի 28-ի՝ Առաջին հանրապետության 100-ամյակի տոնակատարությունների առթիվ: Ընկերներս առաջարկեցին նաև համերգով հանդես գալ ու հենց նրանք խորհուրդ տվեցին այն կազմակերպել Կոմիտասի անունը կրող այս կառույցում: Մոտ երեք շաբաթ տևեցին նախապատրասական աշխատանքները, ուրախ էի համագործակցել Հայաստանում բնակվող երաժիշտների՝ դաշնակահար Մարինա Վարդանյանի, ջութակահար Շուշան Հակոբյանի և թավջութակահար Գոռ Մանթաշյանի հետ»:

Կոմիտասի, Արամ Խաչատրյանի, ինչպես նաև իր հեղինակային ստեղծագործությունները աշխարհի տարբեր երկրներում կատարելուց հետո կոմպոզիտորը վստահեցնում է՝ հայկական երաժշտությունը հուզում և հետաքրքրում է արտասահմանցի հանդիսատեսին.

«Նրանք մեծ հետաքրքրությամբ են լսում հայկական ստեղծագործությունները, սակայն, իմ կարծիքով, հարկավոր է մի փոքր դուրս գալ ազգային նեղ շրջանակից: Ես ամենևին նկատի չունեմ փոխել նոտաները կամ Կոմիտասն այլ ձևով կատարել, ոչ, խոսքս մատուցման ձևի մասին է: Լավագույն օրինակներից մեկը Արամ Խաչատրյանն է, ով ազգային հիմքի վրա ստեղծեց համաշխարհային գլուխգործոցներ»:

Բեռլինում բնակվող Մասիս Առաքելյանը հայաստանյան հանդիսատեսի ջերմ ընդունելությունից հետո խոստովանում է՝ արդեն մտածում է կրկին հայրենիք վերադառնալու և համերգային նոր ծրագրով ելույթ ունենալու մասին:

Աղբյուր՝ Aysor.am:

Լրահոս
Հո՞ երթաս, մարդ Աստծո Վահագն Դավթյան․ Անկեզ մորենի Սփյուռքի նախարարության կենսական պահանջը կա. Սամվել Կարապետյան Ռոտերդամի միջազգային կինոփառատոնի «Կինոյի տաճարը» ծրագիրը նվիրվելու է Սերգեյ Փարաջանովին Երուսաղեմում նշվեց Սուրբ Ծնունդը «Օսկարի» հավակնորդները Աշոտ Ալեքսանյան․ Փորձեր և փորձություններ «Արարող ձեռքերը»՝ Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարանում 1920-ականների գերմանական կինոն՝ Երևանում Հովհաննես Թումանյան․ Սպասում Մարդիկ բարի են գիտակցաբար Կոնստանտին Օրբելյան․ «Ծրագրերը շատ են, ակնկալում ենք աջակցություն թե՛ մասնավոր հատվածից, և թե՛ մեր պետությունից» «Հայկական մշակույթի շաբաթ»՝ Կիևում «Հայ ժողովրդական հեքիաթներ» ժողովածուն ներկայացվել է ընթերցողներին Վահան Տերյան․ Բանաստեղծությունների հավաքածու Վահան Տերյան․ Սին խոսքերի մեջ «Մաշան և արջը» մուլտֆիլմը հայտնվել է Գինեսի ռեկորդների գրքում Ռիո դե Ժանեյրոն հռչակվել է 2020թ. ճարտարապետության համաշխարհային մայրաքաղաք Լևոն Խեչոյան․ Շաբաթ, կիրակի Ռազմիկ Դավոյան․ Քամիները բոլոր Հայրենասիրական բանաստեղծություններ Դեյվիդ Բոուին՝ 20-րդ դարի մեծագույն էստրադային արտիստ Մկրտիչ Պեշիկթաշլյան. Բանաստեղծություններ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Հայաստանում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողին Տարցին թագաւորի կուսանք Պահանջում են կենտրոնացնել կինոյին տրվող պետական միջոցները այդ կառույցում. բաց նամակ «Ես չկարողացա աշխատել մարդկանց հետ, որոնք փող են տալիս ու քեզնից հիմարություններ են պահանջում» Բոլորն անխտիր ներքաշված են մի մեծ կեղծիքի մեջ Եղել են դագաղ բռնող, Ա տղամարդ, Բ տղամարդ, Ճ կին «Կինն Աստծու էակ է» Հրեշտակային Ռեժիսորը` նախարարության եւ թատրոնի փոխհարաբերության մասին. «Մամա ջան, գուցե ինձ կերակրեի՞ր» Հենրիկ Էդոյան․ Բանաստեղծությունների հավաքածու Պարանոյա Հայկական արվեստն անպայման պետք է ներկայացված լինի այստեղ. Արմեն Սարգսյան Մարդ չի կարող սուրբ լինի իր խոհանոցի մեջ... «Մեր ջահելության ռաբիսն անգամ չես համեմատի այսօրվա էժանագին երաժշտության հետ» Մեկնարկում են Սիլվա Կապուտիկյանի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված միջոցառումները Գյումրու բաց երկնքի տակ գտնվող հուշարձանների պահպանության համար ոչ մի աշխատանք չի արվել. Վ. Ղուկասյան ՀՀ վարչապետի որոշմամբ ստեղծվել է Ռաֆայել Ջրբաշյանի հուղարկավորության կազմակերպման հանձնաժողով
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan