USD
EUR
RUB

Առաջին մասնակցություն

 
 

Երևանի ժամանակակից արվեստի թանգարանում մոտ մեկ շաբաթ տևեց «2018 էքսպոյից առաջ» (Before expo 2018) խորագրով խմբային ցուցադրությունը:

Դրա չորս տասնյակից ավելի մասնակիցների թվում էին ոչ միայն հայաստանցի ստեղծագործողներ, այլև՝ ԱՄՆ-ից, Ռուսաստանից և այլ երկրներից հրավիրած հեղինակներ:

Մասնակից էր նաև Լիլիթ Ալեքսանյանը։

Սա նրա առաջին մասնակցությունն էր առհասարակ որևէ ցուցադրության։ Հեղինակը երկար տարիների դադարից հետո արդեն մոտ մեկ տարի է նորից վերադարձել է նկարչության՝ իր ստեղծագործական տարածքն աստիճանաբար տեղափոխելով թղթից՝ կտավի։ Ներկայացված միակ աշխատանքը կտավի վրա արվածներից առաջիններից է, որը ծնունդ է առել այս տարի՝ 2018 թվականին։

Հեղինակի համար սա կարծես մի փորձ է երանգների իր ընկալումն ու դրանց համադրության զգացողություններն իր համար նորովի բացահայտելու և դրանք համարձակորեն ի ցույց դնելու՝ գնահատականները թողնելով դիտողին։

Աշխատանքն անվերնագիր է, ինչպես հեղինակի աշխատանքների գերակռշող մասը։ Լիլիթը պատմեց, որ հազվադեպ է վերնագրում դրանք, «նկարի հետ շփման ազատ դաշտ թողնելով դիտողին, ինչպես նաև նրա (դիտողի)՝ զգացմունքների ու ընկալումների ներկապնակն իր մեկնաբանությամբ չսահմանափակելու համար»։

Հունիսի 17-ին մասնակիցները հնարավորություն ունեն իրենց այլ աշխատանքներով ներկայանալու Երազ գործարանի լքված տարածքում ճարտարապետ Արա Կարապետյանի աջակցությամբ կազմակերպվող «Երևան Արտ էքսպո 2018-ին», որը տեղի կունենա ժամը 13.00-ից 16.00-ն ընկած ժամանակահատվածում։

Նշենք, որ ցուցադրության և Էքսպոյի համադրողն է ամերիկաբնակ նկարչունհի Նարինե Իսաջանյանը, կազմակերպիչը՝ «Արվեստի գանձեր» ոչ առևտրային կազմակերպությունը ("Art's Treasures" non-profit organization, ԱՄՆ), հովանավորը՝ "Alan Derian Production" (ԱՄՆ)։

(շարունակելի)

Աղբյուր՝ Panorama.am:

Լրահոս
Մոսկվայում բացվելու է Այվազովսկու նկարների և Բուլգակովի ձեռագրերի ցուցահանդեսը Արևին Գուրգեն Մահարի․ Չարենցի հետ Այսօրվա կաթողիկոսին մերժելով, հաջորդ բոլոր կաթողիկոսների անվտանգության հարցը ևս մերժում են Թոմ Հարդին Բրիտանական կայսրության շքանշանի է արժանացել Հայաստանի երաժշտական ընկերությունը՝ ազգային երաժշտության պահապան Ավետիք Իսահակյան-Ֆրունզիկ Մկրտչյան Մեր Տունը․ Մուշեղ Իշխան Ով պարտիզպան Անուն հանած երաժիշտները վերադառնում են հայրենիք Սերգեյ Սմբատյանը Վարշավայում հանդես կգա Քշիշտոֆ Պենդերեցկու փառատոնի շրջանակում Ո՞վ է այսօրվա հոգևորականը Մնջախաղի պետական թատրոնը շարունակում է վարձով ապրել Մեկնարկել է «Կին» միջազգային կինոփառատոնը Օֆելյա Համբարձումյան․ Ամեն տեսակ երգ երգեցի... Տպավորություններ Վիգեն Չալդրանյան. «Ես կառչած չեմ պաշտոնից, թատրոնն էլ պատժիչ գաղութ չէ» Անհանգստություն, որից չենք կարողանում բաժանվել Չինաստանում 2.100-ամյա ստորգետնյա «բանակ» է հայտնաբերվել Երբ աշխարհը խոսում է մատնոցների միջոցով «Ռուսաստանի թանգարանների գանձերը» ցուցահանդեսում ներկայացված է Այվազովսկու կտավը Առակ հոգու խաղաղության մասին Լուսինե Զաքարյան․ Ավե Մարիա Կարմիր ծաղիկ մը գարունի Դուք լավն եք մարդիկ Չարլզ Բուկովսկի․ Ինձ արդեն սպանել են Ահաբեկչություն ու շանտաժ՝ ըստ Չալդրանյանի Ամփոփվեց Խաչատրյանի 6-րդ միջազգային փառատոնը Սուրբ Գրքի ճանապարհը Հովհաննես Չեքիջյան. Կյանքը ափի մեջ. Աշնանային հեծություններ Եվրոպական ֆիլմերի փառատոնը հայ հանդիսատեսին հնարավորություն կընձեռի դիտել եվրոպական ֆիլմարտադրության վերջին գործերը Շուշին աստիճանաբար վերածվում է թանգարանային քաղաքի. նախարար Դիլիջանի երեխաները և «կորած» եկեղեցիները Հովհաննես Շիրազ․ Հանճարեղ խելագարը Հայոց ցեղասպանության մասին վավերագրական ֆիլմի ու գրքի շնորհանդես «Սոսե» կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրում Առաջին անգամ ներկայացվեց «Խաչատրյան նոն-ստոպ» համերգային ծրագիրը Դանիայի պատկերասրահի հավաքածուն՝ հանրային տիրույթում Անպտուղ թզենու մասին առակը Լուսինե Զաքարյան․ Միակ պահպանված հարցազրույցը
website by Sargssyan