USD
EUR
RUB

«Ցուցադրվածը բուն Գեղարդն էր, բայց Մայր Աթոռն ունի նաեւ դրա կրկնօրինակը». Տեր Ասողիկ

 
 

 Օրերս Մայր Աթոռում հավատացյալների երկրպագության համար դուրս բերված գեղարդը բուն՝ աստվածամուխ սուրբ Գեղարդն է, սակայն Մայր աթոռն ունի նաեւ դրա կրկնօրինակը: Այս մասին այսօր «Բլից ինֆո» մամուլի ակումբում լրագրողներին հայտնեց Մայր Աթոռի արխիվի եւ թանգարանների տնօրեն Տեր Ասողիկ քահանա Կարապետյանը՝ անդրադառնալով մեղադրանքներին, թե դա բնօրինակը չէ, եւ եկեղեցին խաբում է հավատացյալներին: «Կրկնօրինակը եւս սուրբ մասունք է: Եկեղեցին իր կարգն ունի. եթե առարկան հատուկ կարգով օրհնվում է եւ օծվում մյուռոնով, այն ոգեղենանում է: Երկրպագության համար միշտ դուրս է բերվել բուն Գեղարդը, որը Վեհափառ Հայրապետի հատուկ հսկողության ներքո է»,-հայտարարեց Տեր Ասողիկը:

Նա վստահեցրեց, որ եկեղեցին ժողովրդից թաքցնելու ոչինչ չունի. «Հայոց եկեղեցին ունի մեկ՝ բուն Գեղարդ եւ 1980-ականներին պատրաստված գեղարդի կրկնօրինակը: Դա արվել է բուն Գեղարդը հափշտակությունից պաշտպանելու համար: Այդ կրկնօրինակը, ինչպես շեշտեցի, օրհնվել է եւ սրբացվել»: Տեր Ասողիկը նշեց, որ աշխարհում հինգ գեղարդ է հայտնի, սակայն բնօրինակը Մայր Աթոռում պահվողն է. «Այդ գեղարդներից երեքի հանդեպ խորհրդապաշտական մոտեցում կա, թե՝ ով տիրի գեղարդին, աշխարհին կարող է տիրել: Այդպիսի նկրտումներով Հիտլերն, ի վերջո, գեղարդներից մեկը տարավ Գերմանիա: Սա մարդկային խաբեություն է: Մեր գեղարդը աստվածամուխ սուրբ մասունքն է»:

Լրագրողները հետաքրքրվեցին, թե ինչու բուն Գեղարդը եւ բնօրինակը միասին չեն ցուցադրվում, որպեսզի թերահավատները եւս համոզվեն: Տեր Ասողիկը պատասխանեց, որ իմաստ չկա. «Կրկնօրինակի նկարները կան համացանցում: Ցանկացողը կարող է գալ Մայր աթոռ եւ տեսնել բուն Գեղարդն ու կրկնօրինակը»: Ինչ վերաբերում է Ամենայն հայոց կաթողիկոսի հրաժարականը պահանջող «Նոր Հայաստան, նոր հայրապետ» նախաձեռնության անդամ տեր Կորյուն աբեղա Առաքելյանի հայտարարությանը, թե բուն Գեղարդի վրա չորս կնիքներ կան, Տեր Ասողիկը պնդեց. «Դա սուտ է: Ի սկզբանե երկու կնիք է եղել, ինչը փաստաթղթերով է հաստատված»:

Լուիզա ՍՈՒՔԻԱՍՅԱՆ
Աղբյուր՝ Aravot.am:

Լրահոս
Չար մշակների առակը (Մատթ. 21:33-41; Մարկ. 12 1-9; Ղուկ. 20:9-16) Սրտի խորքից խոսք քեզ հետ Հայաստանում Եվրոպական ժառանգության օրերի այս տարվա խորագիրն է «Կիսվելու արվեստը» Վահան Տերյան․ Բանաստեղծություններ... Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը նոր համերգաշրջանի մեկնարկը տալիս է նոր կարգավիճակում Մեկնարկում է «Թատերական Լոռի» 24-րդ միջազգային թատերական փառատոնը Խաչքարի օրհնություն և օծում Նորվեգիայի Կրագերո քաղաքում Երևանում և Գյումրիում կներկայացվի «Սասունցիների պարը» բալետը Օր` առանց սահմանի Եկո՜ւր, տաղտկալից կյանքըս խաղաղե Մի հուսահատվեք երբ ձեր ցանկությունները չեն կատարվում Սուրբ Աթանաս Մեծ Առաջին անգամ հանրայնացվում է Մարինա Սպենդիարովայի արխիվը ՀՀ անկախության 27-րդ տարեդարձին նվիրված պաշտոնական ընդունելություն Թբիլիսիում Չինաստանը կօգնի Սիրիային վերականգնել մշակութային ժառանգության օբյեկտները Ազգ փառապանծ Հայրենի հող Երկիր հայրենի ԱՄԵՆԱՅՆ ՀԱՅՈՑ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ ՈՒՂԵՐՁԸ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԻ ԱՌԻԹՈՎ Բանտում ստեղծագործողի ուսուցիչները ներկա են եղել նրա ցուցահանդեսի «Տմբլաչի Խեչանը»՝ արցախյան բարբառով «Շողակն» անսամբլ. Տիկ զարկեմ Տոնական համերգ «Զվարթնոցում» Մայրիկիս «Պար առանց սահմանների» ծրագրի զարգացման հետագա ուղիները Աղքատ Ղազարոսի առակը (Ղուկ. 16:19-31) Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբի առաջիկա համերգի տոմսերը գրեթե սպառված են Նյու Յորքի «Մետրոպոլիտեն» թանգարանում կբացվի «Հայաստան» (Armenia!) ցուցահանդեսը Տիգրան Համասյանը «Գյումրիի համար» ալբոմից երգեր կկատարի Երևանում Ս. ԱՐԻՍՏԱԿԵՍ Ա ՊԱՐԹԵՎ Ավետիք Իսահակյան․ Այդ ոչինչը ես եմ Կորուստներդ խլող չկա Չալոն Հաճախ շրջագայող հայ լուսանկարիչը «հյուրախաղերի» է մեկնում այն երկիր, որը գնահատում է լուսանկարչական արվեստը Մեծամորում հայտնաբերվել է մ.թ. II-III դարերով թվագրվող տղամարդու թաղում Սերգեյ Սմբատյանը Հռոմում կղեկավարի համերգ՝ նվիրված Երևանի 2800-ամյակին Տիգրան Հեքեքյանը ահազանգում է` հերթական հուշարձան շենքը հատուկ խարխլել են Մահացել է գրականագետ և քննադատ Կարեն Ստեփանյանը Գուրգեն Մահարի Գնացքն առաջ է սուրում
website by Sargssyan