USD
EUR
RUB

«Հարսանիք թիկունքում». երևանյան երեք հյուրախաղերի բոլոր տոմսերը սպառված են

 

Այսօր՝ հուլիսի 14-ին Գ. Սունդուկյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում կկայանա ապրիլյան քառօրյա պատերազմի հերոսներին նվիրված ներկայացման պրեմիերան: Այս մասին այսօրվա մամուլի ասուլիսի ժամանակ տեղեկացրեց Գյումրու Վ. Աճեմյանի անվան դրամատիկական թատրոնի տնօրեն Տիգրան Վիրաբյանը՝ հավելելով, որ Երևանում նախատեսված հյուրախաղային բոլոր երեք ներկայացումների տոմսերը վաղուց սպառված են:

«Մինչև հուլիսի 20-ը խաղացվելիք 12 ներկայացումները դիտած կլինի ընդհանուր առմամբ 10 հազար հանդիսատես, տոմսերի վաճառքից ստացված գումարը կկազմի 13 միլիոն դրամ»,- ասաց նա:

Թատրոնի տնօրենի տեղեկացմամբ, նախորդ 7 ներկայացումները խաղացվել են Գյումրիում, Երևանից հետո ներկայացումը հյուրախաղային շրջագայություներ կունենա նաև Արցախում և արտերկրում:

«Ներկայացումը բեմադրվել է Մշակույթի նախարարության աջակցությամբ և Գյումրու պետական թատրոնի արտաբյուջետային միջոցներով: Առաջին ներկայացումների տվյալներով, ֆինանսական ծախսերն ամբողջովին փակվել են, այսուհետ խաղացվող ցանկացած ներկայացում եկամուտներ է ապահովելու Գյումրու դրամատիկական թատրոնի արտաբյուջեն լցնելու համար»,- ասաց նա:

Ինչ վերաբերում է արտասահմանյան ներկայացումներին, Տիգրան Վիրաբյանը տեղեկացրեց, որ այս պահին բանակցություններ են ընթանում լիբանանցի և ամերիկացի գործընկերների հետ:

«Բանակցային գործընթացները սկսվել են, ամենայն հավանականությամբ ԱՄՆ-ում ներկայացումը կբեմադրվի մինչև այս տարվա վերջ»,- ասաց նա:

Տիգրան Վիրաբյանը նաև տեղեկացրեց, որ «Հարսանիք թիկունքում» ներկայացումն Արցախում կխաղացվի հինգ անգամ, ինչն աննախադեպ է:

«Հայաստանի և Արցախի Մշակույթի նախարարություններն առաջին անգամ նախապատրաստում են նաև մեկ այլ համատեղ ներկայացում: Պիեսն արդեն պատրաստվում է, բեմադրիչները կլինեն երկուսը՝ Արցախի թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ռուզաննա Խաչատրյանը, և Գյումրու դրամատիկական թատրոնի գլխավոր ռեժիոսոր Լյուդվիգ Հարությունյանը»,- նշեց Տիգրան Վիրաբյանը:

ՀՀ մշակույթի փոխնախարար Նազենի Ղարիբյանն էլ ասաց, որ Մշակույթի նախարարության գերակա խնդիրներից մեկը նախանշվել է մարզերում մշակութային կյանքի աշխուժացումն ու տարածումը:

«Ուրախ ենք, որ այս առումով կապ կա Մայր թատրոնի և Գյումրու դրամատիկական թատրոնի միջև: Հույս ունեմ, որ ՀՀ մյուս մարզերի թատրոնները ևս հնարավորություն կունենան Երևանում ներկայանալու»,- ասաց նա:

Փոխնախարարը շեշտեց, որ «Հարսանիք թիկունքում» ներկայացման հաջողությունը հակասում է տարածված այն կարծրատիպին, որ մարդիկ թատրոն չեն գնում, թատրոնով հետարքրված չեն. «Պահանջարկը կա, մարդիկ սիրում և կարոտում են թատրոնը»:

Գյումրու պետական դրամատիկական թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Լյուդվիգ Հարությունյանն էլ հայտնեց, որ «Հարսանիք թիկունքում» ներկայացման վրա թիմն աշխատել է շուրջ մեկ տարի:

«Սա մի իրական պատմություն է՝ ապրիլյան քառօրյա պատերազմի հերոսներից մեկի Հրաչի, և նրա ընտանիքի մասին: Ներկայացումն ամբողջությամբ իրական հիմքերի վրա է: Որպես ռեժիսոր՝ փորձել եմ, որ ներկայացման մեջ, ինչքան հնարավոր է, լաց չլինի, հակառակը ծիծաղ և Գյումրու հումոր»,- ասաց ռեժիսորը՝ շեշտելով, որ իր համար խիստ կարևոր է՝ ինչպես ներկայացումը կընդունի երևանցի հանդիսատեսը:

Ներկայացման երաժշտության հեղինակ, կոմպոզիտոր Հայկոն իր հերթին նշեց, որ Գյումրիում՝ ներկայացման ժամանակ, իր հուզմունքը շատ մեծ էր, սակայն այսօր հուզմունքն առանձնակի մեծ է, քանի որ այն ներկայացվելու է Երևանում՝ Մայր թատրոնում:

«Ինձ համար շատ յուրահատուկ աշխատանք էր, կյանքի շրջան, որն ապրեցի ամբողջ անձնակազմի հետ: Մի տեսակ մտել եմ այդ ներկայացման մեջ: Առաջին անգամ եմ աշխատել թատրոնի համար: Շատ կուզենայի, որ նման աշխատանքներ էլի լինեին: Թատրոնի հետ աշխատելը յուրահատուկ հաճույք է»,- ասաց կոմպոզիտորը:

Աղբյուր՝ Panorama.am:

Լրահոս
Մեդիալաբը ձեռնարկում է հանրային ֆինասավորման արշավ Նայեաց սիրով Ձեռագործ աշխատանքների ցուցահանդես Չարենցի տուն-թանգարանում Աննամակ ծրար․ Պարույր Սևակ Սերը և բաժանումը Ավետիք Իսահակյան․ Մայրիկ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն՝ Սուրբ Սոֆիա տաճարի կարգավիճակի փոփոխության Էրդողանի մտադրության մասին Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Հայկական Բարեգործական Ընդհանուր Միության նախագահին «Հայտնի չէ՝ եկեղեցիների վերականգնումը օգու՞տ է բերում որմնանկարներին, թե՞ վնաս» Արվեստի վերածված սուրճն ու կակաոն Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով
website by Sargssyan