USD
EUR
RUB

Շենքերի արժեքը նրանց նախնական ստեղծագործության ամբողջականության մեջ է. Ճարտարապետ

 

«Հուշարձանի փոփոխությունը թույլատրելի է միայն ի նպաստ հուշարձանի, բացառիկ դեպքերում, եթե փոփոխությունները ստիպված խնդիրներից են բխում, իսկ հուշարձանի քանդում ընդհանրապես արգելվում է»,- լրագրողների հետ հանդիպմանն ասաց մշակույթի նախարարության աշխատակազմի պատմության և հուշարձանների պահպանության գործակալության պետ Արմեն Աբրոյանը՝ ներկայացնելով վերջերս պատմության և մշակույթի անշարժ հուշարձանի կարգավիճակ ստացած հուշարձանները։

Ինչ վերաբեում է Արամ Մանուկյանի արձանի տեղադրման վայրին՝ Երևան քաղաքի մետրոպոլիտենի «Հանրապետության Հրապարակ» կայարանի մուտքային համալիրի մոտ, նա ասաց, որ նախարարությունը չի տվել իր համաձայանությունը։

«Իմ անձնական դիրքորոշումն է՝ կարելի է և ենթակա է տեղափոխման»,- ասաց Ա. Աբրոյանը։

Ասուլիսին ներկա ճարտարապետ Արտակ Ղուլյանը նշեց, որ հասարակական, քաղաքական, տնտեսական կարգեր են փոխվում, տարբեր շահեր են առաջանում, մասնավորեցման պայմաններում այդ շենքերն ենթակա են արտաքին ներգործության, որը բերում է անցանկալի փոփոխությունների։

«Ո՞րն է հուշարձան-կարգավիճակ տալու իմաստը, այդ ցուցակում գտնվելը։ Քանի որ շենքերը, անկախ ինչ ոճի են, դրանք հանրության կողմից սիրված են, ճանաչված, կազմում են Երևանի քաղաքաստեղծ, կարևոր գործոններից մեկը։ Այդ շենքերով է ճանաչելի մեր քաղաքը։ Ցանկացած պատկերագրքում, ուղեցույցում այդ շենքերն են։

Կարևոր է, որ այդ շենքերը լինեն անկատար, քանի որ արժեքը նրանց նախնական ստեղծագործության ամբողջականության մեջ է»,- ասաց ճարտարապետը։

Աղբյուր՝ Panorama.am:

Լրահոս
Մեդիալաբը ձեռնարկում է հանրային ֆինասավորման արշավ Նայեաց սիրով Ձեռագործ աշխատանքների ցուցահանդես Չարենցի տուն-թանգարանում Աննամակ ծրար․ Պարույր Սևակ Սերը և բաժանումը Ավետիք Իսահակյան․ Մայրիկ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն՝ Սուրբ Սոֆիա տաճարի կարգավիճակի փոփոխության Էրդողանի մտադրության մասին Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Հայկական Բարեգործական Ընդհանուր Միության նախագահին «Հայտնի չէ՝ եկեղեցիների վերականգնումը օգու՞տ է բերում որմնանկարներին, թե՞ վնաս» Արվեստի վերածված սուրճն ու կակաոն Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով
website by Sargssyan