USD
EUR
RUB

Հայաստանը երաժշտական երկիր է. Վ. Ուրին

 

Գրեթե 60 տարվա ընդմիջումից հետո Մոսկվայի Մեծ թատրոնի բեմում կցուցադրվի Արամ Խաչատրյանի «Գայանե» բալետը: Ներկայացումը կցուցադրվի հուլիսի 24-ին Ա․ Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի արտիստների մասնակցությամբ։

Մեծ թատրոնի գլխավոր տնօրեն Վլադիմիր Ուրինը ՏԱՍՍ-ին ասել է, որ իրենք միշտ ուրախ են իրենց բեմում ընդունել ընկերների և գործընկերների։

«Հայաստանը երաժշտական երկիր է։ Բացի այդ, «Գայանե» բալետի հիմքում, որը ներկայացնելու է Երևանից ժամանած խումբը, ընկած է ազգային լեգենդ, իսկ երաժշտության հեղինակը հայտնի հայ կոմպոզիտոր Արամ Խաչատրյանն է»,- ընդգծել է Ուրինը։

Հյուրախաղերի կազմակերպիչները տեղեկացրել են, որ 2018 թվականը լի է հայկական պետականության և մշակույթի հետ կապված կարևոր իրադարձություններով։

«Այս տարի նշվում է մեծագույն կոմպոզիտոր Արամ Խաչատրյանի 115-ամյակը։ Հայաստանը նաև նշում է Առաջին Հանրապետության 100-ամյակը, Երևանի հիմնադրման 2800-ամյակը»,- ասել է գործակալության զրուցակիցը։

Նրա խոսքով, «այդ բոլոր կարևոր ամսաթվերը հիանալի առիթ դարձան Ռուսաստանում հայկական մշակույթն իր ամբողջ շքեղությամբ ներկայացնող մի շարք միջոցառումներ կազմակերպելու համար»։ Այսպես, 60 տարվա ընդմիջումից հետո Մեծ թատրոնի պատմական բեմում ցուցադրվելու է Խաչատրյանի «Գայանե» բալետը։ Վերջին անգամ այն Մեծ թատրոնի բեմում ներկայացվել է 57 տարի առաջ՝ 1961 ավականի փետրվարին։

Ներկայացմանը մասնակցելու է Ա․ Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի սիմֆոնիկ նվագախումբը թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար և տնօրեն, ՌԴ վաստակավոր արտիստ Կոնստանտին Օրբելյանի ղեկավարությամբ։ Գլխավոր դերերում հանդես են գալու թատրոնի բալատային խմբի առաջատար մենակատարներ Ռուբեն Մուրադյանը, Սյուզաննա Փիրումյանը, Մերի Հովհաննիսյանը, Սոնա Վարդանյանը, Վահագն Մարգայանը, Ռազմիկ Մարուքյանը։

Աղբյուր՝ Panorama.am:

Լրահոս
Մեդիալաբը ձեռնարկում է հանրային ֆինասավորման արշավ Նայեաց սիրով Ձեռագործ աշխատանքների ցուցահանդես Չարենցի տուն-թանգարանում Աննամակ ծրար․ Պարույր Սևակ Սերը և բաժանումը Ավետիք Իսահակյան․ Մայրիկ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն՝ Սուրբ Սոֆիա տաճարի կարգավիճակի փոփոխության Էրդողանի մտադրության մասին Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Հայկական Բարեգործական Ընդհանուր Միության նախագահին «Հայտնի չէ՝ եկեղեցիների վերականգնումը օգու՞տ է բերում որմնանկարներին, թե՞ վնաս» Արվեստի վերածված սուրճն ու կակաոն Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով
website by Sargssyan