USD
EUR
RUB

Խոստովանություն

 
 

Բազմաթիվ հարցեր են ինձ տանջում,
Հերթով կհայտնեմ հիմա ձեզ,
Նախ ինչո՞ւ են ինձ Արայիկ կանչում,
Հետո էլ ինչո՞ւ եմ ես՝ ես:
Ինչո՞ւ ես ծառ չեմ կամ էլ նապաստակ,
Ինչո՞ւ համար ես չորս ոտք չունեմ,
Ինչո՞ւ եմ խոսում - չեն խոսում նրանք,
Կամ ինչո՞ւ պիտի գիշերը քնեմ:

Ինչու՞ են ինձ Արայիկ կանչում

Որովհետև երբ
Ուրիշ անուն են ետքիցս տալիս,
Ես շուռ չեմ գալիս,
Կարծես թե ոչինչ,
Իսկ երբ «Արայի՜կ» կանչեն,
ես արագ
Ետ եմ դառնում ու հարցնում եմ՝ ի՞նչ, -
Հիմա հասկացա՞ք:

Ինչու՞ ես չորս ոտք չունեմ

Այս հարցի վրա
Ես մտածեցի ուղիղ երեք օր,
Եվ երրորդ օրը ես տեսա հանկարծ
Շալվարս այնպես աթոռին դրած,
Նայեցի նրան ու հասկացա նոր,
Որ իմ շալվարը երկու փողք ունի,
Բա որտե՞ղ մտնեն մյուս ոտքերս:
Ահա թե ինչու չորս ոտք չունեմ:
Հիմա բացատրեմ,
թե ինչու պիտի գիշերը քնեմ:

Ինչու՞ պիտի գիշերը քնեմ

Սկզբից պարզեմ՝ ի՞նչ է գիշերը.
Այն նախ շատ է մութ ու ցուրտ է մի քիչ,
Խաղալ չի լինում, արժե՞ հիշելը,
Իսկ ուր խաղ չկա, չկա էլ ոչինչ:
Հետո հոգնում եմ, որ շատ խաղացի,
գիտեմ ինչու էլ ձայն չեմ հանում,
Հայրիկիս մի օր ես դա ասացի,
Նա բացատրեց՝ այդ քունդ է տանում:
Իսկ ո՞ւր է տանում, արդեն պարզ բան է,
Տանում է ուղիղ դեպի մահճակալ,
Եվ ես քնում եմ: Ահա այսքանը,
Հասարակ բան է, պետք է իմանալ:

Ինչու՞ ես ծառ չեմ կամ թե նապասատակ

Կամ ավելի ճիշտ՝ ինչո՞ւ եմ ես՝ ես,
Ինչո՞ւ եմ ասյպես:
Ես վազվզում եմ, ծառը կանգնած է,
Նա միշտ լուռ է, իսկ ես խոսում եմ,
Ծառի ճյուղերից մրգեր են կախված,
Ծառը չի ուտում, իսկ ես ուտում եմ:
Իսկ նապաստակը գդալ էլ չունի,
Շալվար չի հագնում, ինչպիսի՜ ամոթ,
Նրա հետ երբեք խաղալ չի լինի,
Փախչում գնում է, չի մնում ինձ մոտ:
Այսքանից հետո ի՜նչ ծառ, նապաստակ,
Ուրիշ բան կամ էլ,
Շատ ճիշտ եմ արել,
Որ Արայիկ եմ այս կյանքում ծնվել:
Ահա թե ինչու հիմա ես՝ ես եմ,
Ու ճիշտ այսպես եմ:

Հովհաննես ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Լրահոս
Արշակ Չոպանյան․ Հայկական դյուցազներգությունը Հայից Հայ․ Արա Շիրազ Սա այն թթխմորն է, որ այսօր հրամցնում են մեզ Երաժշտասերները վայելեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Համազգային թատրոնի դերասանները դադարեցնում են գործադուլը Սպիտակի նախկին գլխավոր ճարտարապետը հեռվից հեռու էլ տեղյակ է խնդիրներին Ռեժիսոր Հովհաննես Գալստյանը որոշել է դադարեցնել հացադուլը Ռազմիկ Դավոյան Համբերություն Հայրենիքում Կյանքը ափի մեջ. Մրո Ալեքսեյ Շորին շնորհվեց Երևանի պետական կոնսերվատորիայի պատվավոր դոկտորի կոչում Արմենուհի Մանուկյան. «Հայաստանի առաջին տիկնիկային թատրոնը պետք է ունենա իր շենքը» Նախկին նախարարի հետ շփումներից հետո նախարարների բանավոր խոսքին չեմ հավատում. Ռեժիսոր Հովհաննես Գալստյան Մոսկվայում տեղադրվելու է Շառլ Ազնավուրի հուշարձանը Հայր մեր.Կոմիտասեան Վերդիի «Ռեքվիեմի» ցնցող մեկնաբանությունը օպերային թատրոնում ՝ ի հիշատակ երկրաշարժի զոհերի Պարույր Սևակի մտքերից Վիգեն Չալդրանյանը դեռևս անդրդրվելի է. Համազգային թատրոնի դերասան «Թուրքիայի նախագահին նամակով խնդրեցի ընդունել Ցեղասպանությունը» Queen խմբի հիթը դարձել է 20-րդ դարից եկած ամենահայտնի երգը Նոր նշանակումներ Նախագահ Արմեն Սարգսյանն այցելել է հացադուլ հայտարարած կինոռեժիսորին Հայաստան Երբեք չմեռնես. Հովհաննես Գրիգորյան. մաս 1-ին Համերգային երեկո՝ նվիրված Հայկանուշ Դանիելյանին «Ինքներդ վրեժխնդիր մի՛ եղեք» Շերլոք Հոլմսի մասին պատմող բոլոր ստեղծագործությունները բնագրից առաջին անգամ թարգմանվել են հայերեն Հանձնվել է այլընտրանքային Նոբելյան մրցանակը Քամիները բոլոր․․․Ռազմիկ Դավոյան Մոցարտի «Ռեքվիեմ»-ը ներկայացվեց Գյումրու Սև բերդում Երաժշտությունն ամոքիչ ուժ ունի. Սերգեյ Սմբատյան Մոր աղոթքներն յուր երեխաների համար «Անվանի լուսանկարիչների մեծ մասը մասնագիտական կրթություն չունի» Մարդկային բարդ ու խճճված փոխհարաբերություններ՝ Էդգար Բաղդասարյանի «Էրկեն կիշեր» ֆիլմում Օրոր Մայր Հայաստանին Տաթևիկ Սազանդարյան․ Իմ Երևան Մի հացադուլի պատմություն Արարատ Սարգսյան. «Գյումրիում սիրելի անկյուններ կան, որտեղ սիրտդ ավելի արագ է խփում» Նոր նշանակումներ
website by Sargssyan