USD
EUR
RUB

Խոստովանություն

 
 

Բազմաթիվ հարցեր են ինձ տանջում,
Հերթով կհայտնեմ հիմա ձեզ,
Նախ ինչո՞ւ են ինձ Արայիկ կանչում,
Հետո էլ ինչո՞ւ եմ ես՝ ես:
Ինչո՞ւ ես ծառ չեմ կամ էլ նապաստակ,
Ինչո՞ւ համար ես չորս ոտք չունեմ,
Ինչո՞ւ եմ խոսում - չեն խոսում նրանք,
Կամ ինչո՞ւ պիտի գիշերը քնեմ:

Ինչու՞ են ինձ Արայիկ կանչում

Որովհետև երբ
Ուրիշ անուն են ետքիցս տալիս,
Ես շուռ չեմ գալիս,
Կարծես թե ոչինչ,
Իսկ երբ «Արայի՜կ» կանչեն,
ես արագ
Ետ եմ դառնում ու հարցնում եմ՝ ի՞նչ, -
Հիմա հասկացա՞ք:

Ինչու՞ ես չորս ոտք չունեմ

Այս հարցի վրա
Ես մտածեցի ուղիղ երեք օր,
Եվ երրորդ օրը ես տեսա հանկարծ
Շալվարս այնպես աթոռին դրած,
Նայեցի նրան ու հասկացա նոր,
Որ իմ շալվարը երկու փողք ունի,
Բա որտե՞ղ մտնեն մյուս ոտքերս:
Ահա թե ինչու չորս ոտք չունեմ:
Հիմա բացատրեմ,
թե ինչու պիտի գիշերը քնեմ:

Ինչու՞ պիտի գիշերը քնեմ

Սկզբից պարզեմ՝ ի՞նչ է գիշերը.
Այն նախ շատ է մութ ու ցուրտ է մի քիչ,
Խաղալ չի լինում, արժե՞ հիշելը,
Իսկ ուր խաղ չկա, չկա էլ ոչինչ:
Հետո հոգնում եմ, որ շատ խաղացի,
գիտեմ ինչու էլ ձայն չեմ հանում,
Հայրիկիս մի օր ես դա ասացի,
Նա բացատրեց՝ այդ քունդ է տանում:
Իսկ ո՞ւր է տանում, արդեն պարզ բան է,
Տանում է ուղիղ դեպի մահճակալ,
Եվ ես քնում եմ: Ահա այսքանը,
Հասարակ բան է, պետք է իմանալ:

Ինչու՞ ես ծառ չեմ կամ թե նապասատակ

Կամ ավելի ճիշտ՝ ինչո՞ւ եմ ես՝ ես,
Ինչո՞ւ եմ ասյպես:
Ես վազվզում եմ, ծառը կանգնած է,
Նա միշտ լուռ է, իսկ ես խոսում եմ,
Ծառի ճյուղերից մրգեր են կախված,
Ծառը չի ուտում, իսկ ես ուտում եմ:
Իսկ նապաստակը գդալ էլ չունի,
Շալվար չի հագնում, ինչպիսի՜ ամոթ,
Նրա հետ երբեք խաղալ չի լինի,
Փախչում գնում է, չի մնում ինձ մոտ:
Այսքանից հետո ի՜նչ ծառ, նապաստակ,
Ուրիշ բան կամ էլ,
Շատ ճիշտ եմ արել,
Որ Արայիկ եմ այս կյանքում ծնվել:
Ահա թե ինչու հիմա ես՝ ես եմ,
Ու ճիշտ այսպես եմ:

Հովհաննես ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Լրահոս
Վարդան Հակոբյան․ Քո սերը քո տունն է Վարդան Հակոբյան․ Կապույտը Հայտնի են Բեռլինի միջազգային կինոփառատոնի մրցանակակիրները Փառասիրության մասին «Երևանը»՝ 200 քանոնահարի կատարմամբ Ֆրանսիայի խորհրդարանը քննարկում է կրթության մասին նոր օրենքը Դանիել Վարուժան․ Հարճը Կոմիտասի քնարերգությունը Վարդգես ԱՀԱՐՈՆՅԱՆ. Ամենայն հայոց բանաստեղծը Ռեժիսորը դեռ հացադուլ է անում, իսկ Մակունցը՝ ֆռռիկներ «Տեսնել չլիներ` կույրի պես կլինեին, ճանաչել և սիրել չլիներ` անասունի պես կլինեին» Հայ Եկեղեցու ու նրա հոգևորականության վրա հարձակումների տարափը պետք է առավել միավորեն մեր հասարակությանը «Երկրագնդի վրա որևէ երկրորդ պետությունը չունի այդպիսի կոմպոզիտոր, ինչպիսին Կոմիտասն է» Հասմիկ Պապյանի և Սիմֆոնիկ նվագախմբի համատեղ համերգի հասույթը կփոխանցվի «Արմենակ Ուրֆանյան» հիմնադրամին Համո Սահյան «Վշտացել եմ ամեն ինչից» Կյանքի ծառը․ Կոմիտաս «Վալենտինոմանիա». կեղծքրիստոնեական, ապազգային և կոմերցիոն տոն «Կինոպարկում» տեղի է ունեցել Օսկարի հավակնորդ «Իշխանություն» ֆիլմի փակ ցուցադրությունը Մահացել է Ռուսաստանի ժողովրդական արտիստ Սերգեյ Զախարովը Տեառնընդառաջ Վերադարձնենք լույսի եւ ջերմության մեր պատառը Հրանտ Մաթեւոսյանին Մայր Աթոռում կատարվեց Տեառնընդառաջի նախատոնակը Ռեժիսոր. Մեր գործադիր իշխանությունը հումանիզմի տարրական չափաբաժին չունի Կալկաթայի մարդասիրական ճեմարան «Լավագույն օպերային ձայնագրություն» անվանակարգում հաղթող գործն առնչվեց հայի անվան հետ» Զարդերի վերածված Կիլիկիայի մանրանկարչությունը Լևոն Խեչոյան․ Սև գիրք, ծանր բզեզ Ժամանակի ոգով գրված գիրք՝ «Շիլափլավ եւ շիլաշփոթ» Կա դրվագ, որը հոգեբանորեն դժվար է խաղալը. Ալեքսանդր Խաչատրյանի «Գարուն ա» ֆիլմը Ապրիլյան պատերազմի մասին է. լուսանկար Երիտասարդների և սիրո բարեխոս Սուրբ Սարգսի տոնն այս տարի կնշվի փետրվարի 16- ին «Նոր սերունդ, նոր անուններ» խորագրով ցուցահանդեսը նվիրվեց Հովհաննես Թումանյանի հոբելյանին «Ավրորան» Մատենադարանին տված դրամաշնորհը կուղղի հայկական գրչության կենտրոնների ինտերակտիվ քարտեզի ստեղծմանը Պետրոս Դուրյան․ Բանաստեղծություններ Վարդգես ԱՀԱՐՈՆՅԱՆ. Ամենայն հայոց բանաստեղծը Ամերիաբանկը Հայաստանում ներկայացնում է օպերային մեծանուն երգիչ Պաատա Բուրչուլաձեին Հայ Եկեղեցու 20-րդ դարի նշանավոր գործիչներին նվիրված գիտաժողով ԱՄՆ-ում Հիսուսի՝ տաճարին ընծայման տոն կամ Տեառնընդառաջ. փետրվարի 14-ին «Նոր Թումանյանի բացահայտման փուլ պետք է սկսվի» Ազգային կինոկենտրոնի քմայքները կամ վերաձևված կանոնակարգ Այսօր մրուրն է իրեն սերուցք հորջորջում, մարմինը գլխիվայր է տեղաշարժվում
website by Sargssyan