USD
EUR
RUB

«Խուլիգանություն»` բեմի վրա

 
 

Կամ՝ «Комментарии непристойного Тома» ներկայացումը՝ Տիկնիկային թատրոնում:

«Комментарии непристойного Тома» վերնագրով ներկայացումը, որ վերջերս դիտեցի Հովհ. Թումանյանի անվան տիկնիկային թատրոնում, զարմացրեց իր ինքնատիպությամբ, նոր շնչով, Տաթեւիկ Մելքոնյանի եւ Արամ Կարախանյանի խաղով: Ներկայացումը բեմադրել է բոլորի կողմից սիրված ռեժիսոր Ռուբեն Բաբայանը, պիեսի հեղինակն է նախկին երեւանցի, այժմ ամերիկաբնակ թատերագետ Ռաֆայել Հակոբջանյանը, պարերը բեմադրել է Աիդա Սիմոնը: Այս ներկայացման պարագայում, ըստ էության, բոլոր երանիները մեկտեղված էին: «Комментарии непристойного Тома»-ն ներկայացում էր` ներկայացման մեջ: Հերոսներն են տղամարդ եւ կին, ընդ որում` տղամարդը հայաստանցի ներգաղթյալ է: Նրանք ներկայացում են փորձում, որի հեղինակը հենց տղամարդն է:

Ներկայացման միջի տղամարդը տաքսու վարորդ է, կինը` քմահաճ ուղեւոր: Խաղի ժամանակ հասկացվում է, որ նրանք գժի նման շարունակում են սիրել իրար, թեեւ արդեն նախկին ամուսիններ են: Ներկայացումն այնպես է կառուցված, որ ասես հանդիսատեսն էլ լինի մեքենայի ներսում, որտեղ վարորդը ինչ-որ ռադիոալիք է «բռնել» ու տարբեր միջատների սեռական կյանքի մասին ռադիոհաղորդում է ունկնդրում: Սակայն «միջատային» պատմություններն ուղերձ ունեն: Հստակ համընկնում են մարդկային փոխհարաբերությունների հետ: Միջատներն էլ մարդկանց նման կարող են հանուն սիրո գնալ ինքնաոչնչացման:

«Անպարկեշտ Թոմի մեկնաբանությունները» ներկայացման հանդիսատեսը բեմի վրա ականատես է լինում յուրատեսակ թատերական խուլիգանության, որն արդյունք է ռեժիսորական տաղանդի ու նուրբ հումորի, դերասանական փայլուն խաղի, որակյալ պիեսի… Ներկայացման ավարտից հետո, երբ մեր հիացմունքն արտահայտեցինք դերասանական խաղի վերաբերյալ, պարոն Բաբայանը ժպտալով ասաց` խուլիգաններ են…

Նշենք, որ ներկայացումն ավարտվեց բուռն ծափահարություններով, տիկնիկայինի փոքրիկ դահլիճը տառացիորեն դղրդում էր դրանց տարափից:

Ամեն անգամ այս թատրոն այցելելիս միշտ մտածում ես` ինչ լավ է, որ Հայաստանում գործում է նման թատրոն, որը գեղարվեստական ղեկավար Ռուբեն Բաբայանի շնորհիվ զերծ է կաղապարներից, իր հարկի տակ տեղ է տալիս երիտասարդներին ու ազդակներ` ամենախենթ գաղափարների իրագործման համար: Ինչ վերաբերում է Ռուբեն Բաբայանին, նրա ձեռքը միշտ էլ ժամանակի զարկերակի վրա է: Նրա ղեկավարած թատրոնում բեմադրված ներկայացումները մեկ անգամ չէ, որ «դրսի» փառատոներից վերադառնում են մրցանակներով:

Գոհար ՀԱԿՈԲՅԱՆ
Աղբյուր՝ Aravot.am:

Լրահոս
Եկեղեցին Հայկական Ջորջ Մարտինը խոստացել է «Գահերի խաղի» շարունակությունը Ժողովուրդը չի կարող ղեկավարել պետությունը. Հենրիկ Էդոյան Անապատի նկարիչը Մեր պատմիչները և մեր գուսանները Տոն Ս. Հակոբ Մծբնա Հայրապետի, Մարուգե ճգնավորի և Մելիտոս եպիսկոպոսի «Մարդի՛կ, ուշքի եկեք» Ստամբուլում առաջին անգամ բացվել է Սերգեյ Փարաջանովին նվիրված ցուցահանդես Արշակ Չոպանյան․ Հայկական դյուցազներգությունը Հայից Հայ․ Արա Շիրազ Սա այն թթխմորն է, որ այսօր հրամցնում են մեզ Երաժշտասերները վայելեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Համազգային թատրոնի դերասանները դադարեցնում են գործադուլը Սպիտակի նախկին գլխավոր ճարտարապետը հեռվից հեռու էլ տեղյակ է խնդիրներին Ռեժիսոր Հովհաննես Գալստյանը որոշել է դադարեցնել հացադուլը Ռազմիկ Դավոյան Համբերություն Հայրենիքում Կյանքը ափի մեջ. Մրո Ալեքսեյ Շորին շնորհվեց Երևանի պետական կոնսերվատորիայի պատվավոր դոկտորի կոչում Արմենուհի Մանուկյան. «Հայաստանի առաջին տիկնիկային թատրոնը պետք է ունենա իր շենքը» Նախկին նախարարի հետ շփումներից հետո նախարարների բանավոր խոսքին չեմ հավատում. Ռեժիսոր Հովհաննես Գալստյան Մոսկվայում տեղադրվելու է Շառլ Ազնավուրի հուշարձանը Հայր մեր.Կոմիտասեան Վերդիի «Ռեքվիեմի» ցնցող մեկնաբանությունը օպերային թատրոնում ՝ ի հիշատակ երկրաշարժի զոհերի Պարույր Սևակի մտքերից Վիգեն Չալդրանյանը դեռևս անդրդրվելի է. Համազգային թատրոնի դերասան «Թուրքիայի նախագահին նամակով խնդրեցի ընդունել Ցեղասպանությունը» Queen խմբի հիթը դարձել է 20-րդ դարից եկած ամենահայտնի երգը Նոր նշանակումներ Նախագահ Արմեն Սարգսյանն այցելել է հացադուլ հայտարարած կինոռեժիսորին Հայաստան Երբեք չմեռնես. Հովհաննես Գրիգորյան. մաս 1-ին Համերգային երեկո՝ նվիրված Հայկանուշ Դանիելյանին «Ինքներդ վրեժխնդիր մի՛ եղեք» Շերլոք Հոլմսի մասին պատմող բոլոր ստեղծագործությունները բնագրից առաջին անգամ թարգմանվել են հայերեն Հանձնվել է այլընտրանքային Նոբելյան մրցանակը Քամիները բոլոր․․․Ռազմիկ Դավոյան Մոցարտի «Ռեքվիեմ»-ը ներկայացվեց Գյումրու Սև բերդում Երաժշտությունն ամոքիչ ուժ ունի. Սերգեյ Սմբատյան
website by Sargssyan