USD
EUR
RUB

Լիլիթ Սողոմոնյանն առաջին հայուհին է՝ Չիլիի օպերային թատրոնում

 
 

 «Առավոտը» երբեւէ առիթ չի ունեցել անդրադառնալ Չիլիի մայրաքաղաք Սանտյագոյում դեռեւս 19-րդ դարից գործող Teatro Municipal de Santiago-ին: Օպերային նշյալ թատրոնը բացվել է 1857 թվականին, հետագայում դառնալով տեղի արիստոկրատիայի մշակութային եւ առաջնային կենտրոն: Այս մասին մեզ հայտնեց Ալ.Սպենդիարյանի անվան օպերայի եւ բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի մեներգչուհի Լիլիթ Սողոմոնյանը, որը վերջերս այնտեղ հանդես է եկել Տոսկայի դերերգով Պուչինիի համանուն օպերային ներկայացման մեջ: Ի դեպ, սոպրանոն առաջին հայ արտիստն է, որը բեմ բարձրացավ այդ թատրոնում:

Մեր հանդիսատեսին քաջածանոթ սոպրանոն, որը շուրջ 20 տարի բեմում է, իսկ Տոսկայի դերերգը արտիստի դերացանկում հայտնվել է 10 տարի առաջ. 2008թ. Իտալիայի Տրեվիզո քաղաքում ավանդաբար անցկացվող Toti dal Monte միջազգային մրցույթում 64 Տոսկաներից ընտրել էին հայ երգչուհուն: 2016-ին էլ Երեւանում Լիլիթ Սողոմոնյանը հանդես եկավ այս դերերգով: Ծանոթանալով վոկալիստի ստեղծագործական կյանքին, նկատենք, որ «դրսի» նրա հաջողությունները, բեմելները կապված են Իտալիայի հետ: 

Այսպես. 2010թ. Բրեշա քաղաքում անցկացվող վոկալիստների միջազգային մրցույթին նա արժանացել է միանգամից երեք մրցանակի՝ գրավել է երրորդ տեղը, նվաճել հանդիսատեսի սիրտը՝ արժանանալով «Հանդիսատեսի համակրանքին» եւ հատուկ մրցանակ Լեոնորայի դերերգի համար: Այդ դերերգով սոպրանոն ժամանակ անց հանդես եկավ Սիրմիոնե քաղաքի օպերային թատրոնում: Մեզ հետ զրույցում երգչուհին առանց մանրամասնելու էլ տեղեկացրեց, որ 2017թ. Պյաչենցա Կրեմոնա եւ Մոդենա քաղաքի թատրոններում մասնակցել է լսումների, ինչի արդյունքում առաջիկայում հանդես կգա այդ թատրոնների բեմադրություններում երկու տարբեր գլխավոր դերերգերով: Հետաքրքրությանը՝ ինչպե՞ս հայտնվեց Սանտյագոյի օպերային թատրոնում, մեր զրուցակիցն ասաց. «Մաեստրո Կոնստանտին Օրբելյանի խորհրդով, մասնակցեցի Մոսկվայում աշխարհահռչակ NYIOP-ի կողմից հաճախակի կազմակերպվող լսումներին: Ներկա էին 12 երկրից հրավիրված արտիստիկ տնօրեններ եւ այլ ադմինիստրատիվ մասնագետ ղեկավարներ: Ներկա էր նաեւ Սանտյագոյի օպերային թատրոնի արտիստիկ տնօրեն Առնոլդ Ալոնսը, որն էլ ընտրեց ինձ Տոսկայի դերերգի համար: Նշեմ, որ այդ թատրոնը թեեւ ունի երգիչների հիմնական կազմ, բայց նրանք հանդես են գալիս երկրորդական, երրորդական դերերգերով: Իսկ գլխավոր դերերգերի համար ընտրվում են արտասահմանցի երգիչներ մրցութային կամ նման ձեւաչափով անցկացվող միջոցառումների արդյունքում: Գերմանացի ռեժիսոր Ստեֆան Հայնրիխի բեմադրությամբ «Տոսկային», որը ղեկավարում էր չիլիացի դիրիժոր Պեդրո Պաբլո Մրուդենսիոն, հանդես եկա պրեմիերային առաջին երեք ներկայացումներում»:

Կեսկատակ-կեսլուրջ հարցին, թե բացի Իտալիայից, սպասվո՞ւմ են հյուրախաղեր այլ երկրներում, Լիլիթ Սողոմոնյանը չբացելով փակագծերը՝ նշեց, թե եվրոպական հեղինակավոր երկու թատրոններում պատրաստվում է հանդես գալ Լեոնորայի դերերգով Վերդիի «Ճակատագրի ուժը» եւ «կմարմնավորի» նաեւ Ջոկոնդային Պոնիքելլիի համանուն օպերաներում:

ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ
Աղբյուր՝ Aravot.am:

Լրահոս
Աշոտ Ալեքսանյան․ Փորձեր և փորձություններ «Արարող ձեռքերը»՝ Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարանում 1920-ականների գերմանական կինոն՝ Երևանում Հովհաննես Թումանյան․ Սպասում Մարդիկ բարի են գիտակցաբար Կոնստանտին Օրբելյան․ «Ծրագրերը շատ են, ակնկալում ենք աջակցություն թե՛ մասնավոր հատվածից, և թե՛ մեր պետությունից» «Հայկական մշակույթի շաբաթ»՝ Կիևում «Հայ ժողովրդական հեքիաթներ» ժողովածուն ներկայացվել է ընթերցողներին Վահան Տերյան․ Բանաստեղծությունների հավաքածու Վահան Տերյան․ Սին խոսքերի մեջ «Մաշան և արջը» մուլտֆիլմը հայտնվել է Գինեսի ռեկորդների գրքում Ռիո դե Ժանեյրոն հռչակվել է 2020թ. ճարտարապետության համաշխարհային մայրաքաղաք Լևոն Խեչոյան․ Շաբաթ, կիրակի Ռազմիկ Դավոյան․ Քամիները բոլոր Հայրենասիրական բանաստեղծություններ Դեյվիդ Բոուին՝ 20-րդ դարի մեծագույն էստրադային արտիստ Մկրտիչ Պեշիկթաշլյան. Բանաստեղծություններ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Հայաստանում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողին Տարցին թագաւորի կուսանք Պահանջում են կենտրոնացնել կինոյին տրվող պետական միջոցները այդ կառույցում. բաց նամակ «Ես չկարողացա աշխատել մարդկանց հետ, որոնք փող են տալիս ու քեզնից հիմարություններ են պահանջում» Բոլորն անխտիր ներքաշված են մի մեծ կեղծիքի մեջ Եղել են դագաղ բռնող, Ա տղամարդ, Բ տղամարդ, Ճ կին «Կինն Աստծու էակ է» Հրեշտակային Ռեժիսորը` նախարարության եւ թատրոնի փոխհարաբերության մասին. «Մամա ջան, գուցե ինձ կերակրեի՞ր» Հենրիկ Էդոյան․ Բանաստեղծությունների հավաքածու Պարանոյա Հայկական արվեստն անպայման պետք է ներկայացված լինի այստեղ. Արմեն Սարգսյան Մարդ չի կարող սուրբ լինի իր խոհանոցի մեջ... «Մեր ջահելության ռաբիսն անգամ չես համեմատի այսօրվա էժանագին երաժշտության հետ» Մեկնարկում են Սիլվա Կապուտիկյանի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված միջոցառումները Գյումրու բաց երկնքի տակ գտնվող հուշարձանների պահպանության համար ոչ մի աշխատանք չի արվել. Վ. Ղուկասյան ՀՀ վարչապետի որոշմամբ ստեղծվել է Ռաֆայել Ջրբաշյանի հուղարկավորության կազմակերպման հանձնաժողով Եզերքը Աիդ Անի Ամսեյան. Բանաստեղծություններ Անհրաժեշտ է Երեւանի կոնսերվատորիայում էլ բացել էլեկտրոնային ակադեմիական երաժշտության դասարան Եղիսե մարգարե Կյանքից հեռացել է ՀՀ ժողովրդական արտիստ, բեմադրիչ Ռաֆայել Ջրբաշյանը Երևանի պաստառային արվեստի պատմությունը՝ ցուցահանդեսում
website by Sargssyan