USD
EUR
RUB

Հազվադեպ ներկայացվող ինքնատիպ ստեղծագործություններ՝ Կամերային նվագախմբի կատարմամբ

 

Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը նախօրեին անցկացվել է «Խառնվածքներ» խորագրով համերգային երեկոն: Միջոցառման ընթացքում հանդես է եկել Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբը՝ ներկայացնելով Հայաստանում ոչ այդքան հաճախ կատարվող կոմպոզիտորների գործեր: Կամերային երաժշտության տան հաղորդմամբ, երեկոյի ընթացքում նվագախմբի և գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Վահան Մարտիրոսյանի հետ ելույթ է ունեցել սաքսոֆոնահար Արմեն Հյուսնունցը և դաշնակահար Նարե Կարոյանը:

Դաշնակահարուհի Նարե Կարոյանը մի շարք մրցույթների դափնեկիր է, ունի ակտիվ համերգային գրաֆիկ: 2017 թվականից գերմանական Բեռգիշ Գլադբախ քաղաքի Sinngewimmel արվեստների կենտրոնի ղեկավարն է: Փաստում է՝ վերջին անգամ Կամերային նվագախմբի հետ հանդես է եկել 11-12 տարեկանում:

«Շատ ուրախ եմ, որ նվագեցինք միասին: Առաջին անգամ էի համագործակցում մաեստրո Վահան Մարտիրոսյանի հետ: Փ. Հինդեմիթի Թեմա և չորս վարիացիաներ. Չորս խառնվածք ստեղծագործությունը, որը ներկայացրինք համերգի ընթացքում, շատ քիչ կատարվող գործ է: Հինդեմիթից ընդհանրապես փոքր-ինչ վախենում են, բայց այս գործը շատ գեղեցիկ է: Ափսոս, որ շատ չի հնչում: Կարծում եմ՝ Կամերային նվագախումբն էլ էր հաճույքով կատարում այն»,-նշում է Նարե Կարոյանը:

ՀՊԿՆ նվագախմբի և գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Վահան Մարտիրոսյանն էլ փաստում է՝ թե՛  Նարե Կարոյանի, թե՛ Արմեն Հյուսնունցի հետ առաջին անգամ էին համագործակցում, բայց միասին հանդես գալու ցանկություն մշտապես ունեցել են: Մարտիրոսյանի խոսքով՝ համերգային ծրագրում ներկայացրել են գործեր, որոնք հազվադեպ են հնչում Հայաստանում: Մասնավորապես, երեկոյին ներկայացվեց նաև Հ. Վիլա Լոբոսի Ֆանտազիա սոպրանո սաքսոֆոնի և նվագախմբի համար գործը, ինչպես նաև Ա. Հյուսնունցի Արիա և պար, Նորից գարուն ստեղծագործությունները:

Աղբյուր` Panorama.am:

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan