USD
EUR
RUB

Գթա՛, Տէր

 
 

Գթա՛, Տէր, ի հոգիս մեր ննջեցելոցն
Եւ յիշեա՛ ողորմութեամբ.
Քանզի գինք սուրբ արեան Քո են.
Ի յորժամ հրաշալի ձայնիւ փողոյն
Յառնեն մեռեալքն,
Եւ կան առաջի ահաւոր քո բեմին:
Փառք Հօր եւ Որդւոյ եւ Հոգւոյն Սրբոյ:
Այժմ եւ միշտ եւ յաւիտեանս յաւիտենից ամէն:
Զլուսաւորեալքս ծննդեամբ սուրբ աւազանին
Մի՛ բարկութեամբ խրատեր
Եւ մի՛ սրտմտութեամբդ Քո յանդիմաներ,
Ի յորժամ հրաշալի ձայնիւ փողոյն յառնեն
Մեռեալքն, եւ կան առաջի ահաւոր քո բեմին:

11-րդ դարի Հայոց կաթողիկոս Պետրոս Գետադարձի «Գթա, Տէր» շարականն է՝ Ալեքսանդր Հարությունյանի մշակմամբ: Կատարում է «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախումբը: Խմբավար՝ Տիգրան Հեքեքյան: Հոլովակում օգտագործված են 13-րդ դարի հայ մանրանկարիչ Թորոս Ռոսլինի մանրանկարները ։

Շարականը սովորաբար կատարվում է Հոգեհանգստյան արարողությունների ժամանակ:

Շարականի սկզբում խնդրվում է Տիրոջից՝ գթալ մեր ննջեցյալների հոգիներին և հիշել ողորմությամբ, երբ փողերի հրաշալի ձայներից նրանք հառնեն ու կանգնեն նրա առաջ:

Ինչպես երևում է, այստեղ նկատի ունի Ահեղ դատաստանի օրը: Խնդրում է ողորմած լինել նրանց հանդեպ, քանզի դրանց գինը Քրիստոսի սուրբ արյունն էր, որ հեղվեց համայն մարդկության փրկության համար:

Ապա խնդրում է սուրբ ավազանից ծնվելով լուսավորվածներին բարկությամբ չխրատել և սրտմտությամբ չհանդիմանել, երբ փողերի հրաշալի ձայներից հառնելով, նրանք կանգնեն Իր առջև: « Սուրբ ավազանից ծնված » ասելով նկատի ունի մկրտության ավազանը, որի մեջ լվացվում են ադամական ու նախկին մեղքերը, և այնտեղից մարդը դուրս է գալիս՝ ինչպես մանուկ: Հիշենք Հիսուսի խոսքը Նիկոդեմոսին, որ ասում էր, թե ոչ ոք չի կարող Աստծո արքայությունը մտնել, մինչև ջրից ու հոգուց չծնվի:

Լրահոս
Հասմիկ Պապյանի և Սիմֆոնիկ նվագախմբի համատեղ համերգի հասույթը կփոխանցվի «Արմենակ Ուրֆանյան» հիմնադրամին Ավետիք Իսահակյան․ Երջանկության իմաստը Վահագն Դավթյան՝ Համո Սահյանին Բրազիլիայի կառնավալին հազարավոր մարդիկ «Կեցցե Հայաստան» կվանկարկեն Մարտակերտում կկայանա Փարաջանովին նվիրված ցուցահանդես. կներկայացվեն բացառիկ նմուշներ Պատվիրանները մարդու մարդկային որակի ուղենիշներն են «Մշակույթի նախարարության հայտարարությունն ագրեսիայի, ստախոսության ու ամբարտավանության հավաքական գլուխգործոց է». «Պարալլելս Ֆիլմպրոդաքշն» ընկերություն Ամենայն հայոց կաթողիկոսը ցավակցել է Լուիզ Մանուկյան Սիմոնի վախճանման առիթով Հարություն Խաչատրյան. «Միությունը պատրաստ է իրավաբանական ծառայություն տրամադրել Հովհաննես Գալստյանին» «Մաեստրո Մանսուրյանի» և երևանյան պրեմիերայի մասին Մահացել է Էլմիրա Հեքեքյան-Աբրահամյանը Լավագույնս պատկերացում են տալիս հայ գրքի և գրատպության անցած ուղու մասին Գարեգին Բ և Արամ Ա կաթողիկոսները միասնական աղոթք են հնչեցրել Էջմիածնում «Եվ երբ պրոֆեսիոնալ երաժիշտ դարձա, կոնսերվատորիա ավարտեցի, նոր հասկացա, թե Կոմիտաս կատարելն ինչ բան է» Մեջբերումներ Թումանյանի մասին Հովհաննես Թումանյան․ Ուրախ գիշեր Ազգ-բանաստեղծ Եթե միայն այս կյանքի համար ենք հույս դրել ի Քրիստոս, ողորմելի ենք, քան բոլոր մարդիկ Փորձագետները կասկածում են, որ «Աշխարհի փրկիչ» կտավի հեղինակը Լեոնարդո դա Վինչին է Mezzo հեռուստաալիքը ֆիլմ է պատրաստել դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանի մասին Վարդան Հակոբյան․ Քո սերը քո տունն է Վարդան Հակոբյան․ Կապույտը Հայտնի են Բեռլինի միջազգային կինոփառատոնի մրցանակակիրները Փառասիրության մասին «Երևանը»՝ 200 քանոնահարի կատարմամբ Ֆրանսիայի խորհրդարանը քննարկում է կրթության մասին նոր օրենքը Դանիել Վարուժան․ Հարճը Կոմիտասի քնարերգությունը Վարդգես ԱՀԱՐՈՆՅԱՆ. Ամենայն հայոց բանաստեղծը Ռեժիսորը դեռ հացադուլ է անում, իսկ Մակունցը՝ ֆռռիկներ «Տեսնել չլիներ` կույրի պես կլինեին, ճանաչել և սիրել չլիներ` անասունի պես կլինեին» Հայ Եկեղեցու ու նրա հոգևորականության վրա հարձակումների տարափը պետք է առավել միավորեն մեր հասարակությանը «Երկրագնդի վրա որևէ երկրորդ պետությունը չունի այդպիսի կոմպոզիտոր, ինչպիսին Կոմիտասն է» Հասմիկ Պապյանի և Սիմֆոնիկ նվագախմբի համատեղ համերգի հասույթը կփոխանցվի «Արմենակ Ուրֆանյան» հիմնադրամին Համո Սահյան «Վշտացել եմ ամեն ինչից» Կյանքի ծառը․ Կոմիտաս «Վալենտինոմանիա». կեղծքրիստոնեական, ապազգային և կոմերցիոն տոն «Կինոպարկում» տեղի է ունեցել Օսկարի հավակնորդ «Իշխանություն» ֆիլմի փակ ցուցադրությունը Մահացել է Ռուսաստանի ժողովրդական արտիստ Սերգեյ Զախարովը Տեառնընդառաջ
website by Sargssyan