USD
EUR
RUB

Ցուցադրվել են նկարիչ Մարտուն Զաքարյանի՝ տարբեր տարիների ստեղծած աշխատանքները

 

ԵՐԵՎԱՆ, 8 ՄԱՐՏԻ, Aravor.am: Մարտի 7-ին Գորիսի պետական դրամատիկական թատրոնի ճեմասրահում ցուցադրվեցին տաղանդաշատ նկարիչ Մարտուն Զաքարյանի՝ տարբեր տարիների ստեղծած աշխատանքները: Երփնագրին իր կյանքը նվիրած նկարիչը այն եզակիներից է, որ բնաշխարհի ու մարդու հոգու գույների մշտական փնտրտուքի մեջ են: Կտավների շարքերը՝ «Շ. Ազնավուր», «Կետի աչքը», «Կանայք» և այլն, առանձնանում են ոչ միայն տրամադրության և խոհերի արտահայտմամբ, այլև գույների մեջ շրջանառվող միստիկական գիծ-վրձնացայտումներով: Խորհելու առանձին պահեր են ստեղծում ռեալիստական և աբստրակտ ոճերի զուգադրությամբ ստեղծված կտավները: Բնությունը պատկերող կտավներն էլ զուգորդված են ժամանակի կենսակերպը կրող մարդկանց խոհերի վերարտադրմամբ: Խորն է Մ. Զաքարյանի ներաշխարհը, որ շապիկ է դարձել իր երկրային կյանքի գոյապայքարում. երբեք չի նահանջում իր համոզմունքից, դժգոհ է ժամանակավոր սահող և արվեստին զարկ չտվող հրամաններից: Արվեստագետի պայքարը հաճախ այնքան է խտանում, որ հենց իրեն հասցնում է կյանքի հատակը, որտեղից վերխոյացման միակ ճանապարհը և ձեռքմեկնողը դարձյալ մնում է իր արվեստը:

Նկարիչների միության անդամ չէ, որևէ պաշտոնի հավակնող չէ, չի վայելում իշխանությունների սատարումը, բայց իր հարազատ քաղաքում վաստակում է «մեր նկարիչ Մարտունը» ամենատիտղոսը:

Ցուցահանդեսին Մ. Զաքարյանին հանձնվեց Գորիսի համայնքապետ Ա. Առուշանյանի շնորհակալագիրը: «Մենք դեռ մանկուց չգիտեինք Մարտուն Զաքարյանի անունը, բայց լավ ճանաչում էին մեր նկարչին»,- իր ելույթում նշեց Երևանից հատուկ այդ օրվա համար Գորիս ժամանած ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Ա. Խաչատրյանը: Շնորհավորանքներով և արժևորումներով ելույթ ունեցան արվեստասերներ:

Ցուցահանդեսը նվիրված էր գարնանը, և Գորիսի արվեստասեր հասարակությունը իսկապես վայելեց գարունքի վայելքին համադրվող արվեստի կատարյալ գործերը և Մ. Զաքարյան մարդ-կտավին:

Մ. Քումունց

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan