USD
EUR
RUB

Պետք է անհնարինն էլ անել

 

ԵՐԵՎԱՆ, 12 ՄԱՐՏԻ, Panorama.am: Գյումրիի պատմական կենտրոն համարվող Կումայրի արգելոց-թանգարանում հաշվառված է ավելի քան 1200 հուշարձան շենքեր։ Դրանց մոտ 1000-ը մասնավոր սեփականություն է։ Շենքերից շատերը փլուզման եզրին են, այդ թվում նաև հանրությանը հայտնի «Ֆաբրիկանտի տունը» «Կտոր մը երկինք» ֆիլմից, քաղաքային գանձապետարանի շենքը «Մեր մանկության տանգոն» ֆիլմի «վառեմ-մարեմ» պաշտգամբով։

Panorama.am-ը Գյումրիի գլխավոր ճարտարապետ Հենրիկ Գասպարյանից հետաքրքրվեց, արդյո՞ք հուշարձան-շենքերը վերականգնելու ծրագիր կա, արդյո՞ք քայլեր արվում են այդ շինությունները պահպանելու, վերականգնելու ու Կումայրի արգելոց թանգարանը զբոսաշրջային կենտրոն դարձնելու ուղղությամբ։

«Մի քանի անգամ ցանկացել ենք ծրագրեր իրագործել։ Ամենահաջողված ծրագիրը նախկին վարչապետ Կարեն Կարապետյանի կողմից էր առաջ քաշված, որով սկսվեց կենտրոնի փողոցների վերականգնումը։ Մեկ տարի լավ իրականացվեց։ Թավշյա հեղափոխությունից հետո մի քիչ սառեցված վիճակում է, ուզում ենք զարկ տալ, տեսնենք՝ ինչ շարունակություն կունենա ծրագիրը»,- ասաց Հ. Գասպարյանը։

«Կումայրի Վերածնունդ» հիմնադրամը նախատեսում է ճարտարապետական արժեք ներկայացնող շենքերի վերականգնում ներդրողի միջոցներով։ Քաղաքի գլխավոր ճարտարապետի խոսքով, համատեղ բիզնես ծրագրեր է առաջարկում. հիմնադրամը գնում է ու վերականգնում, եթե սեփականատերը չի ցանկանում վաճառել, հիմնադրամի հետ բաժնետեր է դառնում, կամ խրախուսվում է, որ սեփականատերը բիզնես դներ։

Հ. Գասպարյանն ասաց, որ այսօր իրենց հնարավորությունների սահմաններում կատարում են փողոցաշինություն, բայց բոլոր հուշարձաններին պետք է անհատական մոտեցում ցույց տալ։ Նա նշեց, որ կան շենքեր, որոնց սեփականատերերի հետ բանակցել են որևէ ծրագիր իրականացնելու համար, սակայն անարդյունք։

Հարցին՝ հնարավո՞ր է վերականգնել այդ շենք-հուշարձանները, թե այն աստիճանի են վնասված, փլուզված, որ անհնար կլինի, Հ.Գասպարյանը պատասխանեց. «Իհարկե, հնարավոր է վերականգնել։ Եթե հնարավոր էլ չլինի, պետք է անհնարին էլ անել ու վերականգնել, որովհետև բացառիկ հուշարձաններ են, բայց այն վիճակում չեն, որ հնարավոր չլինի»։

Լրահոս
Նոր նշանակումներ «Մեծ լուսատուն` ցերեկը իշխելու համար, իսկ փոքր լուսատուն` գիշերը իշխելու համար» «Սա Բեռնհարդ Շլինկի տեսակետն է Հոլոքոստի մասին, որը նա մեծ վարպետությամբ գրականություն է դարձրել» Ինչո՞ւ Իրանում հետաքրքրվեցին «Բանկ Օտոմանով» 30 տարի անց «Քամին ունայնության» ֆիլմը վերադարձավ կինոյի տուն ՀԱՊ-ում բացվելու է Անատոլի Գրիգորյանի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը Վախթանգ Անանյան․ ՈՒշացած խոստովանություն Դավիթ Սամվելյան․ Լեռան տակի քարոզ Հայկական ավանդական երաժշտությունը և մշակութային անվտանգության հիմնահարցը. Ալեքսանդր Սահակյան Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիպում ունեցավ վերապատրաստման դասընթացների մասնակիցների հետ Հայաստանը մասնակցում է Հնագույն քաղաքակրթությունների ֆորումին Վարդան Հակոբյան․ Անվերադարձ աչքեր Դավիթ Հովհաննես․ Մեզանից հետո ուժեղ ու հաղթանդամ․․․ Զքէն խորհեցան Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանը «կտարածվի» Քրիստոնեական ներողամտության մասին Տնտեսի կիրակի (Մեծ պահքի չորրորդ կիրակի) Նանե․ Դու… կանգուն մնա… Վահան Թոթովենց․ Ես ծաղիկ չունիմ… Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Տավուշի նորանշանակ մարզպետին Մարտի 21-ին Գառնիում ծիսական արարողություն և տոնախմբություն է Վարանդի «Բերդաքաղաքի» ձեռագիրը կարդալուց անմիջապես հետո և մեկ տարի անց «Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ֆանտաստիկ կոլեկտիվ է». Կարմինե Լաուրի Բուենոս Այրեսում Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված թանգարան կկառուցվի Ասել՝ սերիալներն այն չարիքն են, որ կործանում են մեզ և մեր երկիրը, մեծագույն սխալ է. Հրաչ Քեշիշյան Խարիկ Դաշտենց․ Լեռան ծաղիկները Մետաքսե․ Հուշերի մորմոք Աղոթքը հոգու շնչառություն է Այսօր կանգնեցաւ աւազան Մանսուրյան. Մեր երաժշտության մեջ բաց կար՝ բարձրագույն պոեզիան երգելու առումով Բալետային պուանտի միջի ասեղից մինչեւ «ժամանակավոր արտագաղթում» Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց Գյումրի, հյուրընկալվեց Մայր Աթոռի կողմից բնակարաններ ստացած ընտանիքներից մեկին Ավետիք Իսահակյան․ Մնացի կարոտ իմ հայրենիքին Վահագն Դավթյան․ Եթե հարցնես Ընդ լուսափայլ զւարթնոյն Մենք ենթարկյալներս Երեւանում ցուցադրվում են հայտնի նկարիչ Տիգրան Դադերյանի աշխատանքները Աստծո առջև ծնկողը թշնամու դեմ կանգուն կմնա մինչև վերջ Մայր Աթոռը հրապարակել է 2018-ի գործունեության տեղեկագիրը «Անկախության շրջանում Հայաստանում ձևավորված իրականությունը միանգամայն արժանի է խորենացիական «ողբի»
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan