USD
EUR
RUB

Ինչու է աղմկում գետը

 

«Ինչու է աղմկում գետը», 1959 թվականին՝ «Հայֆիլմ» կինոստուդիայում նկարահանված, հայկական սև-սպիտակ ֆիլմ։

Սյուժե

Սահմանեմերձ գյուղի բնակիչ Աթանես Ղամբարյանը Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի տարիներին գերի է ընկել ու հայտնվել սահմանի մյուս կողմում՝ Թուրքիայում։ Նա երազում է վերադառնալ հայրենիք, որ Արաքս գետի մյուս ափին է։ Սահմանապահ Արմենը, որ սիրահարված է Ղամբարյանի դստերը՝ Սեդային, տեսնում է գետի մյուս ափին գտնվող Ղամբարյանին ու ճանաչում։ Ղամբարյանը գետն է նետվում, որ փրկի խեղդվող Փիրուզային, ու հայտնվում է մյուս ափին՝ հայրենիքում։

Դերերում

Ղամբարյան - Հրաչյա Ներսիսյան

Բուռնազյան - Ավետ Ավետիսյան

Մանուկյան - Ֆրունզե Դովլաթյան

Սեդա - Լիլյա Հովհաննիսյան

Սամոխին - Նիկոլայ Կազակով

Սուրեն - Լևոն Թուխիկյան

Պայծառ - Վերջալույս Միրիջանյան

Աշխեն - Ամալյա Արազյան

Դարբինյան - Դավիթ Մալյան

Սոկոլով - Խորեն Աբրահամյան

Արսեն - Լև Լոբով

Բիգիլդեև - Սայֆուլո Ջուրաբաև

Անդրեև - Օլեգ Գերասիմով

Օտարերկրյա սահմանապահային կոմիսար - Ազեր Կուրբանով

Փիրուզա - Անաիդա Ադամյան

Խաչատուր - Մհեր Մկրտչյան

Ծերունի - Աշոտ Ներսիսյան

Ոռոգող - Լեոնիդ Չեմբարսկի

Երգ

Արաքս - տեքստի հեղինակ՝ Ա. Սաղաթելյան, երաժշտությունը՝ Արտեմի Այվազյանի, կատարում է Հասմիկ Գաբրիելյանը

Ստեղծագործական խումբ

Սց.հեղ. Մ.Օվչիննիկով, բեմ.ռեժ. Գ.Մելիք-Ավագյան, բեմ.օպեր. Ժ.Վարդանյան, բեմ.նկ. Ռ.Պ.Բաբայան, կոմպոզ. Ա.Այվազյան, հնչ.օպեր. Ն.Ջալալյան, ռեժ. Ե.Ծատուրյան, 2-րդ օպեր. Պ.Գալստյան, զգ.նկ. Ա.Սարգսյան, նկ.դիմ. Խ.Զահալյան, համակց.նկ.` Գ.Առաքելյան, մոնտ. Գ.Մելիքսեթյան, երգերի տեքստի հեղինակ` Վ.(Յու.)Բալասան, խմբ. Լ.Ներսիսյան, տն. Ռ.Սարոյան:

Լրահոս
Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս Netflix-ը «Խոստումը» ֆիլմը ցուցադրելու հեղինակային իրավունք է ստացել Ընտանիք Համո Սահյան. Հորովել Եղիա Տեմիրճիպաշյան. Անգեղն երգ Պառավքարից մինչև Մուրղուզ․․․ Տավուշյան լեգենդներն ու զրույցները Օգոստոսի 1-ից Մոսկվայում վերաբացվում են կինոթատրոնները «Երեք մանկունքը բաբելոնյան հնոցում» սյուժեի պատկերագրական համակարգը «Այդ չափորոշիչները չեն արտացոլում ՀՀ քաղաքացու և հայ մարդու դաստիարակությունը»․ Աիդա Թոփուզյան Սուրբ Բարսեղ եպիսկոպոսի ճառը նախանձների մասին Խորհր­դա­յին նկա­րա­հա­վա­քի ա­զատ և ան­կախ նա­վար­կու­թ­յու­նը Օպերային թատրոնն առցանց համերգ կնվիրի կորոնավիրուսի պատճառով տուժած բոլոր երաժիշտներին «Այն մեկ ա­մի­սը, որ Պետ­րոս­ը կռ­վեց իմ կող­քին, հա­վա­սար էր տաս­ն­յակ կյան­քե­րի սխ­րան­քի»
website by Sargssyan