USD
EUR
RUB

Շոր և Շորշոր

 

«Շոր և Շորշոր» ֆիլմը նկարահանվել է 1926 թվականին «Պետֆոտոկինո» կինոստուդիայում։ Այն սև-սպիտակ համր գեղարվեստական ֆիլմ։  Նկարահանվել է Մուշեղ Բագրատունու համանուն պատմվածքի հիման վրա։ Հայկական առաջին կատակերգությունն է։ ՈՒնի նաև այլ անվանում՝ «Հայկական Պատ և Պատաշոն»։

Սյուժե

Ֆիլմը պատմում է անբան ու հարբեցող երկու ընկերների՝ Շորի ու Շորշորի զվարճալի արկածների մասին։ Նրանց կանայք տնից դուրս են անում՝ պահանջելով չվերադառնալ առանց սննդի, բայց ընկերները օգտագործում են համագյուղացիների սնոտիապաշտությունը միայն խմիչք ստանալու համար։

Ստեղծման պատմություն

Համո Բեկնազարյանը սցենարը գրել է մեկ գիշերում, տասնմեկերորդ օրը ֆիլմը նկարահանված էր և խմբագրած։ Ոեժիսորը և դերասանները ինքնաշինում էին նկարահանման ժամանակ։ «Շոր և Շորշորը» մեծ հաջողություն ուներ Հայաստանում և արտասահմանում՝ ստուդիային բերելով «ավելի քան երեք հարյուր հազար շարժակազմի մասհանումներ»։

Դերերում

Համբարձում Խաչանյան - Շոր

Արամ Ամիրբեկյան - Շորշոր

Նինա Մանուչարյան - Եղսո, Շորի կինր

Երանուհի Ադամյան - Հերիքնազ, Շորշորի կինր

Ավետ Ավետիսյան - Վարդան

Գրիգոր Ավետյան - ջրաղացպան

Բագրատ Մուրադյան - Ղուկաս

Օնիկ Ստեփանյան - քյոխվա

Արկադի Հարությունյան - Օհան

Տիգրան Շամիրխանյան - Վահան

Միքայել Գարագաշ - սատանա

Ստեղծագործական խումբ

Բեմադրող նկարիչ - Միքայել Սուրգունով

Ռեժիսորի օգնական - Արմենակ Դանիելյան

Գլխավոր ադմինիստրատոր - Միքայել Գարագաշ

Հետաքրքիր փաստեր

Աշտարակ քաղաքի մոտակայքում գտնվում էր Շորշոր գյուղը համանուն ջրաղբյուրով։

Լրահոս
Ալիսա Կիրակոսյան. Քո աչքերի հետ Գուրգեն Մահարի. Հրաժեշտ Հպանցիկություն Հայաստանի Ազգային պատկերասրահը միացել է միջազգային նախաձեռնությանը Ինչպես Նիկուլինը գրազ եկավ սիգարետի վրա, եւ ինչու էր հրաժարվում նկարահանվել «Կովկասի գերուհին» ֆիլմում 14 լավագույն հայկական մուլտերն ու անիմացիոն ֆիլմերը՝ մեկ հարթակում Հանրապետական մաղթանք․ Մայր Աթոռ Ս․ Էջմիածին, (28.03.2020) Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը օնլայն ներկայացնելու է «Կոմիտաս և Թումանյան-150» համերգը Աշխարհի թանգարաններն իրար ծաղկեփնջեր են նվիրում Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում կատարվեց Հանրապետական մաղթանք (նկարներ) Պարույր Սևակ․ Հանդգնեմ ասել Դանիել Վարուժան․ Գուռը Ռազմիկ Դավոյան․ Ազգն ու Քարը «Դասարան+դասական» ծրագիրը ներկայացվելու է առցանց հարթակում Պետք չէ դևի հետ զրույցի բռնվել Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում կկատարվի հանրապետական մաղթանք Մեր հավատքի հայր Սուրբ Գրիգոր Լուսավորչի Աջի պատմությունը Արամ Իսաբեկյան. «Մեկուսացումը նկարիչների համար սովորական վիճակ է» Ամբողջ աշխարհից ավելի քան 30 թանգարաններ կազմակերպել են Ֆրիդա Կալոյի առցանց ցուցադրությունը Մարդն ուզեց ճանաչել իրեն և ստեղծեց թատրոնը. մարտի 27-ը թատրոնի միջազգային օրն է Գերմանիայի կառավարությունը 50 միլիարդ եվրո է հատկացնում նկարիչներին Պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը կորոնավիրուսի տարածման հետևանքով համերգները հեռարձակում է առցանց Դանիել Վարուժան. Միջօրե Ներսես Աթաբեկյան. Քսանհինգ օրից գարուն է Սուրբ Բարսեղ Եպիսկոպոսի ճառն արբեցողների մասին, մաս երկրորդ Իոսիֆ Բրոդսկի. Նամակ ցանկապատին Ի տեր ննջեց Տ. Եղիշե ավագ քահանա Բաղրամյանը Ռուսական դրամատիկական թատրոնի փոքր բեմի պահանջարկը գնալով մեծանում է Տրետյակովյան պատկերասրահը շաբաթական 19 միլիոն ռուբլի է կորցնում կարանտինի պատճառով Մահացել է լոնդոնաբնակ հայ գեղանկարիչ Էդման Այվազյանը Համաճարակի դէմ Քահանայապետին «Հայր մեր» աղօթքը Կապանի դրամատիկական թատրոնը առցանց ցուցադրելու է «Ամպրոպ» ներկայացումը Մահացել է ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Իննա Մակարովան Հենրիկ Էդոյան. Սուտ խոսքերի առատության միջով Դեպի Արեւելք Չարենցի հետ. ինչպես է բանաստեղծի տուն-թանգարանը գործում առցանց հարթակում Վարդգես Պետրոսյան. Տգեղ աղջիկներ չկան Սուրբ Բարսեղ Եպիսկոպոսի ճառն արբեցողների մասին, մաս առաջին Metallica-ն «հանդես կգա» Յութուբում Երգի պրեմիերա. Սոնա Ռուբենյանը երաժշտասերների դատին է հանձնել «Իմ քույր» ստեղծագործությունը Շուշանիկ Կուրղինյան․ Վաղ առավոտյան մշուշի միջից․․․
website by Sargssyan