USD
EUR
RUB

Նկարիչը, որ չհեռացավ հայրենի Արթիկից

 

1947թ. վարդագույն տուֆի հայրենիք Արթիկում ծնվեց Երվանդ Բիչախչյանը, որը պետք է հետագայում հայտնի նկարիչ դառնար: Մեզ հետ զրույցում ասում է, որ դեռեւս փոքր հասակից նկարելու հանդեպ սեր է ունեցել: Նկարում էր ամեն ինչ. ծառ, տերեւ, տուն, ֆիզիկայի գրքից` բոլոր գիտնականներին, հետո նաեւ` դերասաններին: Այնուհետեւ սովորել է խառատի մասնագիտությունը եւ իր նկարելու տաղանդի շնորհիվ, կարողացավ աշխատել Արթիկի գործարանում` զարգացնելով նկարչի իր ընդունակությունները: Հետագայում նա մասնագիտական հաստատությունում ձեռք է բերել նկարչի մասնագիտություն: Սկզբում Երվանդ Բիչախչյանը գծագրություն առարկայից ստանալով անբավարար եւ չընդունվելով ինստիտուտ, վերադարձավ տուն ու զորակոչվեց բանակ: Այնտեղ էլ, սակայն, նա շարունակեց զբաղվել նկարչությամբ եւ բոլորին հիացնել իր շնորհով:

Ծառայությունից հետո նա կրկին փորձեց իր ուժերը եւ ընդունվեց Փ. Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի ուսումնարան: Գերազանցության դիպլոմով ավարտելով ուսումնարանը, նա իր ծննդավայրում բացում է նկարչական դպրոց: Այնուհետեւ ընդունվում եւ ավարտում է Երեւանի պետական գեղարվեստաթատերական ինստիտուտի գեղանկարչական բաժինը: Եվ այդ տարիներից սկսած՝ նկարիչը սկսում է անհատական ցուցահանդեսներով հանդես գալ աշխարհի տարբեր երկրներում` մարդկանց իր յուրահատուկ նկարների միջոցով ցույց տալով ամեն մարդկայինը` թե ուրախություն, թե տխրություն, թե հուզմունք:

71-ամյա վաստակաշատ նկարիչ Երվանդ Բիչախչյանի գործերը շարունակում են պտտվել աշխարհով մեկ (ավելի քան 50 երկիր), իսկ արվեստագետը չի դադարում ստեղծագործել եւ թղթին հանձնել իր գունեղ մտքերը: Նա այժմ ոչ թե ափսոսանքով, այլ հպարտորեն ասում է, որ Արթիկից չի հեռացել, թեեւ նրան մեծ ապագա էր սպասվում արտասահմանում: Նա չի թողել իր հայրենիքը, որովհետեւ ինչպես ինքն է ասում, այստեղ շատ թաքնված տաղանդներ կան, որոնց դեռ պիտի բացահայտի:

Հավելենք, որ Երվանդ Բիչախչյանի կոմպոզիցիոն աշխատանքները հակված են դեպի խորհրդապաշտություն: Նա ստեղծագործել է նաեւ գրաֆիկայի ժանրում: Մասնագետների գնահատմամբ, նրա գործերը կրում են դասական, ժամանակակից եւ ազգային նկարչության տարրեր եւ տարբերվում իրենց յուրահատկությամբ:

ՏԱԹԵՎ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ

Լրահոս
Գևոևգ Էմին․ Սիամանթոյի մենախոսությունը Նոր գիրք՝ «Պալատի ուրվականը» Ֆրանսիայում հայտնաբերվել է Պոլ Գոգենի՝ մեզ հայտնի ամենավաղ նկարը «Ռոմեո և Ջուլիետ»-ը՝ Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոնի բեմում «Արվեստի շաբաթ»-ը մեկնարկեց Արարչագործության շարքի մանրանկարները Նվիրում եւ հոգու պարտք՝ ըստ Սոնա Հովհաննիսյանի Օպերային թատրոնի կոլեկտիվը չի ընդունում Նազենի Ղարիբյանին Վարդան Հակոբյան․ Իսկ Էմերսոնը ձու էր խաշում հրաբուխների վրա Թադևոս Տոնոյան․ Ես քեզ սիրում եմ իմ երկրի վրա ու քո երկնքում Հառիճավանքի Թրբանճյան ընծայարանը հրավիրում է ավագ դպրոցի աշակերտներին որակյալ կրթություն ստանալու Հոգևորական շերտը «վերին դարակում» է Կոնստանտին Օրբելյան. «Թող դատարանը որոշում կայացնի, այլ ոչ թե լինի միանձնյա» «Եթե լեզուն, որով դու գրում ես, վատ գիտես, գրող լինելու մասին խոսելն ավելորդ է» Օպերային թատրոնի կառավարման խորհրդի նախագահ է ընտրվել Նազենի Ղարիբյանը Սոֆիայի Ազգային գրադարանում տեղի ունեցավ Գրիգոր Նարեկացու «Մատյան ողբերգության» պոեմի ռուսերեն թարգմանության շնորհանդեսը Երևանում հանդես կգա «Գրեմմի» մրցանակակիր «Պարկեր» քառյակը Կյանքից հեռացել է ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Ռուբեն Ղևոնդյանը Июльансамбль կոչվող թատերախումբը հանդես կգա Երեւանում Մեկնարկում է «Երիտասարդ հայ կոմպոզիտորների կամերային երաժշտության 4-րդ փառատոնը» Զողորմութեան Քո զդուռն բազ մեզ Տէր Վիլյամ Սարոյան. Ամբողջ աշարը և բուն իսկ դրախտը Երվանդ Քոչար. Արևը խաբեց Անթիլիասում հրատարակվել է «Մշակույթը Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունում (1918-1920)» գիտաշխատությունը Տիմատին հրապարակել է Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը Վան Գոգի պատկերով օդապարիկը սավառնել է Մելբուռնի երկնքում Քարոզ. «Մարմնի ճրագը աչքն է» Սրբերի և սրբադասման մասին Հոբելյանական հուշ երեկո՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի ծննդյան 150-ամյակին Աղքատ Ղազարոսի առակը Խաղաղության աղոթք Գուրգեն Մահարի․ Օրոր օրոր Ռազմիկ Դավոյան․ «Ես ամեն օր քեզ հետ զրուցում եմ թաքուն» Խաղաղությունը հնարավոր է դառնում, երբ Աստված մտնում է մեր կյանք «Ոչ ոք երկինք չի մտել՝ անտարբեր և սառնասիրտ կյանք ապրելով» Ողջունում ենք Գրիգոր Լուսավորչի փողոցը Սբ Գրիգոր Լուսավորիչ վերանվանելու վերաբերյալ քաղաքապետարանի կայացրած որոշումը Գիտնականները քվանտային կտավի վրա վերարտադրել են Մոնա Լիզայի միկրոսկոպիկ պատկերը Նոր գիրք` «Հայ-գերմանական ռապսոդիա» Երևանում տեղի կունենա Ռոզի Արմենի «60 տարի բեմում» հոբելյանական համերգը, կհնչի 20 երգ Կաննում պարզ է դարձել, որ Քվենտին Տարանտինոն այսօր ապրող կարևորագույն ռեժիսորներից է
website by Sargssyan