USD
EUR
RUB

Քարտաշները

 

Քարտաշները՝ նման քարհանքի,
Կիզված մաշկի տակ մկանունք,
Կոշտ են հողից դուրս ցցված
Բազալտից:
Կակաչները, որ խաղում են քիչ վերև,
Ոչինչ չեն ասում քարտաշին:
Նա զարկում է մուրճը,
խրում սեպը,
Պատռում քարը, ինչպես մատնաքաշը,
Որի մեջ սոխ է դնում, պանիր
Եվ ծամում փոշոտ բերանով:
Շոգը, ցուրտը ապխտում են քարտաշի հոգին,
Նա տուն է գնում թուջե քայլերով:
Ու թե խոսի, բառը ծանր կընկնի,
Լինի բարի բան, թե ցավի,
Թե հայհոյանք:
Այդ բառերով է բարձրանում
Տաճարը,
Ծածկվում գերեզմանը:

Խորալը
Ձեռքս իջնում է Սարի թաղի քարհանքին,
Գեղամա լեռներին,
(Ստեղները կոտրած բարեկեցության ակորդեոնը բերնի պես չխչխկում է):
Բարձր Տատրաների քարանձավային շթաքարերին,
Եգիպտոսի ծայրերը մաշված բուրգերին
Տեղ-տեղ գլուխ բարձրացնող ջրհեղեղի ալիքներին:
Երկու ձեռքով զարկում եմ կյանքի և մահվան
Գաղթնաթաքույց թմբուկներին,
Հոշոտված երկու երկնաքերների հիմքերին
Եվ միայն ես ու միայն ես եմ լսում խորալը
Ընդերքից բարձրացող, ծավալվող, ինքն իրեն նեշնչող:
Այդ անանուն ոմն Բախի թոքերն ու կողերը
Իսկը երգեհոն:
Առանց նոտայի որևէ նշանի երկնում է
Խորալն իր անդնդախոր և լավ մշակած ծաղկեպսակի պես
Դանդաղորեն դնում համայն լսողաց և տեսողաց արձանախմբին:
Եվ դու՛ խորալ, ցավից բարձր, լույսի արագությունից ավելի ճառագող:
Ապրել-մեռնելու հանելուկից դուրս.
Երանության նժույգը քո ի՜նչ խրխնջոցով է արածում
Կեղծամը Բախի:

Էդվարդ ՄԻԼԻՏՈՆՅԱՆ

Լրահոս
Մատթեոս Զարիֆյան. Ճերմակ գիշեր Վահան Սաղաթելյան. Արնախաչ «Մաեստ­րո Քո­չար» պու­րա­կը Ա­լեք­սանդր Թա­մա­ն­յա­նի թի­կուն­քում Իսպանացի լուսանկարիչը բացահայտել է շքեղ լուսանկարներ ստանալու գաղտնիքները (լուսանկարներ) Սուրբ «սպասավորներն» ու «պաշտպանները» Ագահություն «Կան­թեղն ան­տա­ռում՝ Հա­ղար­ծին» Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար է նշանակվել Արտյոմ Նաղդյանը Բոտիչելիի հազվագյուտ կտավը կվաճառվի Sotheby's աճուրդու «Միշտ հնարավոր է ելք գտնել՝ առանց ընկճվելու» Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմի համաշխարհային պրեմիերան կկայանա Մոսկվայի կինոփառատոնում «Հն­չեց կրա­կո­ցը, և մարդն այլևս չկա» Ռուսական արվեստի թանգարանի այցելուները կհայտնվեն Բորիս Գրիգորևի կտավում VR տեխնոլոգիայի միջոցով Իր հետ­մա­հու ա­զա­տամ­տու­թ­յու­նը կի­սեց Սեն գե­տի ա­լիք­նե­րի հետ Մատթեոս Զարիֆյան․ Խնդրանք Բանտում էի, և ինձ այցի եկաք (Մատթ. 25:36). մաս 1-ին Ավետիք Իսահակյան. Հայաստանին Վահան Տերյան․ Թովիչ քնքշությամբ հանգչող աշխարհում Սուրբ Բարսեղ եպիսկոպոսի ճառը հիսունիններորդ (ԾԹ) սաղմոսի մասին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնից Մասիս կբերվի Սուրբ Գևորգ Զորավարի մասունքը Ողջախոհություն Եղիշե Թադևոսյանի չցուցադրված էտյուդները կներկայացվեն հեղինակին նվիրված նորաբաց ցուցասրահում «Ուղղակի չեմ տառապել մեծամտությամբ» Հայ ազգային բազմաբնույթ տոները հետաքրքիր մեկնաբանություններով տեղ են գտել մեկ գրքում Մարիամ և Երանուհի Ասլամազյան քույրերի պատկերասրահի խանութի բացումը Կամերային կենտրոնը Կոմիտասի ծննդյան օրը բացօթյա համերգ կկազմակերպի Կինոկենտրոնը սկսել է «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի տարածքում գտնվող նյութերի արխիվացման աշխատանքները ԴասA-ի մասնակիցները շնորհավորում են Սերգեյ Սմբատյանին ու հույս հայտնում, որ շատ շուտով կհանդիպեն համերգասրահում Կկայանա «Անուշ. անավարտ օպերա» ֆիլմի պրեմիերան Ռուբեն Սևակ․ Ինչու Նորայր Գրիգորյան. Բաց աչքերով Պարույր Սևակ․ Ռետին չեմ-թուղթ եմ Եգիպտոսում հայտնաբերվել են տասնյակ հնագույն սարկոֆագներ «Հին Երևան» ծրագիրը մայրաքաղաքի կայուն զարգացման առանցքային բաղադրիչներից է. Վարագ Սիսեռյան COVID-19-ի պատճառով Նոբելյան մրցանակաբաշխության ձևաչափը փոխվել է «Ընթրիք հիմարի հետ». Ֆրանսիս Վեբերի հանրահայտ կատակերգությունը կներկայացվի Վանաձորի թատրոնի բեմում Երևանում կանցկացվի «Արմենիա» միջազգային երաժշտական փառատոնը Երեխաները պատահականություն չեն Ֆիլմ Տ. Բագրատ եպիսկոպոս Գալստանյանի մասին Երիտասարդ դաշնակահարների ինքնատիպ ելույթը
website by Sargssyan