USD
EUR
RUB

Խոստովանություն

 

Բազմաթիվ հարցեր են ինձ տանջում,
Հերթով կհայտնեմ հիմա ձեզ,
Նախ ինչո՞ւ են ինձ Արայիկ կանչում,
Հետո էլ ինչո՞ւ եմ ես՝ ես:
Ինչո՞ւ ես ծառ չեմ կամ էլ նապաստակ,
Ինչո՞ւ համար ես չորս ոտք չունեմ,
Ինչո՞ւ եմ խոսում - չեն խոսում նրանք,
Կամ ինչո՞ւ պիտի գիշերը քնեմ:

Ինչու՞ են ինձ Արայիկ կանչում

Որովհետև երբ
Ուրիշ անուն են ետքիցս տալիս,
Ես շուռ չեմ գալիս,
Կարծես թե ոչինչ,
Իսկ երբ «Արայի՜կ» կանչեն,
ես արագ
Ետ եմ դառնում ու հարցնում եմ՝ ի՞նչ, -
Հիմա հասկացա՞ք:

Ինչու՞ ես չորս ոտք չունեմ

Այս հարցի վրա
Ես մտածեցի ուղիղ երեք օր,
Եվ երրորդ օրը ես տեսա հանկարծ
Շալվարս այնպես աթոռին դրած,
Նայեցի նրան ու հասկացա նոր,
Որ իմ շալվարը երկու փողք ունի,
Բա որտե՞ղ մտնեն մյուս ոտքերս:
Ահա թե ինչու չորս ոտք չունեմ:
Հիմա բացատրեմ,
թե ինչու պիտի գիշերը քնեմ:

Ինչու՞ պիտի գիշերը քնեմ

Սկզբից պարզեմ՝ ի՞նչ է գիշերը.
Այն նախ շատ է մութ ու ցուրտ է մի քիչ,
Խաղալ չի լինում, արժե՞ հիշելը,
Իսկ ուր խաղ չկա, չկա էլ ոչինչ:
Հետո հոգնում եմ, որ շատ խաղացի,
գիտեմ ինչու էլ ձայն չեմ հանում,
Հայրիկիս մի օր ես դա ասացի,
Նա բացատրեց՝ այդ քունդ է տանում:
Իսկ ո՞ւր է տանում, արդեն պարզ բան է,
Տանում է ուղիղ դեպի մահճակալ,
Եվ ես քնում եմ: Ահա այսքանը,
Հասարակ բան է, պետք է իմանալ:

Ինչու՞ ես ծառ չեմ կամ թե նապասատակ

Կամ ավելի ճիշտ՝ ինչո՞ւ եմ ես՝ ես,
Ինչո՞ւ եմ ասյպես:
Ես վազվզում եմ, ծառը կանգնած է,
Նա միշտ լուռ է, իսկ ես խոսում եմ,
Ծառի ճյուղերից մրգեր են կախված,
Ծառը չի ուտում, իսկ ես ուտում եմ:
Իսկ նապաստակը գդալ էլ չունի,
Շալվար չի հագնում, ինչպիսի՜ ամոթ,
Նրա հետ երբեք խաղալ չի լինի,
Փախչում գնում է, չի մնում ինձ մոտ:
Այսքանից հետո ի՜նչ ծառ, նապաստակ,
Ուրիշ բան կամ էլ,
Շատ ճիշտ եմ արել,
Որ Արայիկ եմ այս կյանքում ծնվել:
Ահա թե ինչու հիմա ես՝ ես եմ,
Ու ճիշտ այսպես եմ:

Հովհաննես ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Լրահոս
Համո Սահյան. Անձրև Վահագն Դավթյան. Անի Ապահովություն Զրույց «ոչնչի» շուրջ Մահացել է «Ոսկե գլոբուս»-ի կազմակերպիչ Լորենցո Սորիան «Հացի բազմացումը» տեսարանի պատկերագրական դրսևորումը Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս Netflix-ը «Խոստումը» ֆիլմը ցուցադրելու հեղինակային իրավունք է ստացել Ընտանիք Համո Սահյան. Հորովել Եղիա Տեմիրճիպաշյան. Անգեղն երգ Պառավքարից մինչև Մուրղուզ․․․ Տավուշյան լեգենդներն ու զրույցները Օգոստոսի 1-ից Մոսկվայում վերաբացվում են կինոթատրոնները
website by Sargssyan