USD
EUR
RUB

Խոստովանություն

 

Բազմաթիվ հարցեր են ինձ տանջում,
Հերթով կհայտնեմ հիմա ձեզ,
Նախ ինչո՞ւ են ինձ Արայիկ կանչում,
Հետո էլ ինչո՞ւ եմ ես՝ ես:
Ինչո՞ւ ես ծառ չեմ կամ էլ նապաստակ,
Ինչո՞ւ համար ես չորս ոտք չունեմ,
Ինչո՞ւ եմ խոսում - չեն խոսում նրանք,
Կամ ինչո՞ւ պիտի գիշերը քնեմ:

Ինչու՞ են ինձ Արայիկ կանչում

Որովհետև երբ
Ուրիշ անուն են ետքիցս տալիս,
Ես շուռ չեմ գալիս,
Կարծես թե ոչինչ,
Իսկ երբ «Արայի՜կ» կանչեն,
ես արագ
Ետ եմ դառնում ու հարցնում եմ՝ ի՞նչ, -
Հիմա հասկացա՞ք:

Ինչու՞ ես չորս ոտք չունեմ

Այս հարցի վրա
Ես մտածեցի ուղիղ երեք օր,
Եվ երրորդ օրը ես տեսա հանկարծ
Շալվարս այնպես աթոռին դրած,
Նայեցի նրան ու հասկացա նոր,
Որ իմ շալվարը երկու փողք ունի,
Բա որտե՞ղ մտնեն մյուս ոտքերս:
Ահա թե ինչու չորս ոտք չունեմ:
Հիմա բացատրեմ,
թե ինչու պիտի գիշերը քնեմ:

Ինչու՞ պիտի գիշերը քնեմ

Սկզբից պարզեմ՝ ի՞նչ է գիշերը.
Այն նախ շատ է մութ ու ցուրտ է մի քիչ,
Խաղալ չի լինում, արժե՞ հիշելը,
Իսկ ուր խաղ չկա, չկա էլ ոչինչ:
Հետո հոգնում եմ, որ շատ խաղացի,
գիտեմ ինչու էլ ձայն չեմ հանում,
Հայրիկիս մի օր ես դա ասացի,
Նա բացատրեց՝ այդ քունդ է տանում:
Իսկ ո՞ւր է տանում, արդեն պարզ բան է,
Տանում է ուղիղ դեպի մահճակալ,
Եվ ես քնում եմ: Ահա այսքանը,
Հասարակ բան է, պետք է իմանալ:

Ինչու՞ ես ծառ չեմ կամ թե նապասատակ

Կամ ավելի ճիշտ՝ ինչո՞ւ եմ ես՝ ես,
Ինչո՞ւ եմ ասյպես:
Ես վազվզում եմ, ծառը կանգնած է,
Նա միշտ լուռ է, իսկ ես խոսում եմ,
Ծառի ճյուղերից մրգեր են կախված,
Ծառը չի ուտում, իսկ ես ուտում եմ:
Իսկ նապաստակը գդալ էլ չունի,
Շալվար չի հագնում, ինչպիսի՜ ամոթ,
Նրա հետ երբեք խաղալ չի լինի,
Փախչում գնում է, չի մնում ինձ մոտ:
Այսքանից հետո ի՜նչ ծառ, նապաստակ,
Ուրիշ բան կամ էլ,
Շատ ճիշտ եմ արել,
Որ Արայիկ եմ այս կյանքում ծնվել:
Ահա թե ինչու հիմա ես՝ ես եմ,
Ու ճիշտ այսպես եմ:

Հովհաննես ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Լրահոս
Արգելոց-թանգարաններում միասնական տոմսի արժեք է սահմանվել «Սգո տունը» թատրոն կդառնա Պաղտասար Դպիր.Դարձեալ առ տաճարն երկնանման Էդ Շիրանի նոր ստեղծագործությունը 1 մլն-ից ավելի դիտում է ունեցել մի քանի ժամում Գնացքում Շուշանիկ Կուրղինյան. ․․․Եվ մենք քսան դար․․․ Սիպիլ․ Մենաստանին կույսը Բաղայ Ասորի. «Երանելի՜ ես դու, որովհետև քո կաթով կերակրեցիր Աստծուն» Emmy-ի մրցանակաբաշխությունը կանցկացվի առանց հաղորդավարի. Fox Entertainment Գրիգոր Զոհրապ․ Ժամին բակը «Չկա անհաջողակ մարդ, կա անհաջող մտածելակեր Հովհաննես Թումանյան․ Աղջկա սիրտը «ՌեԱնիմանիա»-ն կիրականացնի «Անիմացիոն ֆիլմի դիտարկում մեդիայում» խորագրով դասընթաց Մարզահամերգային համալիրի տարածքում տեղադրվելու է Կարեն Դեմիրճյանի արձանը Աշխարհի բանաստեղծական պատկերին հավատարիմ «Հայաստանի ազգային արխիվ» ՊՈԱԿ-ը գործելու է Արդարադատության նախարարության ենթակայության տակ Աստված նայում է մարդու սրտին, իսկ մարդիկ՝ մարդկանց երեսին Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Արազն եկավ լափին տալով․․․ Սոնա Արշունեցի․ Արդար դատաստան Աղոթք ընտանիքի Ստեփանակերտի հրապարակում կհնչի Տիգրան Մանսուրյանի երաժշտությունը Արչի Կալենցը` Նիկողոսյանի մասին. «Պապիկս ասում էր` քանդակն իմ կինն է, գեղանկարչությունը` սիրուհիս» Վալենտին Գաֆտին գլխուղեղի կաթվածով հիվանդանոց են տեղափոխե Մարկ Գրիգորյանը նշանակվել է Թամանյանի անվան Ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտի տնօրեն Տարանտինոն չի բացառում, որ իր 10-րդ ֆիլմը կդառնա վերջինը Բելգիացին 500 եվրոյով պատահաբար գնել է Ռեմբրանդտի՝ մոտ 30 մլն եվրո արժեցող կտավը Մայր տաճարի բուսածածկույթի մաքրման աշխատանքների ժամանակ պատահականորեն բացահայտվում է, որ տաճարը փլուզման վտանգի առջև է «Տիրոջ երկյուղը կյանք է մարդու համար» Disney-ը կվերանկարահանի «Տանը՝ մենակ» եւ «Գիշերը թանգարանում» ֆիլմերը Վիլյամ Սարոյան. Ծիծաղ Աղոթք առ Աստված Ոչինչ ի ցույց մարդկանց չանելու մասին Ավարտվեցին Հաղբատավանքի որմնանկարների վերականգնման աշխատանքները Արդյո՞ք դժվար է Թուրքիայում հայերեն երգեր կատարելը. ստամբուլահայ երգչուհին է պատմում Ստեփան Զորյան․ Անհայտ թելեր Կյանքից հեռացել է ճանաչված գրականագետ Հասմիկ Աբեղյանը «Չնայած , ես ինձ գրող չեմ համարում, բայց...». Սամվել Սևադա Սիպիլ․ Ապրի՛լ Եղիշե Չարենց․ Երկիր Նաիրի՝ Մասն երկրորդ Աղօթք ապաշխարութեան
website by Sargssyan