USD
EUR
RUB

«Խուլիգանություն»` բեմի վրա

 

Կամ՝ «Комментарии непристойного Тома» ներկայացումը՝ Տիկնիկային թատրոնում:

«Комментарии непристойного Тома» վերնագրով ներկայացումը, որ վերջերս դիտեցի Հովհ. Թումանյանի անվան տիկնիկային թատրոնում, զարմացրեց իր ինքնատիպությամբ, նոր շնչով, Տաթեւիկ Մելքոնյանի եւ Արամ Կարախանյանի խաղով: Ներկայացումը բեմադրել է բոլորի կողմից սիրված ռեժիսոր Ռուբեն Բաբայանը, պիեսի հեղինակն է նախկին երեւանցի, այժմ ամերիկաբնակ թատերագետ Ռաֆայել Հակոբջանյանը, պարերը բեմադրել է Աիդա Սիմոնը: Այս ներկայացման պարագայում, ըստ էության, բոլոր երանիները մեկտեղված էին: «Комментарии непристойного Тома»-ն ներկայացում էր` ներկայացման մեջ: Հերոսներն են տղամարդ եւ կին, ընդ որում` տղամարդը հայաստանցի ներգաղթյալ է: Նրանք ներկայացում են փորձում, որի հեղինակը հենց տղամարդն է:

Ներկայացման միջի տղամարդը տաքսու վարորդ է, կինը` քմահաճ ուղեւոր: Խաղի ժամանակ հասկացվում է, որ նրանք գժի նման շարունակում են սիրել իրար, թեեւ արդեն նախկին ամուսիններ են: Ներկայացումն այնպես է կառուցված, որ ասես հանդիսատեսն էլ լինի մեքենայի ներսում, որտեղ վարորդը ինչ-որ ռադիոալիք է «բռնել» ու տարբեր միջատների սեռական կյանքի մասին ռադիոհաղորդում է ունկնդրում: Սակայն «միջատային» պատմություններն ուղերձ ունեն: Հստակ համընկնում են մարդկային փոխհարաբերությունների հետ: Միջատներն էլ մարդկանց նման կարող են հանուն սիրո գնալ ինքնաոչնչացման:

«Անպարկեշտ Թոմի մեկնաբանությունները» ներկայացման հանդիսատեսը բեմի վրա ականատես է լինում յուրատեսակ թատերական խուլիգանության, որն արդյունք է ռեժիսորական տաղանդի ու նուրբ հումորի, դերասանական փայլուն խաղի, որակյալ պիեսի… Ներկայացման ավարտից հետո, երբ մեր հիացմունքն արտահայտեցինք դերասանական խաղի վերաբերյալ, պարոն Բաբայանը ժպտալով ասաց` խուլիգաններ են…

Նշենք, որ ներկայացումն ավարտվեց բուռն ծափահարություններով, տիկնիկայինի փոքրիկ դահլիճը տառացիորեն դղրդում էր դրանց տարափից:

Ամեն անգամ այս թատրոն այցելելիս միշտ մտածում ես` ինչ լավ է, որ Հայաստանում գործում է նման թատրոն, որը գեղարվեստական ղեկավար Ռուբեն Բաբայանի շնորհիվ զերծ է կաղապարներից, իր հարկի տակ տեղ է տալիս երիտասարդներին ու ազդակներ` ամենախենթ գաղափարների իրագործման համար: Ինչ վերաբերում է Ռուբեն Բաբայանին, նրա ձեռքը միշտ էլ ժամանակի զարկերակի վրա է: Նրա ղեկավարած թատրոնում բեմադրված ներկայացումները մեկ անգամ չէ, որ «դրսի» փառատոներից վերադառնում են մրցանակներով:

Գոհար ՀԱԿՈԲՅԱՆ
Աղբյուր՝ Aravot.am:

Լրահոս
Սիլվա Կապուտիկյան․ Երգ մեր քարերի մասին Ռուբեն Որբերյան․ Գյուղիս ճամբան Կմեկնարկի «Բերդ համայնքի առաջին երիտասարդական փառատոնը» Կարծախում նշվել է Ջիվանու օրը Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հյուրընկալել է Ավստրալիայի Նյու Սաութ Ուելս նահանգի վարչապետին Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական թատրոնում պրեմիերա է. կներկայացվի «BOOMԵՐԱՆԳ» կատակերգությունը Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն օրհնեց Հնդկաստան բուժման մեկնող զինվորականներին Ինչո՞ւ պետք չէ Որդան կարմիրը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ին Երիտասարդ դաշնակահարուհի Լաուրա Գալստյանը Վիեննայում արժանացել է 1-ին մրցանակի «Ողբ առ Քրիստոս» տեսարանի պատկերային արտահայտությունը Հասմիկ Պապյան. Չեմ հասկանում, թե տրամաբանության բացակայության ինչ սկզբունք է գործարկվել նոր Հայաստանում Մաթևոսյանի թանգարանի դեպքում Հրաչյա Թամրազյան․ Գալարափողեր Վարդան Հակոբյան․ Ծանրացող իրիկուն Ո՞ւր ենք մենք Ձայնագրվում են դասականների ստեղծագործությունները Ֆրանսիայի ազգային տոնի համերգին հնչել է Արամ Խաչատրյանի «Սուսերով պարը» Մշո Ճառընտիր Մշակութային ժառանգության զարգացման կենտրոնն ազդարարեց գործունեության մեկնարկը Իսրայելում գտնվել է 9000 տարվա մեգապոլիս Սո՛ւրբ եղեք, ինչպես ձեր Երկնավոր Հայրն է Սուրբ Աղոթք ընտանիքի համար Զապել Եսայան․ «Անի քաղաք նստեր կուլայ…» Ռուբեն Որբերյան․Հայրենիքի խնձորներ Հայոց իմաստակիր հնչյուններ Քրիստոսի Պայծառակերպության տոնի խորհուրդը Աստծո պատվերն է Նարեկ Ավետիսյանի «Ջաջուռյան կտավներ» խորագիրը կրող ցուցահանդեսը Հրաշք է, երբ ընդունակ ես կարեկցել… Թամանյանական գլուխգործոցի անակնկալը «Կիլիկիա. Առյուծների երկիր». Շուտով մեծ պրեմիերա՝ Հայաստանում Պոլսո պատրիարքարանում հայտնի են դարձել Նախաձեռնող մարմնի անդամները Ի՞նչ նպատակով էին կանայք բարձրակրունկ կոշիկ հագնում 15-17-րդ դարերում Բրիտանիայում Բենքսին ավելի սիրված է, քան Լեոնարդո դա Վինչին ու Վան Գոգը Ներսես Շնորհալի․ Ողորմի՛ր Քո արարածներին և ինձ՝ բազմամեղիս Արմեն Սարգսյան․ «Տիկնիկավարը» Վահագն Դավթյան. Մայրաքաղաքը Մայր Աթոռում տեղի ունեցան լսումներ Ստամբուլյան կոնվենցիայի շուրջ Մարգարեները կոչված էին մարդկանց հաղորդելու Աստծո կամքն ու պատվիրանը: «Կոնսերվատորիայում բոլոր քննությունները տեսաձայնագրվել են» «Գրեմմիի» բազմակի մրցանակակիրը Հայաստանում կձայնագրի հայ կոմպոզիտորների սիմֆոնիաները Հավատը`բարոյական կյանքի հիմք
website by Sargssyan