USD
EUR
RUB

«Ժառանգած բարձրագույն մշակույթը պահելու հիմքը դրվում է ուսանողական տարիներից»

 

Իտալացիները հիացած են հայ ուսանող երաժիշտներով

Մշակութային բուհերի երկկողմ համագործակցությունը, ինչը նախ նպաստում է երկու մշակույթների ճանաչելիությանը, ապահովում է ուսանողների, դասախոսների շարժունակությունը, ասել է թե՝ փոխադարձ վարպետության դասերի, դասախոսությունների իրականացում: Այս ամենում ամենակարեւորը դեռեւս ուսանողական տարիներից երիտասարդ, առաջին քայլերն անող ստեղծագործողների անմիջական շփումն է միմյանց հետ: Այսօր Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանում կկայանա Իտալիայի Ուդինե քաղաքի Յակոպո Տոմադինիի անվան եւ Երեւանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիաների ուսանողների միացյալ նվագախմբի սիմֆոնիկ համերգը:

«Առավոտին» Երեւանի պետական կոնսերվատորիայի միջազգային կապերի գծով պրոռեկտոր Արկադի Ավանեսովն ասաց, որ երկկողմ համագործակցում են աշխարհի ավելի քան 20 կոնսերվատորիաների հետ, իսկ Յակոպո Տոմադինիի անվան կոնսերվատորիայի դեպքում համագործակցության շրջանակն ավելի մեծ է՝ վարպետության դասեր, դասախոսություններ եւ, ի վերջո, կայանալիք համերգը, որին պատրաստվելու համար հայ եւ իտալացի ուսանողներից պահանջվեց ընդամենը 4 փորձ (Իտալիայից ժամանել է 23 ուսանող-երաժիշտ): Նվագախումբը ղեկավարելու է ճանաչված կոմպոզիտոր, դիրիժոր, Յակոպո Տոմադինիի անվան կոնսերվատորիայի պրոֆեսոր Մարկո Սոմադոսին:

Մեզ հետ զրույցում կոմպոզիտոր, Յակոպո Տոմադինիի անվան կոնսերվատորիայի պրոֆեսոր Ջովանի Ալբինին ասաց. «Աշխարհը վերջին շրջանում շատ է փոքրացել, հետեւաբար հայ որոշ կոմպոզիտորների ստեղծագործությունները, օրինակ՝ Կոմիտաս, Խաչատրյան, Հարությունյան եւ այլն, ծանոթ են բոլորիս, բայց այն, ինչի ականատեսը եղա Երեւանում (նկատի ունի կոմպոզիցիայի բաժնի ուսանողներին), ինձ ծայրաստիճան զարմացրեց ու հիացրեց: Առանց վարանելու կարող եմ ասել, որ նրանցից յուրաքանչյուրը պարզապես անհատականություն է»: Հավելեց նաեւ, որ իրենց քաջածանոթ են մանավանդ հայկական վոկալ դպրոցի ներկայացուցիչները, այսինքն՝ Երեւանի կոնսերվատորիայում ուսում առած երգիչները, որոնք հիանալի կարիերա են անում աշխարհում: Նշեց, որ իրենց համար հայտնություն էր ծանոթությունը հայկական ժողովրդական նվագարանների հետ, ու հավելեց. «Հատուկ մեզ համար ելույթ ունեցավ կոնսերվատորիայի ժողովրդական գործիքների անսամբլը, որի ելույթը լսելուց հետո այլեւս զարմանալի չէր, այլ օրինաչափ էր, որ հայ ստեղծագործողների երկերը ոչ միայն իրենց մշտական տեղն ունեն համաշխարհային մեծության որոշ երաժիշտների, այլեւ համբավավոր նվագախմբերի նվագացանկում: Դուք ունեք հզոր ժառանգություն…»:

Զրույցին ներկա դիրիժոր Մարկո Սոմադոսին հիացական խոսքեր ուղղեց ոչ միայն հայ ուսանող-երաժիշտների հասցեին, այլեւ փոխանցեց հիացական տպավորությունները հայկական ճարտարապետության վերաբերյալ: Նա կարծիք ու ցանկություն հայտնեց, որ երկկողմ համագործակցությունը շարունակական կլինի՝ քանիցս կրկնելով, որ բոլոր ազգերի մոտ ժառանգած բարձրագույն մշակույթը պահել ու պահպանելու հիմքը դրվում է ուսանողական տարիներից:

Զրուցեցինք նաեւ իտալացի երաժիշտների հետ ժամանած Յակոպո Տոմադինիի անվան կոնսերվատորիայի վոկալ բաժնի ուսանող, կիսով չափ հայ Կամիլա Գարգինովայի հետ, որը Մոսկվայի Գնեսինների ակադեմիան ավարտելուց հետո երեք տարի է, ինչ սովորում է նշյալ բուհում: «Մայրական կողմի տատիկս հայ է, փոքրուց լսել եմ հայկական երաժշտություն: Ոչ միայն երաժշտությունը, այլեւ այն ամենը, ինչ տեսա ու զգացի այստեղ, ինձ կախարդել է: Այս համերգին, իհարկե, հայկական կամ որեւէ հայ կոմպոզիտորի երկ չեմ պատրաստել, բայց հաջորդ այցիս ընթացքում կերգեմ ոչ միայն հայերեն, այլեւ հայկական գործեր: Բացի բուհական ծրագրերից, մենք հանդիսատեսի կարգավիճակով ներկա ենք գտնվել մեկ-երկու երաժշտական երեկոների: Կուզեի առանձնացնել հատկապես այս օրերին Հայաստանում անցկացվող «Կոմիտաս» միջազգային փառատոնի շրջանակներում անցկացվող համերգը, որտեղ առաջին անգամ էինք լսում «Հովեր», Հայաստանի պետական եւ «Սպեղանի» կամերային երգչախմբերի կատարումները: Ոչ միայն ես, իտալացիները նույնպես հաճելիորեն զարմացած էին կատարումներից: Իսկապես՝ բրավո: Իսկ ես, քանի որ իտալացի ընկերներս գիտեն, որ երակներովս նաեւ հայի արյուն է հոսում, հպարտ էի»:

ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ

Լուսանկարում` Ջովանո Ալբինին, Արկադի Ավանեսովը, Կամիլա Գարգինովան եւ Մարկո Սոմադոսին:

Աղբյուր՝ Aravot.am:

Լրահոս
Գևոևգ Էմին․ Սիամանթոյի մենախոսությունը Նոր գիրք՝ «Պալատի ուրվականը» Ֆրանսիայում հայտնաբերվել է Պոլ Գոգենի՝ մեզ հայտնի ամենավաղ նկարը «Ռոմեո և Ջուլիետ»-ը՝ Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոնի բեմում «Արվեստի շաբաթ»-ը մեկնարկեց Արարչագործության շարքի մանրանկարները Նվիրում եւ հոգու պարտք՝ ըստ Սոնա Հովհաննիսյանի Օպերային թատրոնի կոլեկտիվը չի ընդունում Նազենի Ղարիբյանին Վարդան Հակոբյան․ Իսկ Էմերսոնը ձու էր խաշում հրաբուխների վրա Թադևոս Տոնոյան․ Ես քեզ սիրում եմ իմ երկրի վրա ու քո երկնքում Հառիճավանքի Թրբանճյան ընծայարանը հրավիրում է ավագ դպրոցի աշակերտներին որակյալ կրթություն ստանալու Հոգևորական շերտը «վերին դարակում» է Կոնստանտին Օրբելյան. «Թող դատարանը որոշում կայացնի, այլ ոչ թե լինի միանձնյա» «Եթե լեզուն, որով դու գրում ես, վատ գիտես, գրող լինելու մասին խոսելն ավելորդ է» Օպերային թատրոնի կառավարման խորհրդի նախագահ է ընտրվել Նազենի Ղարիբյանը Սոֆիայի Ազգային գրադարանում տեղի ունեցավ Գրիգոր Նարեկացու «Մատյան ողբերգության» պոեմի ռուսերեն թարգմանության շնորհանդեսը Երևանում հանդես կգա «Գրեմմի» մրցանակակիր «Պարկեր» քառյակը Կյանքից հեռացել է ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Ռուբեն Ղևոնդյանը Июльансамбль կոչվող թատերախումբը հանդես կգա Երեւանում Մեկնարկում է «Երիտասարդ հայ կոմպոզիտորների կամերային երաժշտության 4-րդ փառատոնը» Զողորմութեան Քո զդուռն բազ մեզ Տէր Վիլյամ Սարոյան. Ամբողջ աշարը և բուն իսկ դրախտը Երվանդ Քոչար. Արևը խաբեց Անթիլիասում հրատարակվել է «Մշակույթը Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունում (1918-1920)» գիտաշխատությունը Տիմատին հրապարակել է Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը Վան Գոգի պատկերով օդապարիկը սավառնել է Մելբուռնի երկնքում Քարոզ. «Մարմնի ճրագը աչքն է» Սրբերի և սրբադասման մասին Հոբելյանական հուշ երեկո՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի ծննդյան 150-ամյակին Աղքատ Ղազարոսի առակը Խաղաղության աղոթք Գուրգեն Մահարի․ Օրոր օրոր Ռազմիկ Դավոյան․ «Ես ամեն օր քեզ հետ զրուցում եմ թաքուն» Խաղաղությունը հնարավոր է դառնում, երբ Աստված մտնում է մեր կյանք «Ոչ ոք երկինք չի մտել՝ անտարբեր և սառնասիրտ կյանք ապրելով» Ողջունում ենք Գրիգոր Լուսավորչի փողոցը Սբ Գրիգոր Լուսավորիչ վերանվանելու վերաբերյալ քաղաքապետարանի կայացրած որոշումը Գիտնականները քվանտային կտավի վրա վերարտադրել են Մոնա Լիզայի միկրոսկոպիկ պատկերը Նոր գիրք` «Հայ-գերմանական ռապսոդիա» Երևանում տեղի կունենա Ռոզի Արմենի «60 տարի բեմում» հոբելյանական համերգը, կհնչի 20 երգ Կաննում պարզ է դարձել, որ Քվենտին Տարանտինոն այսօր ապրող կարևորագույն ռեժիսորներից է
website by Sargssyan