USD
EUR
RUB

Անհնար է փրկվել, եթե լինենք անձնապաշտ

 

Ամեն մարդ ոչ միայն իր մասին թող մտածի, այլև ընկերոջ մասին,- ասում է սուրբ Պողոս առաքյալը:

Նաև` իրար բեռները կրեք և այսպիսով կկատարեք Քրիստոսի պատվիրանը:
Առաքյալի խոսքերը, սիրելի եղբայրնե՛ր և քույրե՛ր, ուղղակի մեզ են վերաբերում: Բոլորս այս կամ այն չափով հիվանդ ենք եսապաշտությամբ. տեսնում ենք միայն մեր խնդիրները, մեր շահն ու օգուտը, իսկ մերձավորի մասին մոռանում ենք: Իսկ սուրբ հայրերը խրատում են, որ առանց մերձավորի մեզ հնարավոր չէ փրկվել: «Քո մերձավորը քո կյանքն է»,- ասում է երանելի Սիղուանոս Աթոսացին: Մեր փրկության գաղտնիքը թաքնված է մեր մերձավորի և մեր` նրա հետ հարաբերությունների մեջ: Ավետարանը վկայում է. «Մի՛ դատեք և չպիտի դատվեք, ներե՛ք ուրիշներին, և ձեզ կներվի, ինչ չափով որ չափում եք, նույն չափով և ձեզ կտրվի»: Եթե մենք չենք դատում, ներում ենք, օգնում ենք և բարյացակամ ենք ուրիշների հանդեպ, ապա և Աստված մեզ չի դատի, կների և բարությամբ կվարվի:

Ավետարանում Քրիստոս ուղղակի ասում է, որ այն ամենը, ինչ մենք անում ենք մերձավորին, անում ենք Իրեն` Քրիստոսին: Եթե մենք մերձավորին լավություն ենք անում, ապա այն անմիջապես վերաբերում է Քրիստոսին: Եթե մենք մեր մերձավորին օգնում ենք, ուրեմն օգնում ենք Քրիստոսին, իսկ եթե մոռանում կամ արհամարում ենք նրան, ապա արհամարհում և մոռանում ենք Քրիստոսին: Եթե սիրում ենք մերձավորին, սիրում ենք Քրիստոսին, և Տերը այնժամ շատ մոտ է լինում մեզ և նույնիսկ բնակվում է մեր մեջ:

Մերձավորի հետ մենք պիտի վերաբերվենք ըստ Ավետարանի` քրիստոնեաբար` սիրով: Սակայն ինչպե՞ս մենք կարող ենք սիրել, եթե հաճախ ընդունակ չենք տեսնելու մերձավորի կարիքները: Զբաղված լինելով մեր հոգսերով ու խնդիրներով` մոռանում ենք անգամ ամենամերձավորներին և բացարձակ չենք հետաքրքրվում նրանց խնդիրներով, կարիքներով ու վշտերով, թողնում ենք նրանց միայնակ իրենց խնդիրների հետ` առանց որևէ ուշադրության և օգնության: Ըստ առաքյալի խոսքի, ով իր հավատակիցների և հատկապես տնեցիների մասին հոգս չի տանում, նա ուրացել է իր հավատքը և անհավատներից էլ ավելի վատն է: Քրիստոնյային վայե՞լ է այդպես, չէ՞ որ ուղղափառ քրիստոնեությունն է միակ ճշմարիտ հավատը, որ ունի Աստծուց մարդուն տրված ճշմարտության ամբողջությունը: Դրա համար էլ քրիստոնյաների Դատաստանը ավելի խիստ է լինելու, քան այլակրոններինը, քանզի ում ավելի շատ է տրված, նրանից ավելին կպահանջվի:

Անհնար է մեզ փրկվել, եթե լինենք անձնապաշտ, եթե մեր կյանքում չար գործեր անգամ չկատարենք և առանց ծանր մեղքերի էլ ապրենք, միևնույն է, այս դեպքում էլ կդատապարտվենք և չենք մտնի Քրիստոսի Արքայությունը: Դա հայտնի է մեզ Ավետարանում ներկայացված Ահեղ Դատաստանի պատկերից, որտեղ Տերը ասում է այդպիսի մարդկանց. «Հեռացե՛ք Ինձնից, անիծյալնե՛ր, հավիտենական կրակը, որը պատրաստված է սատանայի և նրա հրեշտակների համար, որովհետև Ես քաղցած էի, և դուք Ինձ չկերակրեցիք, ծարավ էի, և ջուր չտվեցիք, թափառական էի, և Ինձ չընդունեցիք, մերկ էի, և հագուստ չտվեցիք, հիվանդ էի և բանտում, և ինձ չայցելեցիք... ճշմարիտ եմ ասում ձեզ, քանի որ դա չարեցիք այս փոքրիկներից մեկին, ապա Ինձ չարեցիք»: Այսինքն, այս տեսակի մարդիկ թեև իրենց կյանքի ընթացքում մեծ մեղքեր չեն գործել, ուրիշներին վնաս էլ չեն տվել, բայց նրանք չեն էլ օգնել որևէ մեկին, և հենց այդ էգոիզմն է անհնար դարձրել նրանց մուտքը Աստծո Արքայություն:

Անձնապաշտությունը դժոխք է և դժոխքի ճանապարհ: Մի վանականի ծերի տեսիլքով հայտնվում է` ինչպիսին են դժոխքը և դրախտը: Սկզբում նրա առաջ բացվում է հետևյալ տեսարանը. սեղանի շուրջ, որ լիքն էր համեղ կերակուրներով, նստած էին մարդիկ, որոնց ձեռքերը չէին ծալվում, և նրանք ապարդյուն փորձում էին մոտեցնել ուտելիքը իրենց բերանին: Սա դժոխք էր: Իսկ հետո ծերը տեսավ ուրիշ տեսարան. նույն սեղանի շուրջ նստած էին մարդիկ, որոնց ձեռքերը նույնպես չէին ծալվում, սակայն նրանք ուրախ էին ու զվարթ` կերակրում էին ամեն մեկը իր դիմացինին: Եվ հասկացավ ծերը, որ սա դրախտն էր:

Եվ այսպես, անհնար է փրկվել, գնալ առ Աստված առանց մեր մերձավորների` մեկուսանալով նրանցից և նրանց խնդիրներից: Հստակ է մեզ ասված` իրար բեռները տարեք և այս կերպ կկատարեք Քրիստոսի օրենքը: Եթե մենք ուզում ենք Տիրոջը հաճելի լինել, ուրեմն ամեն կերպ պիտի ձգտենք ազատվել եսապաշտությունից, պիտի կարողանանք տեսնել ուրիշ մարդկանց կարիքներն ու հոգսերը, սովորենք մեզ դնել նրանց տեղը, որպեսզի Սուրբ Գրքի համաձայն` լացենք վշտացածների հետ և ուրախանանք ուրախացողների հետ: Եթե մենք սովորենք այդպես վարվել, ապա վերջին Ահեղ Դատաստանի օրը Քրիստոս մեզ կդասի այն արդարների հետ, որոնց ուղղված է լինելու Աստվածային որոշումը. «Եկե՛ք, Իմ Հոր օրհնյալներ, ժառանգեցե՛ք Արքայությունը, որը պատրաստված էր ձեզ համար ի սկզբանէ աշխարհի, որովհետև Ես քաղցած էի, և դուք Ինձ կերակրեցիք, ծարավ էի, և դուք Ինձ ջուր տվեցիք, թափառական էի և Ինձ ընդունեցիք, մերկ էի, և Ինձ հագցրեցիք, հիվանդ էի և բանտում, և դուք եկաք Ինձ մոտ... ճշմարիտ եմ ասում ձեզ, քանի որ դա արեցիք այս փոքրիկներից մեկին, Ինձ արեցիք»: Ամեն:

Թարգմանությունը ռուսերենից`  Դարբասի հոգևոր հովիվ տեր Ընծա քահանա ՄԻՐԶՈՅԱՆԻ

Աղբյուր՝ Irates.am:

Լրահոս
Գևորգ Էմին․ Սիամանթոյի մենախոսությունը Նոր գիրք՝ «Պալատի ուրվականը» Ֆրանսիայում հայտնաբերվել է Պոլ Գոգենի՝ մեզ հայտնի ամենավաղ նկարը «Ռոմեո և Ջուլիետ»-ը՝ Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոնի բեմում «Արվեստի շաբաթ»-ը մեկնարկեց Արարչագործության շարքի մանրանկարները Նվիրում եւ հոգու պարտք՝ ըստ Սոնա Հովհաննիսյանի Օպերային թատրոնի կոլեկտիվը չի ընդունում Նազենի Ղարիբյանին Իմ հոգում․․․ Վարդան Հակոբյան․ Իսկ Էմերսոնը ձու էր խաշում հրաբուխների վրա Թադևոս Տոնոյան․ Ես քեզ սիրում եմ իմ երկրի վրա ու քո երկնքում Հառիճավանքի Թրբանճյան ընծայարանը հրավիրում է ավագ դպրոցի աշակերտներին որակյալ կրթություն ստանալու Հոգևորական շերտը «վերին դարակում» է Կոնստանտին Օրբելյան. «Թող դատարանը որոշում կայացնի, այլ ոչ թե լինի միանձնյա» «Եթե լեզուն, որով դու գրում ես, վատ գիտես, գրող լինելու մասին խոսելն ավելորդ է» Օպերային թատրոնի կառավարման խորհրդի նախագահ է ընտրվել Նազենի Ղարիբյանը Սոֆիայի Ազգային գրադարանում տեղի ունեցավ Գրիգոր Նարեկացու «Մատյան ողբերգության» պոեմի ռուսերեն թարգմանության շնորհանդեսը Երևանում հանդես կգա «Գրեմմի» մրցանակակիր «Պարկեր» քառյակը Կյանքից հեռացել է ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Ռուբեն Ղևոնդյանը Июльансамбль կոչվող թատերախումբը հանդես կգա Երեւանում Մեկնարկում է «Երիտասարդ հայ կոմպոզիտորների կամերային երաժշտության 4-րդ փառատոնը» Զողորմութեան Քո զդուռն բազ մեզ Տէր Վիլյամ Սարոյան. Ամբողջ աշարը և բուն իսկ դրախտը Երվանդ Քոչար. Արևը խաբեց Անթիլիասում հրատարակվել է «Մշակույթը Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունում (1918-1920)» գիտաշխատությունը Տիմատին հրապարակել է Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը Վան Գոգի պատկերով օդապարիկը սավառնել է Մելբուռնի երկնքում Քարոզ. «Մարմնի ճրագը աչքն է» Սրբերի և սրբադասման մասին Հոբելյանական հուշ երեկո՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի ծննդյան 150-ամյակին Աղքատ Ղազարոսի առակը Խաղաղության աղոթք Գուրգեն Մահարի․ Օրոր օրոր Ռազմիկ Դավոյան․ «Ես ամեն օր քեզ հետ զրուցում եմ թաքուն» Խաղաղությունը հնարավոր է դառնում, երբ Աստված մտնում է մեր կյանք «Ոչ ոք երկինք չի մտել՝ անտարբեր և սառնասիրտ կյանք ապրելով» Ողջունում ենք Գրիգոր Լուսավորչի փողոցը Սբ Գրիգոր Լուսավորիչ վերանվանելու վերաբերյալ քաղաքապետարանի կայացրած որոշումը Գիտնականները քվանտային կտավի վրա վերարտադրել են Մոնա Լիզայի միկրոսկոպիկ պատկերը Նոր գիրք` «Հայ-գերմանական ռապսոդիա» Երևանում տեղի կունենա Ռոզի Արմենի «60 տարի բեմում» հոբելյանական համերգը, կհնչի 20 երգ
website by Sargssyan