USD
EUR
RUB

«Սուրբ Ծննդյան օրատորիա»-ն հնչեց Կամերային նվագախմբի և «Հովեր» երգչախմբի կատարմամբ

 

Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը տոնական համերգով դեկտեմբեր 24-ին հանդես եկան Հայաստանի պետական կամերային նվագախումբը և «Հովեր» պետական կամերային երգչախումբը: «Սուրբ Ծննդյան օրատորիա» խորագիրը կրող համերգային երեկոյի մեկնարկին Կամերային նվագախումբը (գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր՝Վահան Մարտիրոսյան) և «Հովեր» երգչախումբը (գեղարվեստական ղեկավար և խմբավար` Սոնա Հովհաննիսյան) ներկայացրին Սեն-Սանսի Սուրբ Ծննդյան օրատորիան: Դիրիժոր Վահան Մարտիրոսյանի ղեկավարությամբ հնչեցին նաև Լերոյ Անդերսոնի, Անտոնիո Վիվալդիի, Աստոր Պիացոլայի և այլ կոմպոզիտորների ստեղծագործությունները:

«Սա Հայաստանի պետական կամերային նվագախմբի տարվա վերջին համերգն էր: Համերգի առաջին բաժնում ներկայացվեց Սեն-Սանսի Սուրբ Ծննդյան օրատորիան, որը գրված է Սուրբ Ծննդյան կապակցությամբ և ներկայացնում է Քրիստոսի ծնունդը: Երկրորդ բաժնում Ամանորյա ուրախ և զվարճալի ծրագիր էր»,-նշեց Վահան Մարտիրոսյանը:

Նշենք, որ Սեն Սանսի «Սուրբ Ծննդյան օրատորիա»-ն ամանորյա տոներին ընդառաջ և ընթացքում ներկայացվող ամենահայտնի ստեղծագործությունն է: Օրատորիան բավականին գեղեցիկ, ռոմանտիկ և լուսավոր ստեղծագործություն է՝ համեմված պարզ, նուրբ երաժշտությամբ:

Տոնական համերգն անցավ գեղեցիկ մթնոլորտում՝ հանդիսատեսի ջերմ ծափահարությունների ներքո:

ՀՊԿՆ գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժորն ընդգծեց, որ 2018-ը բուռն տարի էր: Տարվա ընթացքում նվագախումբը հանդես եկավ մի շարք ճանաչված մենակատարների ու հրավիրյալ դիրիժորների հետ: 2019-ին ևս սպասվում են բազում հետաքրքիր ծրագրեր:

Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոն

Աղբյուր՝ Aravot.am:

Լրահոս
Գևոևգ Էմին․ Սիամանթոյի մենախոսությունը Նոր գիրք՝ «Պալատի ուրվականը» Ֆրանսիայում հայտնաբերվել է Պոլ Գոգենի՝ մեզ հայտնի ամենավաղ նկարը «Ռոմեո և Ջուլիետ»-ը՝ Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոնի բեմում «Արվեստի շաբաթ»-ը մեկնարկեց Արարչագործության շարքի մանրանկարները Նվիրում եւ հոգու պարտք՝ ըստ Սոնա Հովհաննիսյանի Օպերային թատրոնի կոլեկտիվը չի ընդունում Նազենի Ղարիբյանին Վարդան Հակոբյան․ Իսկ Էմերսոնը ձու էր խաշում հրաբուխների վրա Թադևոս Տոնոյան․ Ես քեզ սիրում եմ իմ երկրի վրա ու քո երկնքում Հառիճավանքի Թրբանճյան ընծայարանը հրավիրում է ավագ դպրոցի աշակերտներին որակյալ կրթություն ստանալու Հոգևորական շերտը «վերին դարակում» է Կոնստանտին Օրբելյան. «Թող դատարանը որոշում կայացնի, այլ ոչ թե լինի միանձնյա» «Եթե լեզուն, որով դու գրում ես, վատ գիտես, գրող լինելու մասին խոսելն ավելորդ է» Օպերային թատրոնի կառավարման խորհրդի նախագահ է ընտրվել Նազենի Ղարիբյանը Սոֆիայի Ազգային գրադարանում տեղի ունեցավ Գրիգոր Նարեկացու «Մատյան ողբերգության» պոեմի ռուսերեն թարգմանության շնորհանդեսը Երևանում հանդես կգա «Գրեմմի» մրցանակակիր «Պարկեր» քառյակը Կյանքից հեռացել է ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Ռուբեն Ղևոնդյանը Июльансамбль կոչվող թատերախումբը հանդես կգա Երեւանում Մեկնարկում է «Երիտասարդ հայ կոմպոզիտորների կամերային երաժշտության 4-րդ փառատոնը» Զողորմութեան Քո զդուռն բազ մեզ Տէր Վիլյամ Սարոյան. Ամբողջ աշարը և բուն իսկ դրախտը Երվանդ Քոչար. Արևը խաբեց Անթիլիասում հրատարակվել է «Մշակույթը Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունում (1918-1920)» գիտաշխատությունը Տիմատին հրապարակել է Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը Վան Գոգի պատկերով օդապարիկը սավառնել է Մելբուռնի երկնքում Քարոզ. «Մարմնի ճրագը աչքն է» Սրբերի և սրբադասման մասին Հոբելյանական հուշ երեկո՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի ծննդյան 150-ամյակին Աղքատ Ղազարոսի առակը Խաղաղության աղոթք Գուրգեն Մահարի․ Օրոր օրոր Ռազմիկ Դավոյան․ «Ես ամեն օր քեզ հետ զրուցում եմ թաքուն» Խաղաղությունը հնարավոր է դառնում, երբ Աստված մտնում է մեր կյանք «Ոչ ոք երկինք չի մտել՝ անտարբեր և սառնասիրտ կյանք ապրելով» Ողջունում ենք Գրիգոր Լուսավորչի փողոցը Սբ Գրիգոր Լուսավորիչ վերանվանելու վերաբերյալ քաղաքապետարանի կայացրած որոշումը Գիտնականները քվանտային կտավի վրա վերարտադրել են Մոնա Լիզայի միկրոսկոպիկ պատկերը Նոր գիրք` «Հայ-գերմանական ռապսոդիա» Երևանում տեղի կունենա Ռոզի Արմենի «60 տարի բեմում» հոբելյանական համերգը, կհնչի 20 երգ Կաննում պարզ է դարձել, որ Քվենտին Տարանտինոն այսօր ապրող կարևորագույն ռեժիսորներից է
website by Sargssyan