USD
EUR
RUB

Կոնստանտին Օրբելյան․ «Ծրագրերը շատ են, ակնկալում ենք աջակցություն թե՛ մասնավոր հատվածից, և թե՛ մեր պետությունից»

 

 Ամանորյա ընդմիջումից հետո զրուցում ենք Հայաստանի Ալ․ Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր տնօրեն, ՌԴ վաստակավոր արտիստ Կոնստանտին Օրբելյանի հետ։

- Տարին սկսում ենք «Չիպոլինո» մանկական բալետի է՛լ ավելի ակտիվ ցուցադրմամբ․․Ես բոլոր ծնողներին ասում եմ․ ցույց տվեք ձեր երեխաներին հրաշալի համանուն մուլտիպլիկացիոն կինոնկարը․․․

- Համարում եք այս նախագիծը հաջողվա՞ծ։

- Անշու՛շտ։

- Իսկ չե՞ք մտածում արդյոք «Չիպոլինո»-ի մեր՝ հայկական բեմադրությունը արտահանելու մասին։

- Ինչու ո՛չ, ծրագրերը շատ են, սակայն դրանց իրագործման համար ակնկալում ենք՝ առաջին հերթին՝ մեր պետության աջակցությունը։

Փետրվարին Վ․Ա․Մոցարտի «Կախարդական սրինգի» երևանյան առաջնախաղն է՝ պրեմիերան․․․Ինչպես հիշում եք, այն մենք անցած տարի մեծ հաջողությամբ ներկայացրինք Դուբայում։

Փետրվարի 20-ին այստեղ մենք նշում ենք ականավոր երգիչ (բաս) ազգությամբ վրացի Պաատա Բուրչուլաձեի 60-ամյակը։ Նա համերգ կտա մեր թատրոնում; առաջին անգամ Հայաստանում կկատարվի Վերդիի «Ատիլլա» օպերան՝ մեր երգիչների մասնակցությամբ։

Իսկ ապրիլի սկզբին պլանավորել եք մեր թատրոնում ներկայացնել «Նորման»՝ Պաոլո Միչիկեի մեկնաբանությամբ։ Մենակատարներ՝ Անահիտ Մխիթարյան, Մարինե Դեինյան։

Այնուհետև՝ մեծապես Մկրտիչ Բաբաջանյանի ջանքերով բեմադրելու ենք Ռոսինիի «Ճամփորդություն դեպի Րեյմս» օպերան՝ համերգային ձևաչափով։

Հարկավոր է նաև գոնե մեկ նոր ռուսական օպերա բեմադրել՝ համաշխարհային խաղացանկից, ասենք, «Եվգենի Օնեգին»-ը։

Իսկ սեպտեմբերի սկզբերին՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի 150-ամյակի կապակցությամբ ներկայացնելու ենք «Անուշը»՝ իհարկե՛, նոր բեմադրությամբ։

Կրկնեմ․մենք սպասում ենք հովանավորների՝ թե՛ պետական, և թե՛ մասնավոր։

(Այստեղ տեղին ենք համարում հիշեցնել, որ տևական ժամանակ է արդեն մաեստրո Օրբելյանն անձամբ է հոգում նորանոր ներկայացումներ բեմադրելու, և մի շարք այլ ծախսեր- Գ. Խ.)։

- Չգիտեմ, թե ինչու՞, հիշեցի «Jesus Christ Superstar» լեգենդար ռոք-օպերան․․․Դուք երբևէ չե՞ք մտածել նմանատիպ մի բան այստեղ բեմադրելու մասին:

- Հիմա մի բան կասեմ, կարող է մի փոքր անակնկալ լինի․ դեռ հեռավոր 1963-ին հենց այստեղ, մեր օպերային թատրոնում առաջին անգամ նախկին ԽՍՀՄ-ում բեմադրվեց Լեոնարդ Բերնստայնի լեգենդար «Վեստսայդյան պատմություն» մյուզիքլը (“Westside Story”): Պատկերացնու՞մ եք․․․(Մաեստրո Օրբելյանը պահարանից հանում է խնամքով պահվող մյուզիքլի ձեռագիր նոթատետր․- Գ. Խ.):

Տեսնե՛նք, դա երևի ապրիլին կլինի՝ Երևանում ԱՄՆ դեսպանությունում մի փոքր դրամաշնորհ ենք շահել՝ մյուզիքլը նորից այստեղ բեմադրելու համար։

Օգտվելով իմ կողմից շատ հարգված «Առավոտի» ընձեռած հնարավորությունից, ուզում եմ դիմել բոլոր նրանց, ովքեր որևէ տեղեկություն, հրապարակում, կամ՝ նույնիսկ ձայնագրություն ունեն այդ պատմական իրադարձության վերաբերյալ՝ դրանք մեր թատրոնին տրամադրելու խնդրանքով։ …

Դե՛, արդեն գիտե՛ք, որ փետրվարի 10-ին ԱՄՆ-ում կայանալու է հերթական «Grammy» մրցանակաբաշխությունը, և Վերդիի «Րիգոլետտո» օպերայի ձայնագրությունը՝ կատարմամբ Կաունասի սիմֆոնիկ նվագախմբի՝ Ձեր խոնարհ ծառայի ղեկավարությամբ, մեծն երգիչ, իմ լավագույն բարեկամներից լուսահոգի Դմիտրի Խվորոստովսկու, այլ աշխարհահռչակ մենակատարների՝ Նադին Սիերայի, Ֆրանչեսկո Դեմուրոյի մասնակցությամբ ներկայացվել է այդ հեղինակավոր մրցանակին «Լավագույն օպերային ձայնագրություն» անվանակարգում; ինձ համար դա արդեն “Grammy”-ի երրորդ ներկայացումն է։

Այնտեղ ներկա են լինելու Դմիտրիի այրին՝ Ֆլորանսը, իր զավակները՝ Մաքսիմը և Նինան։ Հուսա՛նք, որ այս անգամ հաջողության կհասնենք՝ առաջին հերթին սիրելի Դմիտրիի հիշատակը հավերժացնելու համար, չէ՞ որ դա իր վերջին ձայնագրությունն էր․․․

Զրուցեց Գուրգեն ԽԱԺԱԿՅԱՆԸ

Աղբյուր՝ Aravot.am:

Լրահոս
«Հրաչյա Հովհաննիսյանը երգում էր աչքերը փակ, բոլորովին այլ մեկնաբանությամբ» Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը կհամալրվի երաժշտական նոր գործիքներով Ամփոփվեց Հայ կոմպոզիտորական արվեստի 11-րդ փառատոնը Լուվրում ավելի քան 1 միլիոն մարդ է այցելել Լեոնարդո դա Վինչիի ցուցահանդես Կարդում է Աշոտ Ավդալյանը․ Այս էլ քանի դար ես հեռանում եմ հայրական տնից Դվին հնավայրում կկառուցվի թանգարան Հայկական ժանյակի բացառիկ նմուշները բրիտանական «Լեյս» ամսագրում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում Ավստրալիայի դեսպանին Կրկին հարվածում են Եկեղեցուն. չիմացություն, թե՞ դիտավորություն Սոնա Վան․ Մեկ աչքս փակ Սիփան Շիրազ․ Աստղերը պակասեցին Հայրը մեծ է, քան ես (Հովհաննես ԺԴ 28) «Երբ տկար եմ, այն ժամանակ եմ զորավոր» «Մայրամուտից առաջ՝ այս պահին» Աշոտ Ավդալյան. Անձրևների տոն Հովհաննես Գրիգորյան․ Մի քանի ճշմարտություն Աշոտ Ավդալյան․ Արդար առավոտ Նիկա Ջորջանելի․ «Բան, որ լսվել է ոչ մեկ անգամ» Հակոբոս 5.16 Մենք սովորել ենք աշխատել խտրական վերաբերմունքի պայմաններում, սակայն վերջերս այդ դիմակայությունը համալրվել է վտանգավոր դրսևորումներով. բաց նամակ «Ես ի պաշ­տո­նե պար­տա­վոր եմ ա­նե­լու այդ մր­ցույ­թը» Հայաստանում առաջին անգամ ցուցադրվեց ռեժիսոր Միքայել Վարդանովի «Հայկական հողի գույնը» ֆիլմը Ուկրաինայում կոչ են արել ոչնչացնել սովետական գրքերը Պարույր Սևակ. Երջանկություն Եղիշե Չարենց. Ամեն տեսակ երգ երգեցի... Դանիել Վարուժան․ Հունձք Ալեքսանդր Ծատուրյան. Երկու խոստովանանք Ռուբիկի խորանարդներով պատրաստված «Մոնա Լիզան» վաճառվել է 480 հազար եվրոյով Մեծ պահքի կիրակիները Գերշվինի՝ ջազի համաշխարհային ժառանգություն դարձած գործերը՝ Հայաստանի պետական ջազ նվագախմբի կատարմամբ Անդրանիկ Օզանյանի հոբելյանի առթիվ զորավարին նվիրված նոր գիրք է հրատարակվել Սիրված դերասանները հանդես կգան մեկ ներկայացման մեջ՝ Երևանի երեք տարբեր թատրոններում Գարեգին Երկրորդ. Քրիստոնյաներիս համար Մեծ Պահքը յուրահատուկ հոգևոր ճամփորդություն է Սարոյանի տուն-թանգարանում տեղի է ունեցել նոր հոլոգրամի առաջին ցուցադրությունը Գլխուղեղի վիրահատության ժամանակ կինը ջութակ է նվագել Սիրո խոստովանություն Թումանյանին. Ռուսական թատրոնում բեմ կբարձրանա «Քաջ Նազար» ներկայացումը «Նկարն էլ իր կյանքն ու­նի, չես կա­րող փա­կել ար­վես­տա­նո­ցում, միայն ինքդ տես­նել» Ջազ նվագախումբը կներկայացնի գերշվինյան ինքնատիպ երեկո Սաղմոս ՃԻԲ Մատթեոս Զարիֆյան. Լեռներն իմ երազիս
website by Sargssyan